Tak?
"Po analizie cech poszczególnych modeli i skonfrontowaniu ich z potrzebami i możliwościami Zakopanego przyjęto Model II (mieszany) jako właściwy na najbliższe 8 lat okresu przejściowego od modelu zderegulowanego (do kwietnia 2016) do modelu tzw. regulowanej konkurencji (określenie z Rozporządzenia 1370/2009 Rady i Parlamentu Europejskiego)"
"Ten układ planuje się poszerzać stopniowo, około 2030 roku spodziewane jest dodanie kolejnych linii TESKO i ew. udzielenie dalszych koncesji. Nadal jednak większość ruchu będzie obsługiwana przez transport komercyjny."
"Ograniczenia budżetowe nie pozwalają na szersze zaangażowanie się miasta w zamawianie przewozów użyteczności publicznej, ponieważ ta forma transportu zbiorowego wymaga sfinansowania co najmniej zwrotu kosztów ulg przewozowych i ew. innych kosztów świadczenia usług, jako rekompensaty za ponoszenie kosztów przewyższających dochody z opłat użytkowników."