Arriva to dojeżdża i zjeżdża na pusto z Marysina.
Zmiany obsługowe - luty 2020
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Zobaczymy ile czasu w tym wytrwa MZA. Swoją drogą dlaczego Kleszczowa na 503 koniecznie musi wysyłać gazowce, a na 116 i 180 już nie?
Arriva. Czego nie rozumiesz w tym, że przewoźnik kończy zarówno w Marysinie, Metro Ratusz Arsenał (na trambuspasie ) i Zajezdni Ostrobramska?
Oczywiście Arriva.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Uważam, że to zabawne. Natomiast myślę, że gdybym był szefem Arrivy, to by mnie wkurzyło, że muszę realizować kurs pod bramę obcej zajezdni, podczas gdy moja zajezdnia jest zupełnie w innym kierunku.
No cóż widocznie tak musi być?
Z Płochocińskiej jezdzimy na pusto i zjeżdzamy do Wolicy koło Płochocina na linię 743, do Starych Babic na 712, to Marysin czy Ostrobramska też szef Arrivy przełknie, przecież najważniejsze że przetarg wygrany
Nie, będzie 12c+2d, a to jednak różnica.
Nadal będzie też kurs Żerań FSO - Białobrzegi/Rynia. Może ktoś stwierdził, że przed 4 rano czy po północy było zerowe zainteresowanie takimi kursami, ale ja uważam, że jak autobus jako PT jedzie i tak po trasie jakiejś linii to powinien jednak jechać liniowo, gdy nie ma zbytnio alternatywy do przejazdu. Większość przystanków jest i tak na żądanie, więc nie ma problemu ze zbędnym stawaniem. Tylko pewnie przy okazja gmina zaoszczędziła, bo za przejazdy techniczne przecież nie płaci. To zasada powinna dotyczyć nie tylko MZA, ale też ajentów. Np. nie widzę powodu, żeby Michalczewski nie robił popołudniowych kursów dojazdowych: Płytowa - Metro Marymont i porannych zjazdowych: Metro Marymont - Płytowa*. Z pewnością ktoś by skorzystał, a autobus i tak jedzie tą samą trasą**. Tylko ZTM musiałby chcieć zapłacić za wzkm, a przecież lepiej zaoszczędzić?
* - coś na wzór kursów na 120: Dw. Wschodni (Kijowska) - Szwedzka, gdzie kursy zjazdowe nie woziły tłumów, ale zawsze kilkanaście osób się trafiło na kurs
** - podobnie jak z Olesina, ale tam pewnie byłaby frekwencja okołozerowa, tak jak na kursach szkolnych do Kupieckiej
Ja myślę, że szefa Arrivy takie błahostki nie interesują. Podobnie jak prezesa Dariusza Załuskę raczej nie interesuje, że Mobilis ma kurs zjazdowy na N02 z Marysina do Zajezdni Stalowa (p. Zajezdnię Ostrobramska ). Są to normalne praktyki, zgodne z umową zawartą między ajentem, a ZTM.
Zdziwiłbyś się, co może zainteresować dyrektora firmy, gdy kontrakt, który zdobyto, okazuje się być mniej rentowny niż przypuszczano. Przerabiałem to u siebie w pracy w innej branży. Oczywiście w przypadku Arrivy nie przesądzam, czy jest podobnie - skala nie ta.ashir pisze:Ja myślę, że szefa Arrivy takie błahostki nie interesują. Podobnie jak prezesa Dariusza Załuskę raczej nie interesuje, że Mobilis ma kurs zjazdowy na N02 z Marysina do Zajezdni Stalowa (p. Zajezdnię Ostrobramska ). Są to normalne praktyki, zgodne z umową zawartą między ajentem, a ZTM.
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Gdy Woronicza miała dojeżdżać na Kabaty na 3:35, początek pracy na Woronicza był o 2:53. Moje pytanie zatem brzmi: o której jest meldowanie po przejściu tej brygady do Mobilisu?
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Pierwsze koło na 742 robi Woronicza brygadą 64/742, następnie zmienia się w 192. Meldowanie 2:55.
Kursy 705 przed 4 rano zarówno DP i w DS miały wzięcie. Przypominam że na Plochocinskiej 33 jest spora zajezdnia autobusowa funkcjonująca właśnie w takich godzinachashir pisze: ↑08 lut 2020, 19:53Nie, będzie 12c+2d, a to jednak różnica.Nadal będzie też kurs Żerań FSO - Białobrzegi/Rynia. Może ktoś stwierdził, że przed 4 rano czy po północy było zerowe zainteresowanie takimi kursami, ale ja uważam, że jak autobus jako PT jedzie i tak po trasie jakiejś linii to powinien jednak jechać liniowo, gdy nie ma zbytnio alternatywy do przejazdu. Większość przystanków jest i tak na żądanie, więc nie ma problemu ze zbędnym stawaniem. Tylko pewnie przy okazja gmina zaoszczędziła, bo za przejazdy techniczne przecież nie płaci. To zasada powinna dotyczyć nie tylko MZA, ale też ajentów. Np. nie widzę powodu, żeby Michalczewski nie robił popołudniowych kursów dojazdowych: Płytowa - Metro Marymont i porannych zjazdowych: Metro Marymont - Płytowa*. Z pewnością ktoś by skorzystał, a autobus i tak jedzie tą samą trasą**. Tylko ZTM musiałby chcieć zapłacić za wzkm, a przecież lepiej zaoszczędzić?
* - coś na wzór kursów na 120: Dw. Wschodni (Kijowska) - Szwedzka, gdzie kursy zjazdowe nie woziły tłumów, ale zawsze kilkanaście osób się trafiło na kurs
** - podobnie jak z Olesina, ale tam pewnie byłaby frekwencja okołozerowa, tak jak na kursach szkolnych do KupieckiejJa myślę, że szefa Arrivy takie błahostki nie interesują. Podobnie jak prezesa Dariusza Załuskę raczej nie interesuje, że Mobilis ma kurs zjazdowy na N02 z Marysina do Zajezdni Stalowa (p. Zajezdnię Ostrobramska ). Są to normalne praktyki, zgodne z umową zawartą między ajentem, a ZTM.