Wiązowna i okolice
Moderator: Wiliam
Zmiany na 702, 720, 722, 730 od piątku, a na stronie ZTM rozkładów brak. Na 161 zmiana od jutra, nowego rozkładu też nie ma...
-
- Posty: 12177
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Weszło. 89 minut max przelot dla 702, 14 kursów w DP i 10 kursów w DS. 722 14 i 7.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
-
- Posty: 5135
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Plus 3 kursy skrócone z Otwock Orla na 702 czyli do Wiatracznej tyle samo co teraz.
Czy była linia, która miała dłuższy czas przejazdu w historii komunikacji warszawskiej niż obecne 702?
-
- Posty: 12177
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
71
PKP SŁUŻEWIEC – Marynarska – Wołoska – św. Andrzeja Boboli – Rakowiecka – al. Niepodległości – al. Jana Pawła II – Słomińskiego – most Gdański – Starzyńskiego – rondo Starzyńskiego – Starzyńskiego – rondo Żaba – 11 Listopada – Targowa – plac Wileński – Targowa – Zamoyskiego – al. Zieleniecka – rondo Waszyngtona – al. Poniatowskiego – most Poniatowskiego – al. 3 Maja – Aleje Jerozolimskie – pl. Zawiszy – Grójecka – pl. Narutowicza – Grójecka – Banacha – BANACHA
94 minuty w szczycie, sierpień 2019 przy okazji remontów na Bródnie.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
A wiadomo czemu w Sulejówku przestają kursować L47 i L48? Chodzi o pieniądze, czy są jakieś inne powody?
-
- Posty: 2138
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
Za dużo firmy chciały. Za mało środków zaplanował ZTM
I co teraz zamierza ZTM zrobić? Olać to? Czy jednak powtórzyć przetarg?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
L20 i L22 są zawieszone do 31 sierpnia, a L47 i L48 do 31 maja. Później wrócą, jeśli uda się podpisać nowe umowy.
Na pewno wszyscy operatorzy nagle stwierdzą, że im koszty spadły tak to się kończy, jak się chciało mieć Bizancjum za grosze. Odzyskać pasażerów będzie już dużo trudniej.
Jestem podobnego zdania, a system linii lokalnych coraz bardziej się sypie.
Chyba jest duża różnica w cenach między tym co teraz chcą przewoźnicy a co było na początku, nie?
Wiecie może, jakie jest porównanie tego z cenami za "zwykłych" warszawskich ajentów? Bo może te specjalne umowy z tymi przewoźnikami to gra niewarta świeczki?
Wiecie może, jakie jest porównanie tego z cenami za "zwykłych" warszawskich ajentów? Bo może te specjalne umowy z tymi przewoźnikami to gra niewarta świeczki?
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Dlatego od grudnia 2021 mają obowiązywać 2 pakiety (Północ i Południe) po 50 brygad na okres 8 lat, ale czy w obecnej sytuacji jest to aktualne to nie wiem.
-
- Posty: 3040
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27597
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
To miało sens, jak wymagania taborowe były dużo mniejsze, przez co można było oszczędzić. Teraz to naprawdę nie rozumiem, czym organizacyjnie się to różni od zwykłych siedemset.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories