Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2019

Moderator: Wiliam

Łukasz
Posty: 11055
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 19 lip 2019, 19:59

Tylko teraz kursy do Marymontu są 2, a wtedy był co drugi.

Edit: jednak w DS jest więcej. Może w DS są mądrzejsi ludzie, a może też się już przyzwyczaili, że są różne dziwadła w mieście...
ŁK

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 4095
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: tenmiasto w tenkraju

Post autor: primoż » 19 lip 2019, 20:18

Łukasz pisze:
19 lip 2019, 19:59
Edit: jednak w DS jest więcej. Może w DS są mądrzejsi ludzie, a może też się już przyzwyczaili, że są różne dziwadła w mieście...
W DP krótsze kursy skręciły przy Arkadii i pojechały na Bródno.

Łukasz
Posty: 11055
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 19 lip 2019, 20:24

primoż pisze:
Łukasz pisze:
19 lip 2019, 19:59
Edit: jednak w DS jest więcej. Może w DS są mądrzejsi ludzie, a może też się już przyzwyczaili, że są różne dziwadła w mieście...
W DP krótsze kursy skręciły przy Arkadii i pojechały na Bródno.
W ogóle to przecież problemem były Metro Marymont i Metro Mlociny, które jak powszechnie wiadomo, są w tym samym miejscu.
ŁK

drobert
Posty: 1428
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 21 lip 2019, 20:03

Ludzie z zasady nie mają zwyczaju patrzeć w co wsiadają. Wystarczy gdy motorniczy jadący 33 w kierunku Kieleckiej musi wyjść przerobić zwrotnicę na Młocinach. Wtedy to tramwaju wchodzą czekający na 2 a potem zdziwieni wysiadają na przystanku za zakrętem.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 20 sie 2019, 21:00

Wyłączenie ruchu tramwajowego w ulicach Odrowąża, Matki Teresy z Kalkuty, Rembielińskiej i Annopol
od 24.08.2019 (sobota) do 01.09.2019 (niedziela)

W związku z pracami związanymi z budową metra na Targówku i koniecznością zmiany geometrii (przebiegu) torowiska wzdłuż ulicy Rembielińskiej w rejonie budowanej stacji metra C21:

1. Od dnia 24.08.2019 r. od początku kursowania do dnia 25.08.2019 r. do końca kursowania w związku z pracami związanymi z montażem rozjazdu nakładkowego w rejonie ulicy Poborzańskiej, wyłączony zostanie ruch tramwajowy na ciągu ulic: Odrowąża, Matki Teresy z Kalkuty, Rembielińskiej i Annopol.

Zmianie ulegną trasy linii 1 i 73:

1
BANACHA – … – most Gdański – Starzyńskiego – rondo Starzyńskiego – Starzyńskiego – rondo Żaba – 11 Listopada – Targowa – Ratuszowa – Jagiellońska – RATUSZOWA-ZOO

73
PIASKI – … – most Poniatowskiego – al. Poniatowskiego – rondo Waszyngtona – al. Zieleniecka – AL. ZIELENIECKA

Uruchomione zostają linie 71 i 74:

71
PKP SŁUŻEWIEC – Marynarska – Wołoska – św. Andrzeja Boboli – Rakowiecka – al. Niepodległości – al. Jana Pawła II – Słomińskiego – most Gdański – Starzyńskiego – rondo Starzyńskiego – Starzyńskiego – rondo Żaba – 11 Listopada – Targowa – plac Wileński – Targowa – Zamoyskiego – al. Zieleniecka – rondo Waszyngtona – al. Poniatowskiego – most Poniatowskiego – al. 3 Maja – Aleje Jerozolimskie – pl. Zawiszy – Grójecka – pl. Narutowicza – Grójecka – Banacha – BANACHA

74
WYŚCIGI – Puławska – pl. Unii Lubelskiej – Marszałkowska – pl. Zbawiciela – Marszałkowska – pl. Konstytucji – Marszałkowska – pl. Bankowy – al. Solidarności – most Śląsko-Dąbrowski – al. Solidarności – pl. Wileński – Targowa – 11 Listopada – rondo Żaba – Starzyńskiego – rondo Starzyńskiego – Starzyńskiego – most Gdański – Słomińskiego – rondo „Radosława” – Okopowa – Towarowa – pl. Zawiszy – Grójecka – PL. NARUTOWICZA

Kursowanie linii 4, 25 i 41 zostaje zawieszone.

(...)

2. Od dnia 26.08.2019 r. od początku kursowania do dnia 1.09.2019 r. do około godziny 18:00 w związku z wykonaniem rozjazdu nakładkowego w ulicy Rembielińskiej w rejonie ulicy Poborzańskiej poza zmianami w układzie linii opisanymi w punkcie 1. przywrócone zostaje kursowanie linii 3 na trasie zmienionej:

3
DW. WSCHODNI /KIJOWSKA/ – Kijowska – Targowa – pl. Wileński – Targowa – 11 Listopada – rondo Żaba – Odrowąża – Matki Teresy z Kalkuty – Rembielińska – POBORZAŃSKA

Część kursów linii 31 w szczycie porannym realizowanych będzie na trasie wydłużonej:

PKP SŁUŻEWIEC – Marynarska – Wołoska – Woronicza – Puławska – METRO WILANOWSKA
https://www.ztm.waw.pl/zmiany.php?c=102&i=13733&l=1

1. 73 mogli zawiesić i przywrócić 22.
2. Kolejna długaśna linie po 10 i 28 to 71, gdzie wychodzi w jedną stronę ok. 95 minut.
3. Czyżby był taki niski stan uruchomienia wagonów 128N, że trzeba je już zabierać z 31, bo Wola nie jest w stanie z Żoliborzem obsłużyć skróconej "3"?

michael112
Posty: 3018
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 20 sie 2019, 21:04

Ochota będzie pokrzywdzona. 74 powinno jeździć do Banacha, gdyby ZTM był uczciwy, ewentualnie z jakimiś kursami skróconymi żeby wyrównać fakt funkcjonowania takich na 1. O wozokm wszak nie powinno się obawiać, bo znika ich sporo na Bródnie.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 20 sie 2019, 22:16

Czy ja wiem? Na Banacha będzie 1, 14, 25 71, nie jestem przekonany, czy starczyłoby miejsca na 74. A z tego wynika też, że liczba kursów się nie zmniejszy. Jakość też nie, bo z punktu widzenia Ochoty 25 czy 71 i tak jadą na Jerozolimskie i nawet dalej do Wileniaka i Żaby.
Jeśli ZTM chciałby zrobić promocję, to powinien wydłużyć całą 1 do Banacha. Bo jeśli na Narutowiczu ma być 1n, 28, 74, T, to zaczyna być tam ciasno - tylko 3 tory mają możliwość jechania na północ [36 jadące na wschód jest tu nieistotne].
Załączniki
Plac_narutowicza.png
Plan pochodzi z wiki, a tam z OpenStreetMap.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

michael112
Posty: 3018
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 20 sie 2019, 22:50

@KwZ Zakładam, że 1 będzie pocięta o połowę, inaczej nie byłoby powodu pchania tego 74 przez pół miasta. I tylko zabrakło kawałka na Ochocie.
Co do miejsca na Banacha, najwyżej 1 i 14 mogłyby pokwitnąć na wspólnym torze (zakładam że 71 i 74 potrzebują własne tory żeby mieć dłuższe postoje).

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 20 sie 2019, 23:34

Zaprawdę, posiadanie 2 linii w twardej koordynacji jest lepsze niż jednej linii silnej ciętej przy okazji. Przynajmniej na papierze.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Łukasz
Posty: 11055
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 21 sie 2019, 7:19

michael112 pisze:[mention]KwZ[/mention] Zakładam, że 1 będzie pocięta o połowę, inaczej nie byłoby powodu pchania tego 74 przez pół miasta. I tylko zabrakło kawałka na Ochocie.
Co do miejsca na Banacha, najwyżej 1 i 14 mogłyby pokwitnąć na wspólnym torze (zakładam że 71 i 74 potrzebują własne tory żeby mieć dłuższe postoje).
To chyba dość oczywiste, że 71 to 41 razem z 25, a 74 to czwórka ze skróconą jedynką.

Trójka zastępująca wszystkie linie będzie musiała być hiperczęsta, bo na Z-1 nie ma też skąd brać tylu autobusów, stąd 31 do Wilanowskiej (szkoda, że trójskłady nie wrócą :p).
ŁK

beni
Posty: 2754
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 21 sie 2019, 8:45

:?: :?: :?: :?: :?: :?:
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

beni
Posty: 2754
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 21 sie 2019, 8:54

Ach można było prościej.

1 - Banacha … - Rondo Żaba - 11 Listopada - RATUSZOWA ZOO
3 - Dw. Wschodni - Poborzańska
4 - Wyścigi … - RONDO ŻABA - postój na torze technicznym - 11 listopada > WYŚCIGI
25 - Banacha … - Dw. Wileński - Ratuszowa - Jagiellońska - ŻERAŃ FSO
73 - powrót 22 do Al. ZIELENIECKA
41 - zawieszenie z przywróceniem kursów skróconych na 17 do Marymontu.

Na tydzień by mogło być.
Autobus zastępczy wydłużyć do Dw. Wileńskiego.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25762
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 21 sie 2019, 10:13

Nie było zgody na regularny wjazd na tor techniczny na Żabie bez zrobienia sygnalizacji.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 11055
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 21 sie 2019, 10:18

pawcio pisze:Nie było zgody na regularny wjazd na tor techniczny na Żabie bez zrobienia sygnalizacji.
No bo tak naprawdę na tydzień nie ma to sensu.
ŁK

beni
Posty: 2754
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 21 sie 2019, 10:52

pawcio pisze:
21 sie 2019, 10:13
Nie było zgody na regularny wjazd na tor techniczny na Żabie bez zrobienia sygnalizacji.
To 4 wyciągnąć prosto do Starzyńskiego w lewo i na Ratuszową ZOO. Czy też bez sygnalizatora na Starzyńskim się nie da. Paranoja.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

ODPOWIEDZ