Co w dzielnicy Ursynów piszczy
Moderator: Wiliam
Bo 142 już ma numer 142, a 521 po uzwykleniu potrzebuje nowego numeru.
Rodziny linii (140+240+340, 150+250+750) są ok jak daje się je zrobić, ale nie na siłę. 709+209+809 jest spoko. Ostatnio zwiało mi 709 (odjechał bez podjechania na przystanek) i zanim sprawdziłem, czy i które z 715, 727, 739 jedzie w okolice Starej Iwicznej to już zebrało się na kolejny odjazd 709.
Rodziny linii (140+240+340, 150+250+750) są ok jak daje się je zrobić, ale nie na siłę. 709+209+809 jest spoko. Ostatnio zwiało mi 709 (odjechał bez podjechania na przystanek) i zanim sprawdziłem, czy i które z 715, 727, 739 jedzie w okolice Starej Iwicznej to już zebrało się na kolejny odjazd 709.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
- Posty: 2843
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
727 powinno jechać. I może 739, jeżeli pasuje tylko do przystanku "Mysiadło".
Lukasz436 pisze: ↑20 lut 2020, 9:45Nowy układ tras na Zielonym Ursynowie:
209 – URSYNÓW PŁD. – al. KEN – Herbsta – Pileckiego – Roentgena – Płaskowickiej – Puławska – Baletowa – DAWIDY (nowa pętla autobusowa),
239 – URSYNÓW PŁD. – al. KEN – Herbsta – Pileckiego – Poleczki – (powrót: Poleczki – Puławska – Romera – Herbsta) – Taneczna – Krasnowolska – KRASNOWOLA,
715 – URSYNÓW PŁN. – Bartoka – al. KEN – Herbsta – Pileckiego – Roentgena – Płaskowickiej – Puławska – Karczunkowska – Zgorzała: Dawidowska – Zamienie: Dawidowska – Starzyńskiego – Dawidy Bankowe: Starzyńskiego – Warszawska – … – P+R AL. KRAKOWSKA,
737 – URSYNÓW PŁN. – Bartoka – al. KEN – Herbsta – Pileckiego – Roentgena – Płaskowickiej – Puławska – Karczunkowska – Zgorzała: Postępu – … – CM.POŁUDNIOWY-BRAMA PŁD.
809 - URSYNÓW PŁD. – al. KEN – Herbsta – Pileckiego – Roentgena – Płaskowickiej – Puławska – Baletowa – Dawidy Bankowe: Starzyńskiego – Zamienie: – Starzyńskiego – Dawidowska – Zgorzała: Dawidowska – Karczunkowska – PKP JEZIORKI
Wygląda na to, że informacja pochodziła z oficjalnego pisma ZTM do UD, bo o sprawie napisał lokalny portal:
https://www.haloursynow.pl/artykuly/szy ... M_yC2AgerA
-
- Posty: 148
- Rejestracja: 27 lut 2007, 20:07
- Lokalizacja: Warszawa
A mamy że jego szczytowe wcielenie trafia w ten sam rejon jak 331, jako wspomnienie 131 na trasie do Dąbrówkimichael112 pisze: ↑21 lut 2020, 12:02Chociaż mamy w historii przypadki, kiedy historyczny numer wylądował w zupełnie innej części miasta, a potem został zlikwidowany. W międzyczasie stare połączenie wróciło pod innym numerem i aż się prosi żeby to posprzątać. Książkowe przykłady to: 113 (z Wawra przeniesione do Grot, w międzyczasie w starej relacji powstało 142; nie wiem czemu ludzie uparcie widzą te 113 jako numer dla ew. uzwyklonego 521 zamiast dla obecnego 142), czy 144 (z Mokotowa na Tarchomin, w międzyczasie powstało 222), albo 137.
331 to chyba wróciło przede wszystkim jako wspomnienie po starym 331, które w czasach 131 do Dąbrówki (a nawet dłużej) kursowało z Wilanowskiej do ówczesnej Fabryki Domów na Poleczki
Linia ma dziadowską frekwencję bo ma dziadowską częstotliwość.
Jakoś inne połączenia poprzecznie międzydzielnicowe potrafią pracować, niektóre nawet na granicy przepustowości, a tu ludzie się nie przyzwyczaili do połączenia z Wilanowa przez Kabaty, bo przy częstotliwości przekraczającej dwukrotnie minimum wskazane przez Prof. Podoskiego już w latach 80-tych ubiegłego wieku, po prostu nie mieli do czego.
Z drugiej strony pamiętam początki 401 na Moście Siekierkowskim, które dość długo woziło powietrze, zanim się ludzie nie przyzwyczaili.
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
Dziadowska częstotliwość i betonowy korek w dół w Al. Wilanowskiej po południu to przyczyny tak słabego wykorzystania tej linii.Piottr pisze: ↑24 lut 2020, 10:14Linia ma dziadowską frekwencję bo ma dziadowską częstotliwość.
Jakoś inne połączenia poprzecznie międzydzielnicowe potrafią pracować, niektóre nawet na granicy przepustowości, a tu ludzie się nie przyzwyczaili do połączenia z Wilanowa przez Kabaty, bo przy częstotliwości przekraczającej dwukrotnie minimum wskazane przez Prof. Podoskiego już w latach 80-tych ubiegłego wieku, po prostu nie mieli do czego.
Z drugiej strony pamiętam początki 401 na Moście Siekierkowskim, które dość długo woziło powietrze, zanim się ludzie nie przyzwyczaili.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Ale ta promocja 401 polegała na co 10 w szczycie właśnie (i poza chyba też).
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
10/15 z ikroszczytami porannymi, nigdy więcej nie było.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Tak, o permakorku na Al. Wilanowskiej nie napisałem, ale on rozwala rozkład każdej linii jadącej tamtędy. Raz widziałem 3x 217 jadące jeden za drugim...
Dlatego aby uzdrowić 339 trzeba by je było zakrańcować gdzieś na Wilanowie. (Mnie chodzi po głowie np. połączenie z 323).
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
Już lepiej żeby jeździło w kółko metro - Powsin - metro, tj. np. prawoskrętnie: M Kabaty - Wąwozowa - Korbońskiego - Drewny - Przyczółkowa - Przekorna - Drewny - Korbońskiego - M Kabaty.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 06 lis 2018, 21:16
- Lokalizacja: Ursynów
Do Powsina są 7xx co 10 minut w szczycie. 339 powinno jeździć właśnie w okolice Miasteczka i Pałacu, a nie tylko do Powsina. Bez tej linii konieczna jest przesiadka na Wilanowskiej lub w Powsinie (z obu tych miejsc 139+251 co 20 min, z Powsina też 519 co 30; linii rzadszych nie liczę).
339 nie jest linią dla Powsina. Jest jedynym bezpośrednim komunikacyjnym połączeniem międzydzielnicowym Wilanów - Ursynów.
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
145 nie jest linią dla Ząbek. Jest jedynym bezpośrednim komunikacyjnym połączeniem międzydzielnicowym Rembertów - Praga-Północ.
Po wielu latach starań napisałeś coś tak niemożebnie kretyńskiego, że pozostaje tylko pogratulować towarzystwa na plonkliście.
Po wielu latach starań napisałeś coś tak niemożebnie kretyńskiego, że pozostaje tylko pogratulować towarzystwa na plonkliście.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
To może tak dla formalności tylko
* - pas drogowy Doliny Służewieckiej od Wyścigów do Al. Wilanowskiej należy do dzielnicy Ursynów.
EDIT: a nie sorry, 145 też, pętla Żerań FSO przecież
Nie jest. Bezpośrednimi połączeniami dzielnic Wilanów i Ursynów są też linie 317*, 710, 724, 742, N50*.
* - pas drogowy Doliny Służewieckiej od Wyścigów do Al. Wilanowskiej należy do dzielnicy Ursynów.
Też nie jest, 145 w ogóle nie wjeżdża na teren Pragi Północ. Jedyne bezpośrednie połączenia tych dzielnic to... N21 i N71 Bo nawet pociągi nie, bo perony Dw. Wschodniego są już na Pradze Południe
EDIT: a nie sorry, 145 też, pętla Żerań FSO przecież