Może pierwszy etap. Przyzwyczajenie do nowego przystanku.
Niepotrzebne przystanki
Moderator: Wiliam
Rozumiem, że w stronę centrum, ale w kierunku zapłowiecza to już przesada.
https://www.wtp.waw.pl/newsy/2020/01/09 ... zystankow/
Autobusy linii 502, 514, 520 i 525 zaczną zatrzymywać się „na żądanie” na przystankach KANAŁ GOCŁAWSKI 01 i 02. Dzięki temu mieszkańcy nowych budynków mieszkalnych szybciej dojadą do centrum miasta.
https://www.wtp.waw.pl/newsy/2020/01/09 ... zystankow/
Autobusy linii 502, 514, 520 i 525 zaczną zatrzymywać się „na żądanie” na przystankach KANAŁ GOCŁAWSKI 01 i 02. Dzięki temu mieszkańcy nowych budynków mieszkalnych szybciej dojadą do centrum miasta.
To już nawet nie jest śmieszne
Krok bliżej do uzwyklenia 520.
Widać przecież, jaki jest cel, napisali to. Mieszkańcy nowych bloków szybciej dojadą do centrum. A ci starzy, w liczbie o 2 rzędy większej niż mieszkaniec „na żądanie”, nie są ważni. Ciężko polemizować z tak postawionym celem. Po prostu pracują tam ludzie bez pojęcia, stawiają cele bez pojęcia - i je dzielnie realizują.
ŁK
-
- Posty: 4114
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Nie wiem jak można mieć problem o to że autobus będzie miał czas przejazdu dłuższy maksymalnie o minutę xd
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Minuta tu, minuta tam i w rezultacie nie ma linii 5xx.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
60% kursów na TŁ realizowanych jest liniami przyspieszonymi (SASKA 01, 7.00-7.59, bez uwzględnienia 141), to i nie dziwota, że - przy braku oczywistych przystanków w szczerym polu - lud domaga się sprawiedliwego dostępu do komunikacji. Gdyby ten wskaźnik był na poziomie 30%, to można byłoby utrzymać dwie przyzwoite linie przyspieszone, jednocześnie zapewniając Kanałowi, Międzynarodowej, Zajezdni czy Rozbratowi adekwatną obsługę.
Ale, skoro mamy mieć jak najwięcej linii przyspieszonych, to są one gówniane, nie dają zysku czasowego przy dalekich podróżach, a przy okazji dla odmiany omijają losowo wybrane przystanki w absurdalnych miejscach, aby uzasadnić utrzymanie [fapfapfap]czerwonego numeru[/fapfapfap] (517, EMILII PLATER, mozgrozjebany.gif).
Ale, skoro mamy mieć jak najwięcej linii przyspieszonych, to są one gówniane, nie dają zysku czasowego przy dalekich podróżach, a przy okazji dla odmiany omijają losowo wybrane przystanki w absurdalnych miejscach, aby uzasadnić utrzymanie [fapfapfap]czerwonego numeru[/fapfapfap] (517, EMILII PLATER, mozgrozjebany.gif).
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Jak 120 osób traci minutę, to w sumie są 2h w plecy.Autobus Czerwon pisze:Nie wiem jak można mieć problem o to że autobus będzie miał czas przejazdu dłuższy maksymalnie o minutę xd
ŁK
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No, nie, jeśli to jest linia przyspieszona, to zdecydowanie oszczędności trzeba szukać w przystankach. Chyba, że w danym miejscu po prostu linia przyspieszona jest nieuzasadniona.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Stopniowe zabudowywanie pustych przestrzeni pomiędzy osiedlami będzie powodować, że linie przyspieszone będą stopniowo tracić sens.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Rozumiem. Tylko jeśli tak to dlaczego nie można ich uzwyklić, żeby dać pasażerowi jasną informację o realnym czasie przejazdu?
Czy ten nowy przystanek nie będzie mieć aby znacznego wpływu na napełnienie 151? Skoro już musi być to nie mogli go dać wcześniej, to może zasilenie 151 które niedawno przeprowadzono było by zbędne?
-
- Posty: 5090
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Rejon Jeziorańskiego ciągle się zabudowuje. A trwają obecnie kolejne budowy. Fakt zazwyczaj te nowe inwestycje są w strefie dojścia do przystanków na Ostrobramskiej.