Aktualny spis taboru autobusowego

Moderatorzy: JacekM, Dantte

grzegorz
Posty: 1364
Rejestracja: 03 mar 2011, 21:16
Lokalizacja: Mokotów/Grochów

Post autor: grzegorz » 28 sty 2019, 15:07

Walas pisze:
27 sty 2019, 12:10
Bosman pisze:
27 sty 2019, 11:14
A jak wygląda podział SU15 na poszczególne zajednie?
R-1: 8701, 8703, 8704, 8706, 8709, 8710, 8712, 8718, 8719, 8731, 8732, 8733

R-3: 8003, 8025, 8027, 8028, 8029, 8034

Reszta R-2
Ciekawe, czy dojeżdżą do dwóch dych?

man1956
Posty: 1683
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 12 cze 2019, 11:14

Czy Ursusy z Woronicza (1990 - 1999) w ogóle wyjeżdżają z zajezdni, bo od dawna ich nie widziałem?

Walas
Posty: 17247
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 12 cze 2019, 11:37

man1956 pisze:
12 cze 2019, 11:14
Czy Ursusy z Woronicza (1990 - 1999) w ogóle wyjeżdżają z zajezdni, bo od dawna ich nie widziałem?
Cały czas jeżdżą. Głównie 174 obstawiają.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1

lublin42
Posty: 289
Rejestracja: 21 paź 2010, 20:06

Post autor: lublin42 » 12 cze 2019, 21:10

Rano głównie 174, po południu na krótszych dodatkach jeżdżą, często 166/010,174/07,218/06 i 739/06. W ruchu do wczoraj były 1990,1991,1992,1994. Wczoraj rano 1998 przechodził testy i po południu pierwszy raz od ponad miesiąca wrócił na linię 166. Dziś znów nie wyjechał. Co do 1995, to do zeszłego wtorku jeździł dość regularnie, ale od wtedy nie wyjechał. 1993 i 1997 od jakichś 2 miesięcy są przestawiane po zajezdni. 1996 nie jeździ dłużej, od 2 miesięcy nieruszany stał w miejscu pod halą obok placu gdzie parkują SU15 - nie wiem czy ostatnio coś przy nim robili. O 1999 słuch zaginął, wrócił na CWS jako sama buda bez wnętrza(żeby nikt nie posądzał - będąc poza terenem MZA widziałem jak na lawecie wjeżdżał na CWS). Ogólnie niezależnie od tego ile Ursusów jest w ruchu, praktycznie nie ma dnia co by jakiś nie musiał zostać holowany/podmieniony. Przykładowo wczoraj jak i dzisiaj padł 1990.

Walas
Posty: 17247
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 12 cze 2019, 21:24

lublin42 pisze:
12 cze 2019, 21:10
Rano głównie 174, po południu na krótszych dodatkach jeżdżą, często 166/010,174/07,218/06 i 739/06. W ruchu do wczoraj były 1990,1991,1992,1994. Wczoraj rano 1998 przechodził testy i po południu pierwszy raz od ponad miesiąca wrócił na linię 166. Dziś znów nie wyjechał. Co do 1995, to do zeszłego wtorku jeździł dość regularnie, ale od wtedy nie wyjechał. 1993 i 1997 od jakichś 2 miesięcy są przestawiane po zajezdni. 1996 nie jeździ dłużej, od 2 miesięcy nieruszany stał w miejscu pod halą obok placu gdzie parkują SU15 - nie wiem czy ostatnio coś przy nim robili. O 1999 słuch zaginął, wrócił na CWS jako sama buda bez wnętrza(żeby nikt nie posądzał - będąc poza terenem MZA widziałem jak na lawecie wjeżdżał na CWS). Ogólnie niezależnie od tego ile Ursusów jest w ruchu, praktycznie nie ma dnia co by jakiś nie musiał zostać holowany/podmieniony. Przykładowo wczoraj jak i dzisiaj padł 1990.
To chyba właśnie 1990 był dziś podmieniany na Solbusa w zm. B na 174
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1

beni
Posty: 2754
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 12 cze 2019, 21:34

lublin42 pisze:
12 cze 2019, 21:10
Rano głównie 174, po południu na krótszych dodatkach jeżdżą, często 166/010,174/07,218/06 i 739/06. W ruchu do wczoraj były 1990,1991,1992,1994. Wczoraj rano 1998 przechodził testy i po południu pierwszy raz od ponad miesiąca wrócił na linię 166. Dziś znów nie wyjechał. Co do 1995, to do zeszłego wtorku jeździł dość regularnie, ale od wtedy nie wyjechał. 1993 i 1997 od jakichś 2 miesięcy są przestawiane po zajezdni. 1996 nie jeździ dłużej, od 2 miesięcy nieruszany stał w miejscu pod halą obok placu gdzie parkują SU15 - nie wiem czy ostatnio coś przy nim robili. O 1999 słuch zaginął, wrócił na CWS jako sama buda bez wnętrza(żeby nikt nie posądzał - będąc poza terenem MZA widziałem jak na lawecie wjeżdżał na CWS). Ogólnie niezależnie od tego ile Ursusów jest w ruchu, praktycznie nie ma dnia co by jakiś nie musiał zostać holowany/podmieniony. Przykładowo wczoraj jak i dzisiaj padł 1990.
Ot przykre i smutne. Kolejna firma kończy jak Solbus, AMZ i Jelcz. O ile Solbusy czy Jelcze jeżdżą o tyle Ursusy już gorzej i to wszędzie padają. Cóż rynek sam ich zweryfikował.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

ashir
Posty: 28021
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 12 cze 2019, 22:13

Walas pisze:
12 cze 2019, 21:24
To chyba właśnie 1990 był dziś podmieniany na Solbusa w zm. B na 174
Według rozpiski to 1990 wyjechał na 03(B)/339. Natomiast 1991 jeździł na 09(B)/174, ale chyba dojeździł do końca.

lublin42
Posty: 289
Rejestracja: 21 paź 2010, 20:06

Post autor: lublin42 » 12 cze 2019, 22:28

1990 na 174/1A podmieniony na 8553. A Solbus na 174/07B za 1902 wyjechał. Ale czy to ważne? Może lepiej aż tak od tematu nie odchodzić, może czas powrócić do tematu "Elektrobusy"?

wincenty
Posty: 1570
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 13 cze 2019, 11:23

lublin42 pisze:
12 cze 2019, 22:28
1990 na 174/1A podmieniony na 8553. A Solbus na 174/07B za 1902 wyjechał. Ale czy to ważne? Może lepiej aż tak od tematu nie odchodzić, może czas powrócić do tematu "Elektrobusy"?
Skoro nieważne, to po co o tym piszesz? Co do 1990 widziałem go na własne oczy ok. 17 na Przyczółkowej w kier. Wilanowa na 03/339.
A same informacje o Ursusach ciekawe. Skoro tak cienko przędą, to nie wiem, czy MZA nie pluje sobie teraz w brodę za postawienie ładowarki dedykowanej Ursusom na Konwiktorskiej.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

lublin42
Posty: 289
Rejestracja: 21 paź 2010, 20:06

Post autor: lublin42 » 13 cze 2019, 12:53

Tak jak napisałem, 1990 padł na zmianie porannej na 174, po południu przejeździł to 339 do końca. A dzisiaj 3 dzień pod rząd 1990 padł, na Bokserskiej na 174.

beni
Posty: 2754
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 04 lip 2019, 12:20

Miłej lektury
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

tompop2
Posty: 55
Rejestracja: 03 paź 2009, 12:28

Post autor: tompop2 » 25 wrz 2019, 15:45

Witam

Mam pytanko jaki jest aktualny tabor techniczny mza ?? :?: Chodzi mi o ilość na poszczególny zajezdniach wraz z włościańską

tompop2
Posty: 55
Rejestracja: 03 paź 2009, 12:28

Post autor: tompop2 » 21 paź 2019, 22:43

CZY 9650 jest dalej na stanie na Stalowej ?? Czy już skasowany bo dawno go już nie widziałem ?? Proszę o odpowiedz

Awatar użytkownika
konri
Posty: 2103
Rejestracja: 21 paź 2011, 18:41
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: konri » 22 paź 2019, 0:30

tompop2 pisze:
21 paź 2019, 22:43
CZY 9650 jest dalej na stanie na Stalowej ?? Czy już skasowany bo dawno go już nie widziałem ?? Proszę o odpowiedz
Cały czas służy jako holownik zakładowy. Dobrze go widać z ul. Stalowej.

tompop2
Posty: 55
Rejestracja: 03 paź 2009, 12:28

Post autor: tompop2 » 03 lis 2019, 18:48

A co z 9605 Jelczem na stalowej dalej stoi czy może został już skasowany ?? Proszę o odpowiedz

ODPOWIEDZ