Niepotrzebne przystanki
Moderator: Wiliam
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
W temacie zmian na przy Solcu: najlepsze jest to, że Organizator zarówno w zleceniu, jak i w komunikacie na stronie oraz na plakatach w autobusach poinformował o zmianie rozkładów, a w przypadku linii 118 (nie wiem, jak ze 127 i 166) żadnej zmiany rozkładu nie było. Przyszła informacja, że jedyną różnicą są odległości między przystankami i wersji papierowej "nowych" rozkładów nie będzie. Naprawdę fajnie, że ktoś zlecił wieszanie plakatów i umieszczenie na stronie informacji o nowym rozkładzie
Zauważył. Kiedyś OIDP próbowano nawet to naprawić, jednak nie zrobiono tego przez protesty mieszkańców budynku przy przystanku 02, którzy nie chcieli autobusów hałasujących pod oknem podczas zatrzymywania i ruszania. W związku z tym funkcjonowało rozwiązanie kompromisowe, 118 przy jednym słupku, a 127 przy drugim.michael112 pisze: ↑24 wrz 2019, 23:00Jeśli się nie mylę, to teraz wszystkie trzy linie będą się zatrzymywały przy poczcie, a dokładniej na tym przesuniętym przystanku.
Skończy się dziwna sytuacja że jadąc w tej samej relacji, 127 stawało na innym przystanku niż 118. Szkoda że przez tyle lat nikt w ZTM tego nie zauważył
To oczywiste. Będąc na przystanku nie może Ci przeszkadzać hałas autobusu w mieszkaniu, w którym cię aktualnie nie ma.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 2843
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
519, jak przystało na rasowego czerwońca, nie byłoby sobą, gdyby nie zaliczyło każdego przystanku na objeździe Przyczółkowej.
Dlaczego miałoby omijać skoro zatrzymywało się na każdym najbliższym przystanku na trasie podstawowej?
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
michael112, jak przystało na rasowego MKMa, płacze za gównoczerwońcem zatrzymującym się na każdym przystanku na wybiegowym odcinku trasy, nie zdając sobie sprawy z roli, jaką linie czerwone pełnią w zdrowym układzie komunikacyjnym
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Przpszm, ale tego nie mógł się nauczyć na warszawskim przykładzie
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
- Posty: 2843
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Słucham??? To to na forum jest tyle narzekań że 5xx mają za dużo przystanków. W tym konkretnym przypadku mieliśmy okazję do przyspieszenia linii, która na codzień jest de facto pseudoprzyśpiechem chociaż na kilka tygodni objazdu.
I bynajmniej nie mówię o pomijaniu tymczasowych przystanków w tych zespołach, które 519 ma na codzień, tzn. Andrutowa i Czekoladowa, a jedynie o pominięciu tych pomiędzy nimi.
Os. Patio to odpowiednik Rosochatej. A do Korbońskiego większość z ZP Czekoladowa będzie miała bliżej niż do zastępczego ZP Czekoladowa.
Co prawda teraz widzę, że z Korbońskiego przejścia na wschód nie ma. Albo jest dzikie. To może i faktycznie zbędny.
Co prawda teraz widzę, że z Korbońskiego przejścia na wschód nie ma. Albo jest dzikie. To może i faktycznie zbędny.
No, na forum narzekamy że czerwone maja za dużo przystanków.
Wiec trzeba je uzwyklić (najłatwiej) albo zainwestować niemożebne pieniądze w dobrze działający system linii zwykłych i pospiesznych (niemożliwe).
Wiec trzeba je uzwyklić (najłatwiej) albo zainwestować niemożebne pieniądze w dobrze działający system linii zwykłych i pospiesznych (niemożliwe).
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Po co przesiadać się z 518 do 116 akurat tam? Skrócić chcą to 518? Znaczy ja wiem, że chcieliby skrócić, ale czy skrócąZTM czy tam WTP... pisze: W celu zapewnienia dogodnej przesiadki do autobusów kursujących ciągiem ulicy Słowackiego od dnia 11.01.2020 r. od początku kursowania linii dziennych na trasie linii 326, 518, 705 i 735 uruchamia się przystanek PARK KASKADA 01 obowiązujący jako warunkowy.
No to w tej sytuacji można wywalić ten przystanek na dole. Do linii jadących prosto można się bez problemu przesiąść na Os. Potok.
Oczywiście.
Po prostu, ten przystanek na górze to 518 bezsens, i tyle. Chyba, że je skrócimy, co by się przydało
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17