Priorytety dla tramwajów
Moderator: Wiliam
Ciepłownia Wola i Reduta Wolska bez priorytetu
Jagiellońska / Ratuszowa - priorytet prawie pełny
Nie rozumiem pytania. No pozostałe fazy też są realizowane, zmieniają się, korków jakichś wielkich nie widziałem - przynajmniej na tle tego, co było wcześniej.
Ratuszowa luksus. Trza zmienić Wileński 4, 20 i 23 w kierunku Mostu stoi się po dwa razy wieczorem a nawet i w szczycie. Raz zapala się pierwsze w momencie zapalenia drugiego i zdążysz a raz pierwsze zapala się w momencie gdy drugie zaraz gaśnie mimo iż stoisz chwilę pod sygnalizatorem efekt dwa stoją pod pierwszym na drugi cykl skręcają w lewo zaś trzeci znów zostaje i domino rośnie.
Kiedy na stałe będzie cykl taki jak wieczorem Okopowa/ Chłodna. Ruszasz z pod muzeum łapiesz Chłodną bo trzyma idealnie wjeżdżasz na Kercelak stojąc tylko kilka sekund pod sygnalizatorem dostajesz światło bo wjeżdżasz pod sygnalizator w momencie startu aut dla przeciwległego kierunku, a nie jak w szczycie. Ruszasz z Muzeum gaśnie za chwilę Chłodna. I jak stoisz na pierwszego i ruszysz z kopyta to łapiesz Kercelak jak nie to kwitniesz cały cykl. Nie można tego tak ustawić by było jakoś normalnie wystarczy Chłodną przytrzymać 15 sekund i startując z Muzeum na początku cyklu spokojnie byś wjechał pod Kercelak i po chwili dostał światło tak jak po szczycie. Nawet dwa spokojnie by się ewakuowały. No i kiedy ruszy priorytet na Okopowej od Powazkowskiej do Leszno. I co z Reymonta i Conrada no i Piastów Śląskich staloczasowka jak trza. Efekt 28 Reymonta 0 Piastów minus 3.
Kiedy na stałe będzie cykl taki jak wieczorem Okopowa/ Chłodna. Ruszasz z pod muzeum łapiesz Chłodną bo trzyma idealnie wjeżdżasz na Kercelak stojąc tylko kilka sekund pod sygnalizatorem dostajesz światło bo wjeżdżasz pod sygnalizator w momencie startu aut dla przeciwległego kierunku, a nie jak w szczycie. Ruszasz z Muzeum gaśnie za chwilę Chłodna. I jak stoisz na pierwszego i ruszysz z kopyta to łapiesz Kercelak jak nie to kwitniesz cały cykl. Nie można tego tak ustawić by było jakoś normalnie wystarczy Chłodną przytrzymać 15 sekund i startując z Muzeum na początku cyklu spokojnie byś wjechał pod Kercelak i po chwili dostał światło tak jak po szczycie. Nawet dwa spokojnie by się ewakuowały. No i kiedy ruszy priorytet na Okopowej od Powazkowskiej do Leszno. I co z Reymonta i Conrada no i Piastów Śląskich staloczasowka jak trza. Efekt 28 Reymonta 0 Piastów minus 3.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Wszystko w swoim czasie.
Na Powstańców zostały przygotowane najbardziej wypasione algorytmy, szczególnie przy Broniewskiego.
Do Targowej się nigdy nie dotykałem, wyjąwszy przejście między Ząbkowską a Kijowską. Powinienem?
Na Powstańców zostały przygotowane najbardziej wypasione algorytmy, szczególnie przy Broniewskiego.
Do Targowej się nigdy nie dotykałem, wyjąwszy przejście między Ząbkowską a Kijowską. Powinienem?
Zdecydowanie, jeszcze w 2015 po Targowej jechało się dobrze, ale już od paru lat jest dramat.
Tak, o to mi chodziło. Bo to niby małe skrzyżowanko, na którym od Ratuszowej był permanentny korek, a zielone w prawo w kier. Starzynskiego wpadało akurat w zielone dla pieszych i tak w kółko.Jarek pisze:Nie rozumiem pytania. No pozostałe fazy też są realizowane, zmieniają się, korków jakichś wielkich nie widziałem - przynajmniej na tle tego, co było wcześniej.
ŁK
A teraz w prawo jest podfaza bez pieszych i zielona strzałka, ilekroć jedzie tramwaj. Zobacz na własne oczy.
Z chęcią A kiedy rondo UE? Czy przejazd między Rondem UE a Domaniewską też coś zyska?Jarek pisze:A teraz w prawo jest podfaza bez pieszych i zielona strzałka, ilekroć jedzie tramwaj. Zobacz na własne oczy.
I czy jak otworzą Postępu, to tam też będzie priorytet od razu?
ŁK
Puławska w okolicach Pl. UL - jakoś w planach?
Rondo UE zrobione w sensie zaprojektowane. Postępu też. Powinno się bajecznie jeździć.
A kiedy można się spodziewać wdrożenia?
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Ch ich wie. Jeszcze te przejścia mają rzeźbić i wcześniej bym się nie spodziewał. Tylko UE i tak jest robione pod stałoczasówkę.
ŁK