O chłodzeniu i niechłodzeniu
Pewnie jeszcze serwisu nie było. A przy dobrej woli to SU18 bez klimy można dawać na dodatki czy podmiany a na całki maksymalnie wykorzystywać tabor klimatyzowany. Tak samo i w tramwajach, czy cztery Swingi muszą marnować się na dodatkach na 2 zamiast iść na linie typowo stopiątkowe? Oczywiście muszą się marnować bo ktoś pomylił 105Na z Jazzem. Kiedyś mnie też zastanawiało puszczanie zimą 13N kiedy na zakładzie stały 105Na wyposażone w ogrzewanie. Po prostu zakład co ma wypuszczać to wypuszcza a ZTM już nie raz pokazywał, że pasażerów ma gdzieś.
2bis musi być niskie bo lud nie zauważa inaczej kursów skróconych. To samo z 17 czy 9.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
8701 zjeżdżał właśnie z jakiegoś dodatku 012. To jest już po prostu zbrodnia ludobójstwa.
ŁK
Wg strony realbus.pl 8701 do chwili obecnej jeździ na 1/174 czyli jeszcze lepiej
Może 8703 ? Na 012/148 był wedle tej strony.
Ogólnie to faktycznie, o ile Kleszczowa wypuszcza już pojedyncze SU15 i raczej na dodatki (np. dziś po południu tylko po jednym na 121, 124, 401) to Woronicza nieco chyba przesadza, dziś 2 całki na 174 i 1 na 193 + 4 dodatki, a mają przecież tylko 11 sztuk.
Chociaż to i tak nie ma porównania z tym co było jeszcze kilka lat temu, np. całe 105 i 109 tylko SU15 i Neoplany bez żadnej klimy, a jednak przynajmniej parę dni upałów ok. 30 stopni jednak się co roku trafia.
Możliwe ze 8703. Ale ze 8701 jeździł cały dzień to jeszcze gorzej.
Btw: https://www.rp.pl/Kadry/306139967-Mozes ... paragraph4
Btw: https://www.rp.pl/Kadry/306139967-Mozes ... paragraph4
ŁK
Niestety ale gdzieś te U15 muszą jeździć.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Bez przesady. Na pewno jest jakaś rezerwa pojedynczych sztuk, nawet lepiej puścić solówkę niż piekarnik - albo nawet nic. ZTM też to powinien rozumieć.Walas pisze:Niestety ale gdzieś te U15 muszą jeździć.
ŁK
Na 174 tak naprawdę obojętnie od brygady to jeżdżą autobusy tylko jedną zmianę. Dla każdej brygady jest zjazd do zajezdni na ładowanie. Wskazany pojazd rano miał dodatek, a po południu wyjechał za elektryka, co jest normą.
To właśnie SU15 jeżdżą m.in. zamiast solówek, których brakuje. Największe braki ma Woronicza i Kleszczowa, ale i Ostrobramskiej zdarza się wypuszczać nadmetrażowy pojazd. Powinieneś zrozumieć, że procentowy udział pojazdów klimatyzowanych w sieci WTP cały czas rośnie, a mieszkańcy innych miast mają pod tym względem gorzej, a mimo wszystko dają radę korzystać z komunikacji miejskiej. W ostateczności sam możesz taki pojazd przepuścić.
Przeciętny pasażer nie wie, że wejście do U15 grozi śmiercią. Ok, jest jeszcze mnóstwo starych ng313, więc rzeczywiście problem jest większy. Nie wiem, jak to jest w innych miastach, ale już takie 81xx nie grożą zejściem pasażera.
Jakoś tylko nie chce mi się wierzyć, że na Woronicza jedyne sprawne wozy, które zostały na podmianę za elektryki, to U15.
Jakoś tylko nie chce mi się wierzyć, że na Woronicza jedyne sprawne wozy, które zostały na podmianę za elektryki, to U15.
ŁK
Oczywiście, że mają. Dostali ostatnio 3 przegubowe Solbusy z Kleszczowej, z tym że na razie rzadko wyjeżdżają - muszą przecież pozmieniać naklejki z symbolem zajezdni, więc muszą swoje odstać. Myślę, że problem desek rozwiąże się za kilka dni, gdy wejdą w życie rozkłady wakacyjne.
Nie wyjeżdżają rzadko bo od wczorajszego ranka jeżdżą.fraktal pisze: ↑14 cze 2019, 9:02Oczywiście, że mają. Dostali ostatnio 3 przegubowe Solbusy z Kleszczowej, z tym że na razie rzadko wyjeżdżają - muszą przecież pozmieniać naklejki z symbolem zajezdni, więc muszą swoje odstać. Myślę, że problem desek rozwiąże się za kilka dni, gdy wejdą w życie rozkłady wakacyjne.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Strasznie dramatyzujesz. Zachęcam do przejażdżki komunikacją miejską w innych miastach, zwłaszcza taborem bez żadnego uchylnego okna i bez sprawnej/wydajnej klimy.Łukasz pisze: ↑14 cze 2019, 8:08Przeciętny pasażer nie wie, że wejście do U15 grozi śmiercią. Ok, jest jeszcze mnóstwo starych ng313, więc rzeczywiście problem jest większy. Nie wiem, jak to jest w innych miastach, ale już takie 81xx nie grożą zejściem pasażera.
Jakoś tylko nie chce mi się wierzyć, że na Woronicza jedyne sprawne wozy, które zostały na podmianę za elektryki, to U15.
Za to wcześniej oddali Ostrobramskiej kolejne SU18...fraktal pisze: ↑14 cze 2019, 9:02Oczywiście, że mają. Dostali ostatnio 3 przegubowe Solbusy z Kleszczowej, z tym że na razie rzadko wyjeżdżają - muszą przecież pozmieniać naklejki z symbolem zajezdni, więc muszą swoje odstać. Myślę, że problem desek rozwiąże się za kilka dni, gdy wejdą w życie rozkłady wakacyjne.
W sumie to w tej chwili SU15 teoretycznie powinny jeździć na liniach które:
- mają często przystanki, aby móc się szybko ewakuować w razie czego,
- mają dużą częstotliwość, żeby przepuścić taki piekarnik i nie czekać na następny zbyt długo,
- nie mają zbyt dużej frekwencji,
Problem w tym, że nie przychodzi mi do głowy żadna linia, która spełniałaby wszystkie te warunki i była odpowiednia dla tej wielkości taboru
- mają często przystanki, aby móc się szybko ewakuować w razie czego,
- mają dużą częstotliwość, żeby przepuścić taki piekarnik i nie czekać na następny zbyt długo,
- nie mają zbyt dużej frekwencji,
Problem w tym, że nie przychodzi mi do głowy żadna linia, która spełniałaby wszystkie te warunki i była odpowiednia dla tej wielkości taboru
To że inni mają gorzej, to żaden argument, niech też narzekają