Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
Niekoniecznie. Po tygodniowym piciu mógł nawet czuć się trzeźwy.
ŁK
Tak czy inaczej Mobilis musiał mieć problem z ludźmi na MANy, skoro część jego brygad ponad plan przejął PKS Grodzisk. Kto by pomyślał, że będzie to na dziś najlepszy ajent...
Ok, tym niemniej 181 dopiero od 1.09 przejął, ale nie wiem - nie chce mi się przeliczać brygad.
W sumie trudno nie mają. Kierowców już mieli, jeden rodzaj pojazdów i około 50 brygad. Poza tym, teraz wpada im dodatkowa kaska za Otokary.
Z tą dodatkowa kasą za Otokary to może się okazać że niebawem się skończy?
Być może Otokary wylądują na Płochocińskiej
Zawsze możesz sprostować. Nigdy nie twierdziłem, że mam bezpośredni dostęp do danych przewoźników. A wpadkę wizerunkową Mobilis zaliczył i tak w związku z nietrzeźwym kierowcą.
Hola, hola. Wpadke Mobilis by zaliczył gdyby ten pseudo szofer wyjechał z zajezdni i na 1 kursie by go złapano.
A tak skąd firma ma wiedzieć w jakim stanie na drugą zmianę przychodzi kierowca, tym bardziej gdy linia jest bez ekspedycji. Nie da się odrazu kontrolować ludzi z drugiej zmiany którzy biorą wóz na mieście.
A tak skąd firma ma wiedzieć w jakim stanie na drugą zmianę przychodzi kierowca, tym bardziej gdy linia jest bez ekspedycji. Nie da się odrazu kontrolować ludzi z drugiej zmiany którzy biorą wóz na mieście.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Wpadkę wizerunkową zaliczył bez wątpienia. Czy słusznie i z własnej winy - no oczywiście nie, ale tak to już z wpadkami medialnymi jest.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
I taki komentarz bardziej akceptuję.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
To po co są te alkoloki w autobusach? Żeby kierowcy mogli je łatwo obchodzić? Po co je w ogóle montować w takim razie?beni pisze: ↑04 wrz 2020, 9:18Hola, hola. Wpadke Mobilis by zaliczył gdyby ten pseudo szofer wyjechał z zajezdni i na 1 kursie by go złapano.
A tak skąd firma ma wiedzieć w jakim stanie na drugą zmianę przychodzi kierowca, tym bardziej gdy linia jest bez ekspedycji. Nie da się odrazu kontrolować ludzi z drugiej zmiany którzy biorą wóz na mieście.
Jak każdy system musi mieć "obejście" (zaplombowane bądź ukryte przed zwykłym użytkownikiem), by w razie jego usterki nie było potrzeby holowania czy w najgorszym razie lawetowania pojazdu. SHP w pociągach przecież też można trwale zdezaktywować.