Tutaj akurat mogła to być wina niewprawionego kierowcy. SU18 to imho wozy z najbardziej delikatnymi hamulcami w Mobilisie; po prostu trzeba trochę nimi pojeździć, aby dobrze je wyczuć.fraktal pisze:Ja jechałem ostatnio takim wozem, które całe hamowanie miał do kitu, początek, środek i koniec - najgorsze było to, że była to linia 180, więc wóz nabity na full... I to także przez osoby niepełnosprawne ruchowo...Szarpał gorzej niż jelcz z MZA. Był to na pewno wóz z przedziału wymienionego przez Ciebie, ale numeru nie zapamiętałem - byłem za bardzo załamany jazdą młodego kierowcy...
Spis autobusów miejskich w złym stanie technicznym
-
- Posty: 166
- Rejestracja: 24 mar 2013, 15:06
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Zapewniam cię, że jeszcze jak były młodsze, potrafiły (niektóre) być nie do opanowania. Nie przypuszczam, żeby przez kilka lat, od kiedy nimi jeździłem, się poprawiło. Wyglądało to dokładnie tak, jak opisywał Maybach.
Też tak myślę mimo wszystko, tutaj od samego początku było za mocno, zbyt gwałtownie, a nie tylko w ostatniej fazie hamowania... Choć jest też możliwe, że coś tam się posuło i już nikt tego nie naprawi pewnie, bo to ostatnie miesiące tych wozów.Konied Makevski pisze: ↑18 kwie 2019, 14:54Tutaj akurat mogła to być wina niewprawionego kierowcy. SU18 to imho wozy z najbardziej delikatnymi hamulcami w Mobilisie; po prostu trzeba trochę nimi pojeździć, aby dobrze je wyczuć.fraktal pisze:Ja jechałem ostatnio takim wozem, które całe hamowanie miał do kitu, początek, środek i koniec - najgorsze było to, że była to linia 180, więc wóz nabity na full... I to także przez osoby niepełnosprawne ruchowo...Szarpał gorzej niż jelcz z MZA. Był to na pewno wóz z przedziału wymienionego przez Ciebie, ale numeru nie zapamiętałem - byłem za bardzo załamany jazdą młodego kierowcy...
Akurat tak wyszło, że trafiłem wczoraj na wóz A717 i nie jest jeszcze z nim tak źle. Są dużo gorsze egzemplarze. Nikt z pretensjami nie przychodził.
6, 20, 23, 26, 160, 509, N03
-
- Posty: 1228
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
5457, spaliny mają dziwny zapach a przy okazji wóz co jakiś czas puszcza z rury kłęby niebieskawego dymu. Szybko Dafy zaczynają się wykańczać.
O, a ITD robi ostatnio kontrole na krańcach w Warszawie. Już złapali parę wozów MZA (8 szt. NG313 ze Stalowej na Żeraniu), może tym razem trafią Euro 6
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
Inny efekt pewnie byłby gdyby kontrole były niezapowiedziane, tak to np. Kleszczowa na Górczewską dawała same 62xx i 72xx, zero 20xx i 22xx
-
- Posty: 1228
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
5202, autobus nowy a już rozwala się most napędowy - nie dość że rzęzi to w dodatku wprawia autobus w wibracje podczas hamowania.
6219 obsługujący dziś 028/523 wydaje bardzo głośne dźwięki i raczej to tłumik lub jego część się posypała, ale to tego dochodzą jakieś straszne piski z okolic komory silnikowej.
Kierowca mimo tych hałasów ciśnie ile może.
Zamęczy ten wóz.
Kierowca mimo tych hałasów ciśnie ile może.
Zamęczy ten wóz.
Dodatek przejeździ.
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 13 sty 2018, 0:16
Te Mercedesy tak mają, że się dogrzewają w sposób taki, że włączają się na specjalny program skrzyni biegów (dzialanie podobne do uszkodzonego sprzegla hydrokinetycznego, czyli wchodzenie na wysokie obroty i jałowe obroty po odpuszczeniu gazu). Chyba, że to nie o to chodzi.
9320 dzisiaj na 179: silnik dziwnie stuka, autobus mocno dymi na niebiesko.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"
-
- Posty: 1228
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
5227 517 jeździ z wypadającą połówką 2 drzwi.