Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
Moim zdaniem koło tych wozów powinno zakręcić się MZA. Przebiegi rzędu 700 tyś km nie dużo za NG313 akurat.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Gdyby nie to, że MZA ogłosiło światu, że nie kupuje już takich pojazdów to sądzę, że by nawet niektóre wozy po Warbusie kupili... Teraz tylko ekologia: CNG, LNG i prąd.
I to jest chore czekam na te elektryki które będą stać i czekać aż energetyka podłączy ładowarki. Gaz też zły nie starcza na brygady od 3 rano do 1 w nocy.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Zgadza się. Narazie Mobilis nie może dogadać się z Solarisem. Ze względu na to, że drugiego placu na Ursusie już nie ma to Mobilis wynajął część przy Płochocińskiej. Dzisiaj oprócz przegubów przyjechały dwie solówki A133 i A150.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
W Michalczewskim wystarcza. A zatankowanie od niemal zera do pełna jednej Scanii trwa mniej niż kwadrans.
Wszystkie Scanie są tankowane w szybkim trybie? Bo niektóre czasem stoją przez cały dzień przy dystrybutorze.Szeregowy_Równoległy pisze: ↑01 sie 2019, 15:57W Michalczewskim wystarcza. A zatankowanie od niemal zera do pełna jednej Scanii trwa mniej niż kwadrans.
Bo same się nie zatankuja przecież, musi to zrobić przeszkolony jegomość, a przecież on non-stop nie musi byc przy stacjiMJ pisze: ↑01 sie 2019, 19:51Wszystkie Scanie są tankowane w szybkim trybie? Bo niektóre czasem stoją przez cały dzień przy dystrybutorze.Szeregowy_Równoległy pisze: ↑01 sie 2019, 15:57W Michalczewskim wystarcza. A zatankowanie od niemal zera do pełna jednej Scanii trwa mniej niż kwadrans.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Wszystkie są tankowane w trybie szybkim. Wozy stojące przez cały dzień to wozy po nockach lub po podmianach. Tankowanie odbywa się tylko wieczorem, poza nielicznymi wyjątkami lub sytuacjami podbramkowymi.MJ pisze: ↑01 sie 2019, 19:51Wszystkie Scanie są tankowane w szybkim trybie? Bo niektóre czasem stoją przez cały dzień przy dystrybutorze.Szeregowy_Równoległy pisze: ↑01 sie 2019, 15:57W Michalczewskim wystarcza. A zatankowanie od niemal zera do pełna jednej Scanii trwa mniej niż kwadrans.
Przeguby już są w komplecie i na bazie przy Plochocinskiej 33 zrobiło się dosyć ciasno.
Jest jeszcze A148, natomiast przegubów naliczylem 52 sztuki.
Widocznie ta stacja może zatankować 28 autobusów. Na Kleszczowej oprócz stacji szybkiego tankowania zrobili 110 stanowisk do wolnego tankowania. Niestety nie wiem na ile autobusów starcza szybkie tankowanie.Szeregowy_Równoległy pisze: ↑02 sie 2019, 7:37Wszystkie są tankowane w trybie szybkim. Wozy stojące przez cały dzień to wozy po nockach lub po podmianach. Tankowanie odbywa się tylko wieczorem, poza nielicznymi wyjątkami lub sytuacjami podbramkowymi.
-
- Posty: 1220
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
To już chyba lepsze, a na pewno nowsze są Conecta Warbusa z Lublina.
Te autobusy to paździerze.