Obiegi i obsługa połączeń KM
Moderator: JacekM
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Na pewno Centralnej? W rozkładzie KM widzę Zachodnią.
(a jeśli coś kończy na Centralnej od zachodu, to bym sprawdził, czy 10-20-30 minut później coś nie zaczyna z Centralnej na zachód)
(a jeśli coś kończy na Centralnej od zachodu, to bym sprawdził, czy 10-20-30 minut później coś nie zaczyna z Centralnej na zachód)
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Spójrz na ten po 6.07. A to można obrócić na centralnym? I właśnie żadnego odjazdu tego peronu nie mogę znaleźć. Kolejny jest Radomiak jakieś 20 minut później.
- TranslatorPS
- Posty: 632
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
O tyle jest to możliwe, że jedyny trapez pomiędzy głównymi torami jest właśnie od strony Zachodniej.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ktoś do excela źle wkleił. Były już pendolino bodajże kończące na centralnym, bo nie było wolnego toru, ale one stały z pół godziny i zjeżdżały na zachodni i z powrotem. Jakiekolwiek manewry na tym trapezie to chyba nie-e.
ŁK
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Generalnie pociągi kończące od zachodu na Centralnym, to nic dziwnego, na przykład iR 10133, przyjeżdża 7.32, odjeżdża 7.40 jako 99100. Jedyne, na co to ma negatywny wpływ, to wycięcie jednej trasy w kierunku wschodnim (bo o tej samej 7.40 nie może wjechać pociąg z Zachodniego).
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Ten o 20:00 do Skierniewic akurat ma parę - o 19:45 przyjeżdża ze Skierniewic. Patrząc natomiast na tego porannego... Wychodzi na to, że pierwszy wolny slot na moście w kierunku wschodnim od jego przyjazdu jest o 9:00.
- TranslatorPS
- Posty: 632
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
No raczej nie, bo tabela 606 ze strony PLK również podaje taką wersję.
91443 przyjeżdża na tor 1 wg plakatu stacyjnego PLK. Następny przyjazd na tor 1 to 21105 Radomiak (7:24-7:25), a w kierunku zachodnim pomiędzy 19402 7:14 a 10112 Łukowianką 7:22 brak odjazdów. Gdybym miał stawiać zakłady, podejrzewam, że w tej dziurze ten skład zwiewa z powrotem do Zachodniej, szczególnie, że w tym samym czasie praktycznie nie ma wolnych slotów na Wschodnią (co 5 minut ciągle odjazdy i coś czuję, że to jest maksymalna przepustowość?). Myślę, że jest to wykonalne w dziurze pomiędzy przyjazdami z Zachodniej - EIP 3552 o 7:15 i 91132 TLK Jagna o 7:20, ale oczywiście to zależy od punktualności wszystkiego.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Zachodnia - Centralna można jeździć co 4' w obie strony, Centralna - Wschodnia co 5'. Zjazd 7.18 byłby wykonalny, acz pewnie niezgodny z instrukcją (ale nie takie rzeczy ten odcinek widział).
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Główna ma szansę niedługo zacząć pracować? To by odciążyło średnicę, tylko że przesiadki rano na Zachodniej przeklną pasażerowie. Pomysł skierowania znowu Sochaczewa na Gdańską raczej odpada?
- TranslatorPS
- Posty: 632
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
Jeśli po ucieczce pustego składu jest na tyle czasu, żeby 91132 wjechał normalnie (niby wjeżdża w tor 5, ale przy układzie Centralnej to nie robi różnicy), to jak najbardziej jestem za opcją 7:18
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Czy są jakieś plany podniesienia możliwości do co 4' na wschodnim odcinku? Czy dałoby się to przeprowadzić wraz z (mityczną) odbudową mostu średnicowego?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!