Komunikacja po M2 do Księcia Janusza
Moderator: Wiliam
Litości. Z Posagu bliżej, prościej i logiczniej do kolei niż do M2.
Jakaś alternatywa zamiast Karolina jest potrzebna, bo jeżeli autobus co 7,5/10/10 (takie ponoć ma być 271) ma dowozić do marketu budowlanego to jakoś nie jestem do końca przekonany...
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27424
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Absurdalnie, zwłaszcza w porównaniu ze 184, wygląda planowana częstotliwość 171, które specjalnie dużo nowej klienteli nie zyska, a już obecnie potrafi po Bemowie nawet w szczycie wozić kilkanaście osób.Bastian pisze: ↑24 sty 2020, 9:03Tym gorzej, tym gorzej, bo akurat na tym odcinku potrafi być przeciążona, zwłaszcza młodzieżą szkolną. Tu się akurat zgadzam, że nowe 171 będzie linią chyba tylko dla przystanków Kazubów i Dywizjonu 303, czyli de facto alibi dla niedodania tych przystanków linii 523. Podobnie zresztą planowane 271 będzie linią dedykowaną okolicom Szeligowskiej i Karolina, bo reszta trasy nadal będzie miała 190.
I tak, 271+190 z sumaryczną częstotliwością poniżej 4 minut (w teorii, bo przecież i tak będą jeździć w parze) na Człuchowskiej do metra to jest jakieś daleko idące rozpasanie, ale nie od dziś wiadomo, które dzielnice się dopieszcza.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Przecież to, że 112 jeździ na Karolin nie oznacza, że celem linii jest dowóz do tych konkretnych marketów, tylko brak innej pętli w okolicy...
Mam wrażenie, że Bemowo ma wśród dzielnic jeden z najmocniejszych syndromów utraty/okradzenia z linii, no ale ja może się nie znam.
Myślę że o dowozie P7P do M2 można by było myśleć dopiero, jakby na Karolinie było metro, na przykład wyciągając 228. Aktualnie nie miałoby to sensu, jak już powiedziano, kolej jest znacznie bliżej.Szymon pisze: ↑24 sty 2020, 9:28Zastanawiam się, jak to będzie przy możliwym ograniczeniu (likwidacji?) Tesco na Karolinie - czy tam w ogóle jest sens coś krańcować, czy może wyciągnąć to na Ursus-Ratusz żeby dać lepszy dojazd do metra z rozrastających się osiedli przy Posagu 7 Panien.Bastian pisze: ↑24 sty 2020, 9:03Ja bym już teraz połączył 171 z 271, zdejmując z nich funkcję dowozówek, i uruchomił 384 z Chomiczówki do metra (na Znaną?). Ewentualnie bez tego 384, ale 171 Chomiczówka - Nowe Bemowo - Obozowa - Ciołka - Górczewska - PŚl - Człuchowska - Karolin. Przy okazji spadłyby dwie linie z zawracania przy Prymasa.
Jak już jest okazja to może uda się je wobec tego podciągnąć do kolei (nawet puszczając je prosto przez Nowolazurową zahaczając o PKP Ursus Płn.), do której Jelonki dowozi tylko 220. Problem tylko, że na dzień dzisiejszy okoliczne pętle mogą mieć problem z przyjęciem tak często kursującej linii...
Wtedy to już koniecznie. Chociaż już teraz na forach mieszkańców P7P jest brzęczenie, że jedna linia co 30/30/30 to straszna bieda, a koleją nie da się dojechać do Mordoru (ale nie chcę z tego robić offtopu).
-
- Posty: 4131
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Już chyba lepiej dojechać do mordoru pociągiem, z przesiadką na Zachodnim niż autobusem, M2, M1 i tramwajem.
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Co Ty, dwie stacje kolejowe i jedna prawie kolejowa to donikąd?
miłośnik 13N
Autobus Czerwon pisze: ↑24 sty 2020, 11:59Już chyba lepiej dojechać do mordoru pociągiem, z przesiadką na Zachodnim niż autobusem, M2, M1 i tramwajem.
Mi tego nie musicie tłumaczyć, ale nowoosiedlonym mieszkańcom widocznie trzeba dosadnie (jak krowie na rowie? ).Stary Pingwin pisze: ↑24 sty 2020, 12:19Co Ty, dwie stacje kolejowe i jedna prawie kolejowa to donikąd?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Wtedy to już koniecznie. Chociaż już teraz na forach mieszkańców P7P jest brzęczenie, że jedna linia co 30/30/30 to straszna bieda, a koleją nie da się dojechać do Mordoru (ale nie chcę z tego robić offtopu).
[/quote]
Akurat kolej to jest jedyne, czym się jako tako do Mordoru z Urususa dojechać da. Choć pewnie 228 przedłużone nowoworoniczą byłoby na papierze lepsze (bo bez Strasznej Przesiadki).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Akurat co do 177 jest to prawda. Może i obsługuje PKP Ursus, ale w kierunku przeciwnym. A na stacji Ursus Północny oferta regio to wpina - kursy co około godzinę. Faktycznie tam przydałoby się połączenie z PKP Włochy.
228 brzmi sensownie, ale czy docelowo nie stworzy się potworka? Ryzyko korków na Służewcu może odbijać się na lokalnych dojazdach w Ursusie.
228 brzmi sensownie, ale czy docelowo nie stworzy się potworka? Ryzyko korków na Służewcu może odbijać się na lokalnych dojazdach w Ursusie.
-
- Posty: 5092
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów