Komunikacja w Rembertowie
Moderator: Wiliam
Nie, w niskopodłogowych autobusach przegubowych ostatnia oś nie jest skrętne.
Wydaje mi się, że ZS2 śmiga Grochowską jako dodatkowe wsparcie ze względu na wycięcie 3.PiotrekP pisze: ↑20 cze 2019, 21:28Halo, kto widział ten komunikat? Dlaczego ZS2 pojedzie znowu przez Marsa zamiast Zabraniecką, która była o wiele szybsza?ZTM pisze:W związku z pracami modernizacyjnymi (...)
ZS2
DW. WSCHODNI /LUBELSKA/ - Bliska – Żupnicza – Chodakowska – Mińska – Stanisławowska – Dwernickiego – Wiatraczna - Grochowska - Płowiecka - Marsa - Cyrulików - Okuniewska - Piłsudskiego - Dworcowa- Krasińskiego - (powrót: 3 Maja – Głowackiego – Krasińskiego) Staszica - Bema - Kraszewskiego - Narutowicza (powrót: Narutowicza - Bema) - SULEJÓWEK MIŁOSNA-POMNIK.
Niepokojące wieści docierają z lokalnej gazety. Odbyło się spotkanie, na którym Zarząd Dzielnicy rozmawiał z ZTM o linii najprawdopodobniej 238, która jest ukryta w plikach nowych tras autobusów po otwarciu dalszej części II linii metra. Dodatkowo jest wzmianka o nowym przystanku na terenie wojskowości. Zamiast zrobić projekt od a do z, puścić autobus Chrusciela - Gierczak - pętla - Pontonierow - ulica przy placu - Chrusciela z przystankami na wysokości kościoła, mamy pętlę w krzakach, przystanki tylko w obrębie Gierczak i ch jową linię.
I chyba lepiej byłoby gdyby to potencjalne 238 zahaczało o węzeł Okularowa kończąc np. przy PKP Gocławek, albo nawet dojeżdżało do węzła Płowiecka.PiotrekP pisze: ↑25 cze 2019, 16:43Niepokojące wieści docierają z lokalnej gazety. Odbyło się spotkanie, na którym Zarząd Dzielnicy rozmawiał z ZTM o linii najprawdopodobniej 238, która jest ukryta w plikach nowych tras autobusów po otwarciu dalszej części II linii metra. Dodatkowo jest wzmianka o nowym przystanku na terenie wojskowości. Zamiast zrobić projekt od a do z, puścić autobus Chrusciela - Gierczak - pętla - Pontonierow - ulica przy placu - Chrusciela z przystankami na wysokości kościoła, mamy pętlę w krzakach, przystanki tylko w obrębie Gierczak i ch jową linię.
Dostałem odpowiedź z ratusza odnośnie mojego wcześniejszego wpisu. Czyli żadnego spotkania nie było:
Dzień dobry, na początku czerwca wystąpiliśmy z wnioskiem do ZTM, na razie nie otrzymaliśmy odpowiedzi. Pozdrawiam
Co dzień to kolejna wiadomość... Przynajmniej z mojej strony, bo mailowo nie mogę doczekać się odpowiedzi na wiele stawianych przeze mnie pytań. Tym razem na tapecie częstotliwość kursowania ZS2 w obecnym kształcie. Co się stało z resztą godzin? Gdzie skrócone kursy? Dlaczego nie będzie jeździć w weekend? Gdzie była jakakolwiek informacja o zmianie rozkładu? W autobusach nie, mało tego - tym razem rozkład nie wisi nawet w gablotach na stacji PKP.
- Załączniki
-
- ZS2.png (4.56 KiB) Przejrzano 4760 razy
ZS7 udało im się puścić co 15/30 (4 c, 4 d), a tych samych brygad nie potrafią przerzucić na ZS2?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Cudują i cudują. Jak można korzystać z komunikacji kiedy jest taki brak konsekwencji w ich działaniach? Bez żadnego słowa ucinają prawie wszystkie kursy. Trasa zastępcza powinna przebiegać jak za drugim razem, kiedy autobus jechał Zabraniecką. Osobiście słyszałem jak osoby mi nieznane na mieście rozmawiały o fajnym i szybkim połączeniu. Czas przejazdu wynosił niemal tyle samo co pociągiem. Było dużo komentarzy o tym, żeby dodać nowe przystanki aby ułatwić dojazd na Targówek Fabryczny. Nikt nie potrafi odpisać czym kierowali się ustalając trasę ponownie przez Grochów. Jeśli dziwią się, że będzie jeździć coraz mniej osób przy 4 kursach (żaden w godzinach szczytu, kiedy SKMki nie ma) to pozdrawiam. Autentycznie nie mogę się doczekać aż sam zacznę jeździć autem.
No własnie. Była okazja aby przetestować czy jest zapotrzebowanie na 238 a oni bez przystanków na Utracie puścili.
Nie jest źle. W następnym tygodniu będzie aż 6 kursów. 5 do Rembertowa i 1 do Sulejówka.PiotrekP pisze: ↑25 lip 2019, 11:16Cudują i cudują. Jak można korzystać z komunikacji kiedy jest taki brak konsekwencji w ich działaniach? Bez żadnego słowa ucinają prawie wszystkie kursy. Trasa zastępcza powinna przebiegać jak za drugim razem, kiedy autobus jechał Zabraniecką. Osobiście słyszałem jak osoby mi nieznane na mieście rozmawiały o fajnym i szybkim połączeniu. Czas przejazdu wynosił niemal tyle samo co pociągiem. Było dużo komentarzy o tym, żeby dodać nowe przystanki aby ułatwić dojazd na Targówek Fabryczny. Nikt nie potrafi odpisać czym kierowali się ustalając trasę ponownie przez Grochów. Jeśli dziwią się, że będzie jeździć coraz mniej osób przy 4 kursach (żaden w godzinach szczytu, kiedy SKMki nie ma) to pozdrawiam. Autentycznie nie mogę się doczekać aż sam zacznę jeździć autem.
Mogę się założyć, że i tak zrobią po swojemu. Nazwą to cudownym efektem konsultacji (podczas których zapewne ani razu nikt nie wspomniał o 238 (bo jak mógł, skoro nie było na żadnym schemacie (oprócz jednego, który znalazł użytkownik WAWKOMu i dzień później zniknął))) z oszałamiającą częstotliwością obecnego 338 i pewnie co 30/40 na knypkach w weekendy.