Rozumiem, że nie jest jeszcze wdrożony w terenie?
Priorytety dla tramwajów
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 5831
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Jeszcze nie, cierpliwości. Będzie bardzo dobrze.
Dodatkowe pionowe przy Wrocławskiej na Powstańców Śląskich totalnie zdezorganizowało ruch na skrzyżowaniu i tworzą się przez to spore zatory do skrętu w lewo z Powstańców we Wrocławska i w odwrotnej relacji. Najlepsze jest jak po dodatkowym pionowym przez 10 sekund na całym skrzyżowaniu jest czerwone i nic się nie dzieje.
Za to przy przecince jezdni z torowiskiem na Nowym Bemowie zauważyłem śmieszna usterkę. Gdy pionowe dostanie tramwaj w kierunku Piastów Śląskich to świeci się na tyle długo, że tramwaj zdąża dojechać do przystanku, obsłużyć go ruszyć i w momencie gdy nadjeżdża tramwaj z przeciwnego kierunku zapala się poziome. Oczywiście nikt już nie zdąża na zielone przy Piastów...
Za to przy przecince jezdni z torowiskiem na Nowym Bemowie zauważyłem śmieszna usterkę. Gdy pionowe dostanie tramwaj w kierunku Piastów Śląskich to świeci się na tyle długo, że tramwaj zdąża dojechać do przystanku, obsłużyć go ruszyć i w momencie gdy nadjeżdża tramwaj z przeciwnego kierunku zapala się poziome. Oczywiście nikt już nie zdąża na zielone przy Piastów...
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nikt inny, prócz Ciebie, na ten lewoskręt nie marudzi - trzeba było się nie przesiadać zza pulpitu na za kierownicę
A na poważnie - geometria jest nietypowa i niezbyt szczęśliwa, więc inaczej się tego zrobić nie dało. Długości międzyzielonych nie skomentuję.
A na poważnie - geometria jest nietypowa i niezbyt szczęśliwa, więc inaczej się tego zrobić nie dało. Długości międzyzielonych nie skomentuję.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Ja jak najbardziej rozumiem, że inaczej się nie da tylko po co te 10 sekund miedzyzielonego.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No to już trzeba pytać Organu.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Mam nadzieję, że na Grochowskiej to nie jest docelowy program dla sygnalizacji przy Siennickiej i Mińskiej.
2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13
-
- Posty: 5831
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Co z Ciepłownią? Przelotu minuta, a światła trzymają 90 sekund.
miłośnik 13N
Ostatnio też priorytet na Przy Agorze działał w trybie stałoczasowym.
-
- Posty: 5831
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Żeromskiego zgłupiało- podjeżdżam na koniec zielonego i kwitnę.
miłośnik 13N
Rozumiem, że 10 sekund pionowego przy Postępu to dzieło ZMID czy kogoś innego?
Był gotowy program Jarkowy z pełnym priorytetem, ale...Flash8222 pisze:Rozumiem, że 10 sekund pionowego przy Postępu to dzieło ZMID czy kogoś innego?
ŁK
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
...wdrożono stałoczasówkę.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 4114
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Jak to wspaniale, że dzięki otwarciu wiaduktu na Postępu nie zyskał nikt inny niż tylko kierowcy samochodów osobowych.