Ten argument podały niektóre media, że kierowca po szkoleniu bez doświadczenia rozpoczął jazdę z pasażerami . Chyba część ludzi dotąd sądziła, że aby zostać kierowcą autobusu, trzeba mieć już prawko na ciężarówki - tak jak było dawno temu. Bo inaczej tego argumentu zrozumieć nie sposób.
Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
Tu jest chyba jeszcze ciekawszy, choć z innego ujęcia tematu:
http://www.brd24.pl/infrastruktura/sied ... tragedii/
Jeszcze w temacie infrastruktury.
To miejsce na S8 jest bardzo niebezpieczne także ze względu na nieintuicyjny układ pasów. Szczególnie nieprzemyślany jest ten do zjazdu w kierunku centrum.
To miejsce na S8 jest bardzo niebezpieczne także ze względu na nieintuicyjny układ pasów. Szczególnie nieprzemyślany jest ten do zjazdu w kierunku centrum.
https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/ ... su-4621577Krótki pas, ostry zakręt, wielu kierowców się myli. Oto miejsce, w którym doszło do wypadku
- vernalisadonis
- Posty: 3091
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Wszyscy, dosłownie wszyscy zatrudniają kierowców bez doświadczenia. Sam byłem kiedyś takim przykładem. Najpierw OSK MZA i po kursie automatycznie na R1. Firmy będą to robić, bo są ogromne braki a wzkm trzeba wyjeździć.
No i niby gdzie mają zdobywać te doświadczenie? W KM najłatwiej i najszybciej można je zdobyć.
Zobaczycie, że po miesiącu każdy będzie miał to wszystko w czterech literach.
Pamiętacie wypadek przeładowanego busa w Nowym Mieście nad Pilicą? Przez miesiąc były kontrole drogowe, potem każdy to już olał.
No i niby gdzie mają zdobywać te doświadczenie? W KM najłatwiej i najszybciej można je zdobyć.
Zobaczycie, że po miesiącu każdy będzie miał to wszystko w czterech literach.
Pamiętacie wypadek przeładowanego busa w Nowym Mieście nad Pilicą? Przez miesiąc były kontrole drogowe, potem każdy to już olał.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
- Daniel_FCB
- (kaczofob)
- Posty: 1599
- Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
- Lokalizacja: Natolin
To świadczy tylko o żenującym poziomie mediów*. Dopóki sztuczna inteligencja Muska nie ma prawa jazdy kat. D, cała nadzieja w młodych adeptach związanych cyrografem z przewoźnikiem sponsorujácym kurs na uprawnienia autobusowe.
*Ktoś się chyba naoglądał "Katastrof w Przestworzach", bo to tam głównie poruszany jest temat doświadczenia obsługi. Tylko, że SU18 to nie F16, a omsi to nie symulator samolotu
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
90 procent ludzi nie miało dotąd pojęcia, jak wygląda proces kształcenia kierowców, więc to dla nich nowość. Niestety widać, że przydałyby się jakieś zmiany. Na przykład opieka patrona powinna trwać dłużej niż tylko kilkanaście dni na początku pracy. Może gdyby ten gość przychodząc do pracy, miał z tyłu głowy, że może go odwiedzić patron.... Ale wątpię, by coś się zmieniło - chyba że sprawa stanie się polityczna i Ministerstwo Infrastruktury postanowi coś pozmieniać, co nie jest takie zupełnie wykluczone.Daniel_FCB pisze: ↑28 cze 2020, 6:27To świadczy tylko o żenującym poziomie mediów*. Dopóki sztuczna inteligencja Muska nie ma prawa jazdy kat. D, cała nadzieja w młodych adeptach związanych cyrografem z przewoźnikiem sponsorujácym kurs na uprawnienia autobusowe.
*Ktoś się chyba naoglądał "Katastrof w Przestworzach", bo to tam głównie poruszany jest temat doświadczenia obsługi. Tylko, że SU18 to nie F16, a omsi to nie symulator samolotu
No właśnie niestety nikt z nie powiedział, gdzie młodzi kierowcy po zdobyciu uprawnień, mają zdobywać doświadczenie.vernalisadonis pisze: ↑28 cze 2020, 1:44No i niby gdzie mają zdobywać te doświadczenie? W KM najłatwiej i najszybciej można je zdobyć.
Zobaczycie, że po miesiącu każdy będzie miał to wszystko w czterech literach.
Pamiętacie wypadek przeładowanego busa w Nowym Mieście nad Pilicą? Przez miesiąc były kontrole drogowe, potem każdy to już olał.
Jaki patron, gość jeździł już ponad rok. Tego nie obejmą procedury. Natomiast wydawało mi się, ze na Szczesliwicach jest ekspedycja, a on jechał ostatni kurs - to czy nie powinien podbijać karty? Spodziewał się że nikt nie zauważy?
ŁK
Pewnie się spodziewał, że nikt nie zauważy. Nie sądzę, że to był jego pierwszy raz z amfetaminą.
Nie wiem czy kiedykolwiek widzieliście kogoś po amfetaminie ale ja bym nie był w stanie kogoś takiego poznać na oko. Jak kogoś znasz to tak, ale tak po wyglądzie, szczególnie przy małej dawce? Nie ma szans. To nie alko, że widać to w zachowaniu i czuć zapach. Po tym człowiek jest po prostu bardziej ożywiony.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Teraz nie ma obowiązku meldowania się na ekspedycjach przez wirusa
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Źrenice?kajo pisze:Nie wiem czy kiedykolwiek widzieliście kogoś po amfetaminie ale ja bym nie był w stanie kogoś takiego poznać na oko. Jak kogoś znasz to tak, ale tak po wyglądzie, szczególnie przy małej dawce? Nie ma szans. To nie alko, że widać to w zachowaniu i czuć zapach. Po tym człowiek jest po prostu bardziej ożywiony.
ŁK
Pytanie kto miał to rozpoznać? Jedni ludzie mają mniejsze źrenice inni mniejsze a to nie świadczy o zażywaniu narkotyków. Nieprzeszkolona osoba nie ma szans poznać się na tym. A jak na razie nie było jakiś spektakularnych wypadków zawodowego kierowcy po narkotykach więc nikt nie widział potrzeby szkolenia dyspozytorów/ekspedytorów w tym zakresie. Z resztą skoro prawie całą zmianę przejechał bez problemu to najpewniej zarzywał w czasie jazdy.
Przy obecnych brakach kierowców na rynku pracy mogłoby się okazać, że gdyby nie młodzi i niedoświadczeni kierowcy nie miałby kto wozić. Inna sprawa dlaczego tak się dzieje.Daniel_FCB pisze: ↑28 cze 2020, 6:27To świadczy tylko o żenującym poziomie mediów*. Dopóki sztuczna inteligencja Muska nie ma prawa jazdy kat. D, cała nadzieja w młodych adeptach związanych cyrografem z przewoźnikiem sponsorujácym kurs na uprawnienia autobusowe.
*Ktoś się chyba naoglądał "Katastrof w Przestworzach", bo to tam głównie poruszany jest temat doświadczenia obsługi. Tylko, że SU18 to nie F16, a omsi to nie symulator samolotu
Widziałem go rano na Światowida, gdy jechał po 7:30 z Nowodworów. Trochę luźno prowadził, z lewą ręką wystawioną na zewnątrz...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
I byłbyś w stanie to wyłapać tak po prostu na przypadkowej osobie, że jest po narkotykach?Łukasz pisze: ↑28 cze 2020, 14:54Źrenice?kajo pisze: Nie wiem czy kiedykolwiek widzieliście kogoś po amfetaminie ale ja bym nie był w stanie kogoś takiego poznać na oko. Jak kogoś znasz to tak, ale tak po wyglądzie, szczególnie przy małej dawce? Nie ma szans. To nie alko, że widać to w zachowaniu i czuć zapach. Po tym człowiek jest po prostu bardziej ożywiony.
Jeszcze jakbyś specjalnie szukał podejrzeń, to może, ale na codzień, jak każdy się spieszy? Bez szans.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.