Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
-
- Posty: 97
- Rejestracja: 28 paź 2018, 9:31
Masz rację, tylko wymóg MPK Łódź jest taki, że sterownik ma być R&G (wpięcie do systemu Municom i ITS Sprint), co by generalnie sprowadzało się do tego, że trzeba spiąć sterownik R&G i tablice Mobiteca.
Czy Macro-System będzie w stanie podłączyć swój sterownik do Municom i ITS Sprint? Nie wiem, ale domyślam się że czasu może być za mało.
Czy Macro-System będzie w stanie podłączyć swój sterownik do Municom i ITS Sprint? Nie wiem, ale domyślam się że czasu może być za mało.
Można wymienić sterownik, a reszta zostanie stara. Ewentualnie dwa sterowniki, jeden do SIP-u, drugi do Municomu i ITS Sprint.
Ale - przepraszam za głupie pytanie - Łódź kupiła A7xx?
Ale - przepraszam za głupie pytanie - Łódź kupiła A7xx?
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11
Około 20 sztuk A7xx stoi w Lublinie na bazie BPT przy Długiej. Plotki wszędzie chodzą takie, że właśnie na Łódź kupili - ale ja bym z tym poczekał.
Tyle tej Warszawy w Lublinie się robi, heh!... Dzięki za odpowiedź.
(Małe czarnowidzenie oraz suchar: ) może rezerwowo również na Trójmiasto!
(Małe czarnowidzenie oraz suchar: ) może rezerwowo również na Trójmiasto!
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11
Przegubowców najbardziej brakuje w Lublinie. Świetnie by było jakby BPT dogadał się z ZTM na przejęcie np 10 brygad z wolnej ręki bo to co się dzieję na niektórych liniach(np Jelcze na 17,18,26) odpowiada tylko warszawskim MKMom, o ile w ogóle zdołają do tego Jelcza wejść. Poprzednim razem tak postąpiono i to Irex po dogadaniu z ZTM ściągał ze Śląska sprawne trupy aby wypełnić dziurę po PKS ZG. Teraz po odejściu Warbusa(który obsługiwał 2x więcej brygad od PKS) jedyne co poczyniono to zakup 28 Jelczy, wycofanie z 10 Jelczy/405N, wprowadzenie jednego(!) przeguba w miejsce dwudziestu oraz ograniczanie kursowania kilku linii obsługiwanych solówkami. A rozkłady na styczeń(2 tygodnie ferii szkolnych i 2 zwykłe tygodnie robocze) osobno przemilczę...
Po rządowych reformach brakuje pieniędzy w kasie miasta. Odejście Warbusa było idealnym pretekstem do cięć. Nas też czekają oszczędności - w niedziele autobusy pojadą rzadziej.
Czyli jednak Scanie to dobre wozy , tylko ja się zastawiam czy przeprogramowali silnik i już nie wibruje? Ale na pewno nadal trzeszczy.
Jest parę materiałów telewizyjnych na YouTube (Też wyskakiwały mi w wynikach wyszukiwania) i powiem tak... ani to nic specjalnego (zestaw przebitek, w jednym z materiałów była też doklejona wypowiedź pani kierowcy siedzącej w odpalonym wozie), a jakość obrazu i dźwięku wskazuje na zastosowanie smartfona do popełnienia dzieła.
Dlaczego o tym piszę... pani miała zniekształcony głos rezonującym silnikiem Scanii.
Wydaje też mi się, że wyłapałem słowo "worosowo" czytane ze studia, więc chyba pochodzenie i birmańskiej telewizji jest znane.
Co do wibracji i dudnienia... pierwsze, co Scanie straciły to dudnienie na kilometr. Potem pod nóż poszły światła.
Poza tym, spójrzcie. Naklejki ZTM - są. Nasza tapicerka - jest. Grodziowe światła - są. Sztukowane poręcze w drzwiach - no też. Tym wozom wyjęto tylko to co niepotrzebne (kasowniki, SIP pixela, kaseta na dechę), pomalowano i fru w kontener i na linię. A tu padają słowa o przeprogramowaniu silnika...
Dlaczego o tym piszę... pani miała zniekształcony głos rezonującym silnikiem Scanii.
Wydaje też mi się, że wyłapałem słowo "worosowo" czytane ze studia, więc chyba pochodzenie i birmańskiej telewizji jest znane.
Co do wibracji i dudnienia... pierwsze, co Scanie straciły to dudnienie na kilometr. Potem pod nóż poszły światła.
Poza tym, spójrzcie. Naklejki ZTM - są. Nasza tapicerka - jest. Grodziowe światła - są. Sztukowane poręcze w drzwiach - no też. Tym wozom wyjęto tylko to co niepotrzebne (kasowniki, SIP pixela, kaseta na dechę), pomalowano i fru w kontener i na linię. A tu padają słowa o przeprogramowaniu silnika...
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11
Otóż to, czerwona warszawska tapicerka! Chyba nawet ZTM nie miał pojęcia, jak daleko wozy z taką tapicerką mogą wylądować.Tyrystor pisze: ↑09 lut 2020, 22:53Poza tym, spójrzcie. Naklejki ZTM - są. Nasza tapicerka - jest. Grodziowe światła - są. Sztukowane poręcze w drzwiach - no też. Tym wozom wyjęto tylko to co niepotrzebne (kasowniki, SIP pixela, kaseta na dechę), pomalowano i fru w kontener i na linię. A tu padają słowa o przeprogramowaniu silnika...
Nawet na ostatnim zdjęciu widać naklejkę rejestracyjną na szybie - WGM
No trzeba przyznać, że tyle szydery szło na Grodzia i te wozy, a stały się najbardziej oddalonymi od Polski pojazdami ze stołecznych ulic... (wcześniej chyba Ikarusy 260 i Jelcze M11 któregoś z ajentów kursujące po Tambowie mogły się tym tytułem szczycić)
Niestety, ani nie ma zdjęć w odpowiednio dużej rozdzielczości, ani też nadziei, że nie zerwą.
Jeśli kogoś mocno zaciekawi, który wóz jest którym w Birmie, to bez pisania do Scanii czy YBS się nie obejdzie
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27424
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
W tym Rangunie to faktycznie jest jakiś skok cywilizacyjny (bo niska podłoga? klima, jakkolwiek by niesprawna nie była?), czy jednak to spora hiperbola?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
No przeżywają szok. Było o tym w anglojęzycznych artykułach, taka była też wymowa obrazków w tv. Schemat wyklejony na i w Scaniach wskazuje na utworzenie dla nich specjalnej linii.
A klima? Widziałem, że na jednym zdjęciu wnętrza w podsufitce była nowa, biała kratka, więc co najmniej jeden agregat wymienili.
A klima? Widziałem, że na jednym zdjęciu wnętrza w podsufitce była nowa, biała kratka, więc co najmniej jeden agregat wymienili.
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11