Komunikacja miejska na zielonej Białołęce
Moderator: Wiliam
Przede wszystkim z Płytowej jest bardzo blisko do CH Marywilska.
Czekaj, w kolejce jest juz 152 wydluzone do Skarba z Gór przez Cieslewskich, Hemara co 20/30/30 na midi. Reszta polowy bez zmian do Bialoleki Dworskiej na standardowe autobusy.ashir pisze: ↑09 paź 2019, 15:15Co to jest tydzień spełniania zachcianek? W tym tygodniu przejdzie absolutnie wszystko o co poproszą pasażerowie?ZTM pisze:Stała zmiana trasy linii 705 i 735 w rejonie CH Marywilska 44
od 12.10.2019 (sobota)
W celu poprawy obsługi komunikacyjnej Centrum Handlowego Marywilska 44 od dnia 12 października 2019 r. od początku kursowania linii dziennych wybrane kursy linii 705 i 735 będą realizowane z podjazdami do przystanku KUPIECKA 01 trasą (w obu kierunkach):
… – Płochocińska – Płytowa – Kupiecka – Płytowa – Płochocińska – …
Na nowym odcinku trasy będą obowiązywać przystanki: PŁYTOWA 03 (warunkowy) oraz KUPIECKA 01 (stały).
A na kiedy planowane jest zrobienie skrzyżowania przy więzieniu, żeby dwunastometrowe autobusy mogły tam jeździć?
Dawno większej głupoty ze strony ZTMu nie uświadczyliśmyashir pisze: ↑09 paź 2019, 15:15Co to jest tydzień spełniania zachcianek? W tym tygodniu przejdzie absolutnie wszystko o co poproszą pasażerowie?ZTM pisze:Stała zmiana trasy linii 705 i 735 w rejonie CH Marywilska 44
od 12.10.2019 (sobota)
W celu poprawy obsługi komunikacyjnej Centrum Handlowego Marywilska 44 od dnia 12 października 2019 r. od początku kursowania linii dziennych wybrane kursy linii 705 i 735 będą realizowane z podjazdami do przystanku KUPIECKA 01 trasą (w obu kierunkach):
… – Płochocińska – Płytowa – Kupiecka – Płytowa – Płochocińska – …
Na nowym odcinku trasy będą obowiązywać przystanki: PŁYTOWA 03 (warunkowy) oraz KUPIECKA 01 (stały).
Był kiedyś taki twór nazywający się 426 utykający na lewo skręcie z Płochocińskiej w Płytową i wyjeżdzie z Płytowej w Płochocińską i jeżdzący przez cały dzień niemalże bez przerw. Zniknął nie wiadomo kiedy i teraz nagle 705 i 735 mają jadąc zarówno od Metra, jak i Zegrza utykać w DS w tych samych miejscach
Brawo ZTM
Nie rozumiem. To w końcu wyremontowano je tak, żeby mogły tam jeździć normalnej pojemności wozy czy też dalej jest ono tak samo fatalne jak wcześniej? Liczyłem na to, że 152 zostanie całe wydłużone, przy okazji pożerając linie szkolne jeżdżące po Hemara.
Wozem 12m można było przejechać tam zawsze, tylko nie oficjalnie ( jeżdziłem tam już w 2013 roku)
Po zakończonym remoncie będzie można jeżdzić oficjalnie, a mimo to ZTM planuje puścić tam wozy krótsze niż 12m.
-
- Posty: 5090
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Niedługo 152 przedłużą w co drugich kursach do krańca OS.Derby ale na 9m bo na to pozwoli obecna korekta ulicy Ciesielewskich przy Zakładzie Karnym.
Przez Hemara oczywiście.Ciekawe co z 304 która zdubluje 152 oraz 314.
Przez Hemara oczywiście.Ciekawe co z 304 która zdubluje 152 oraz 314.
Północna Ostródzka od poniedziałku zyska dowozówkę (ekhu, ekhu z powodu częstotliwości) do tramwaju:
ZTM pisze:Od poniedziałku, 21 października zmienią się trasy autobusów, którymi uczniowie na Białołęce dojeżdżają do szkół. Na warszawskich ulicach znów będzie można zobaczyć linię 332.
Nowe trasy zapewnią bezpośrednie połączenia i jeszcze lepszy dojazd do trzech białołęckich szkół – 112, 356 i 368. To efekt rozmów, jakie Zarząd Transportu Miejskiego prowadził z rodzicami uczniów, władzami i radnymi dzielnicy Białołęka.
https://www.ztm.waw.pl/aktualnosci.php?i=2548&c=100&l=1
To 314 to jakiś sen pijaka...
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Wprowadzają zmiany i za chwilę znowu będzie coś do poprawki? Przecież 152 poleci pewnie po najprostszej linii do Os. Debry wchłaniając 304.
Mnie za to umiarkowanie cieszy powrót 332, które jest szkolną linią i nic więcej się od niego nie oczekuje, a dzięki temu, że zastąpi ona 304 na Współczesnej z dużym prawdopodobieństwem kursy wydłużone 152 zastąpią relację z Hemara na Derby. Chociaż niezmiennie uważam, że mija się z celem przerobienie skrzyżowania Cieślewskich-Ornecka tylko po to, żeby puszczać tam na mikrusach co drugi kurs zamiast zrobić ze 152 mocną linię, która oprócz obecnej relacji dowozu Białołęki Dworskiej do cywilizacji spełni też postulat połączenia ZB z ratuszem dzielnicy, który to był powodem poczęcia tego trupa 314, acz już nie jest, bo z tego głównego celu 314 wyleciało na rzecz inwazji zombie na Olesin.
ZTM pisze:W nocy z niedzieli na poniedziałek, z 27 na 28 października, planowane jest udostępnienie do ruchu nowej jezdni ul. Głębockiej na odcinku od ul. Siecznej do Podłużnej. Oznacza to, że od poniedziałku możliwy będzie przejazd ul. Głębocką w obydwu kierunkach, bez ograniczeń spowodowanych pracami przy przebudowie drogi. Na ulicę wrócą też autobusy komunikacji miejskiej. Pojadą w obu kierunkach trasami:
120: w kierunku OLESIN: DW. WSCHODNI (KIJOWSKA) – … – św. Wincentego – Głębocka – L. Berensona – Kąty Grodziskie – … – OLESIN.
256: PKP ZACISZE-WILNO – … – św. Wincentego – Głębocka – Lewandów – Oknicka – … – ZAUŁEK-SZKOŁA.
412: DW. WILEŃSKI – … – Toruńska – Głębocka – Lewandów – Oknicka – … – GRODZISK.
Na swoją stałą trasę wrócą autobusy linii E-9, które będa teraz mogły zatrzymać sie na wszystkich przystankach na białołeckim odcinku swojej trasy:
Szczyt poranny: OS. DERBY – Skarbka z Gór – L. Berensona – Głębocka – Toruńska – … – METRO MARYMONT.
Szczyt popołudniowy: METRO MARYMONT – … – Toruńska – Głębocka – L. Berensona – Skarbka z Gór – OS. DERBY.
- Twmastersky
- Posty: 94
- Rejestracja: 14 kwie 2016, 18:36
- Lokalizacja: Wrocław
A co ze zmianami na 132 i zwiekszeniem czestotliwosci 134?
Marzy mi się taki drobiazg, jak zmiana charakteru przystanków w ZP Grodzisk-kościół i Internetowa ze stałego na warunkowy (dla wszystkich linii)...