Zmiany obsługowe - wrzesień 2020
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
- Posty: 5090
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Coś mi to nie pasuje. Ile będzie brygad Mobilisa [ 9m] i Arriva [ 9m ] od jutra ?.
Arriva . Zeszła z 339 trzy brygady, a weszła na 262 3 brygady. Dodatkowo od jutra po jednej brygadzie na 304i 332.Co z 211 ?. A na stan dzisiejszy ma 25 brygad.
Mobilis .Zszedł z 365. A wszedł na jedną dodatkową brygadę 209/239/ 809, wchodzi od jutra na 320 jedna, 201 chyba przynajmniej jedną dodatkową od jutra, a gdzie jeszcze ewentualnie 211. A też miało 15 sierpnia 50 brygad.Coś pominąłem ?.
Arriva . Zeszła z 339 trzy brygady, a weszła na 262 3 brygady. Dodatkowo od jutra po jednej brygadzie na 304i 332.Co z 211 ?. A na stan dzisiejszy ma 25 brygad.
Mobilis .Zszedł z 365. A wszedł na jedną dodatkową brygadę 209/239/ 809, wchodzi od jutra na 320 jedna, 201 chyba przynajmniej jedną dodatkową od jutra, a gdzie jeszcze ewentualnie 211. A też miało 15 sierpnia 50 brygad.Coś pominąłem ?.
Jeżeli to prawda to byłaby to jedna z największy głupot w ich działalności. Jeżeli dla nich Arriva jest "niebezpieczna" to dlaczego wysyłają je na takie 719, na którym jak coś się stanie to za 5 min nie podjedzie następny. Poza tym 2 wypadki nie powodują, że każdy kierowca jest od razu zagrożeniem. Mają ładne i jak na razie dobrze prezentujące się autobusy spełniające wszystkie najnowsze wymagania ZTMu, a przegubowce w dodatku są gazowe czyli powinni je pchać w jak największej ilości do Centrum. Tylko po co? Lepiej kazać MZA jeździć i żeby puszczali Euro 4 czy Euro 5.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
A co jest złego w Euro 4?!
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 5090
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
To wychodzi, że Arriva na Otokary ma teraz aż 29 brygad na Otokary. A Mobilis przejął 07 i 08 od Arriva i też ma chyba ponad plan. Może ktoś to potwierdzić lub zanegować ?.
Potwierdzam.Krzysiek_S pisze: ↑01 wrz 2020, 14:47To wychodzi, że Arriva na Otokary ma teraz aż 29 brygad na Otokary. A Mobilis przejął 07 i 08 od Arriva i też ma chyba ponad plan. Może ktoś to potwierdzić lub zanegować ?.
Mi wychodzi że Arriva ma 28 brygad na Otokary, a Mobilis równe 50 brygad na 9m.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"
-
- Posty: 5090
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Warto odnotować, że od 31.08. całe 111 przeszło na Ostrobramską.
-
- Posty: 5090
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
A jednak Arriva na Otokara z 29 brygadami. W tym 21 całek i 8 dodatków. Za to Arriva 18m 49/48 brygad.
Od września na 111 w DP pojawiła się brygada M7. Czy kiedyś występowały maratony w DP?
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Ostatnio faktycznie takiej formy się nie stosuje ale pamiętam że w 2012-13 było trochę maratonów, np. na 142, 422, 500, 501
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Maratony w DP były od zawsze, odkąd pamiętam. W różnych latach np. na liniach 108, 111, 123, 168, 180, 181, 525.
Nic, dla mnie to nawet lepiej, że takie wozy jeżdżą, bo jest urozmaicenie. Jednak po Trakcie Królweskim miały jeźdźić pojazdy niskoemisyjne. Obecnie jest inaczej, wozy jeżdżą gdzie popadnie, a Arriva na gazowce jest wyrzucana gdzieś na obrzeża. Jaki w tym sens?
Gazowce Arrivy na obrzeża, a diesle na 102. Gazowe Scanie Michalczewskiego na 152, a mogły by bez problemu obsługiwać 102, nawet ilość brygad się zgadza,