Komunikacja po M2 do Księcia Janusza
Moderator: Wiliam
Jak się czyta o 102 jako o "wygodnym połączeniu z prawobrzeżną stroną Warszawy" to od razu wiadomo że burmistrz przynajmniej w takiej relacji nagminnie się zbiorkomem nie porusza.
-
- Posty: 4114
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Jak wiadomo, wszyscy codziennie jeżdżą na legię, dlatego jest to niezbędne połączenie. O reszcie bzdur też szkoda pisać.
No to w nocy z piątku na sobotę z 24/25 stycznia 2020, żegnamy zespół przystankowy Ciołka, który będzie się nazywał Jana Olbrachta. Na ul. Ciołka wraca linia 129 oraz 197, która zostaje przesunięta z ul. Deotymy, jadąc ul. Reutową i Jana Olbrachta. Na ul. Redutową i Jana Olbrachta wraca również linia 154.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ale może jednak warto. 102 na starcie z Młynowa 5 min spoznione. podjechałem 11 do Daszyńskiego, 105 (spoznione z sześć minut) uciekło 2 min w wcześniej ale i tak je przy Wroniej dogonilem. Takie to wspaniale linie broni burmistrz Strzalkowski.Autobus Czerwon pisze: ↑09 sty 2020, 8:27Jak wiadomo, wszyscy codziennie jeżdżą na legię, dlatego jest to niezbędne połączenie. O reszcie bzdur też szkoda pisać.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Żeby rzeczywiście dla Bemowa był lepszy dojazd do metra(i do tramwajów też), to 171 powinno z Wrocławskiej jechać Dywizjonu/Obozową i Księcia Janusza. Na prawdę na odcinku Bemowo Ratusz-MKJ ta linia będzie zbędna przy tak znaczącym zwiększeniu podaży na tym odcinku. A Nowe Bemowo zyskuje szybkie i nie jeżdżące na około połączenie z metrem. Między Wrocławską a Radiową jeżdżą tramwaje no i być może zostanie 112(nie widzę żadnego argumentu za skróceniem tej linii). Odciąży to również linię 201(bo by się okazało, że do metra dojedzie 5 minut szybciej od 171...). Dalej to 171 może i na Torwar jechać i na Centralny i na Znaną - przy całkowitym wycięciu 109/155.
Z 190/520 to ustąpię - chociaż moim zdaniem zdecydowanie lepszym połączeniem w ciągu Górczewska-Leszno-Bankowy by było jednak 520.
Z 190/520 to ustąpię - chociaż moim zdaniem zdecydowanie lepszym połączeniem w ciągu Górczewska-Leszno-Bankowy by było jednak 520.
Będzie tak jechać 184.lublin42 pisze: ↑23 sty 2020, 0:20Żeby rzeczywiście dla Bemowa był lepszy dojazd do metra(i do tramwajów też), to 171 powinno z Wrocławskiej jechać Dywizjonu/Obozową i Księcia Janusza. Na prawdę na odcinku Bemowo Ratusz-MKJ ta linia będzie zbędna przy tak znaczącym zwiększeniu podaży na tym odcinku.
201 to przede wszystkim linia dla Fortów Bema...lublin42 pisze: Odciąży to również linię 201(bo by się okazało, że do metra dojedzie 5 minut szybciej od 171...).
Czasami dobrze że organizacja transportu należy do WTP, a nie do pasażerów. Aż boję się pomyśleć, co by było ze 112, jakby o jej trasie zaczęli decydować krzykacze i zwolennicy połączeń bezpośrednich.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36653
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Tym gorzej, tym gorzej, bo akurat na tym odcinku potrafi być przeciążona, zwłaszcza młodzieżą szkolną. Tu się akurat zgadzam, że nowe 171 będzie linią chyba tylko dla przystanków Kazubów i Dywizjonu 303, czyli de facto alibi dla niedodania tych przystanków linii 523. Podobnie zresztą planowane 271 będzie linią dedykowaną okolicom Szeligowskiej i Karolina, bo reszta trasy nadal będzie miała 190.person pisze: ↑23 sty 2020, 9:01Będzie tak jechać 184.lublin42 pisze: ↑23 sty 2020, 0:20Żeby rzeczywiście dla Bemowa był lepszy dojazd do metra(i do tramwajów też), to 171 powinno z Wrocławskiej jechać Dywizjonu/Obozową i Księcia Janusza. Na prawdę na odcinku Bemowo Ratusz-MKJ ta linia będzie zbędna przy tak znaczącym zwiększeniu podaży na tym odcinku.
Ja bym już teraz połączył 171 z 271, zdejmując z nich funkcję dowozówek, i uruchomił 384 z Chomiczówki do metra (na Znaną?). Ewentualnie bez tego 384, ale 171 Chomiczówka - Nowe Bemowo - Obozowa - Ciołka - Górczewska - PŚl - Człuchowska - Karolin. Przy okazji spadłyby dwie linie z zawracania przy Prymasa.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6936
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Bastian pisze: ↑24 sty 2020, 9:03Ja bym już teraz połączył 171 z 271, zdejmując z nich funkcję dowozówek, i uruchomił 384 z Chomiczówki do metra (na Znaną?). Ewentualnie bez tego 384, ale 171 Chomiczówka - Nowe Bemowo - Obozowa - Ciołka - Górczewska - PŚl - Człuchowska - Karolin. Przy okazji spadłyby dwie linie z zawracania przy Prymasa.
Zastanawiam się, jak to będzie przy możliwym ograniczeniu (likwidacji?) Tesco na Karolinie - czy tam w ogóle jest sens coś krańcować, czy może wyciągnąć to na Ursus-Ratusz żeby dać lepszy dojazd do metra z rozrastających się osiedli przy Posagu 7 Panien.Bastian pisze: ↑24 sty 2020, 9:03Ja bym już teraz połączył 171 z 271, zdejmując z nich funkcję dowozówek, i uruchomił 384 z Chomiczówki do metra (na Znaną?). Ewentualnie bez tego 384, ale 171 Chomiczówka - Nowe Bemowo - Obozowa - Ciołka - Górczewska - PŚl - Człuchowska - Karolin. Przy okazji spadłyby dwie linie z zawracania przy Prymasa.