Jak to kursuje? - 2012-2021
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
- Posty: 157
- Rejestracja: 16 sty 2018, 18:27
Zgadza się, N36 całonocne będzie BWL271, BWL213 i N36/1. Decyzja dobra, N36 to najbardziej napięta linia nocna w naszym zbiorkomie, stale z opóźnieniami od 5 do 10 minut na całe koło DWC-Bokserska-DWC.
Operacja się udała, pacjent zmarł.
Oj, są gorsze. W przypadku N36 to masz większość sygnalizacji wyłączonych, mało zakrętów i głównie drogi z pierwszeństwem.
Z tego, co zrozumiałem z wypowiedzi ZDM na ich profilu na fejsie, to dążą do tego, żeby sygnalizacje były włączone też w nocy.MJ pisze:Oj, są gorsze. W przypadku N36 to masz większość sygnalizacji wyłączonych, mało zakrętów i głównie drogi z pierwszeństwem.
ŁK
Po jakiej trasie Ostrobramska ma dojazdy/zjazdy na 111 na kraniec Esperanto?
-
- Posty: 738
- Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
- Lokalizacja: Pionki/Warszawa
ESPERANTO-Anielewicza-al. Jana Pawła II-Chałubińskiego-al. Niepodległości-al. Armii Ludowej-most Łazienkowski-al. Stanów Zjednoczonych-Ostrobramska-Rodziewiczówny-ZEA OSTROBRAMSKA.
Dzięki. A ile czasu zajmuje taki dojazd?
- Solaris
- Posty: 534
- Rejestracja: 04 sie 2007, 11:08
- Lokalizacja: R-10 - Solaris Urbino 18 Electric IVG
Co najwyżej po tej trasie to tylko zjazdy.Mateusz950 pisze: ↑09 wrz 2020, 21:01ESPERANTO-Anielewicza-al. Jana Pawła II-Chałubińskiego-al. Niepodległości-al. Armii Ludowej-most Łazienkowski-al. Stanów Zjednoczonych-Ostrobramska-Rodziewiczówny-ZEA OSTROBRAMSKA.
Dojazd na Esperanto:
ZEA OSTROBRAMSKA - Ostrobramska - Grenadierów - Waszyngtona - most i wiadukt Poniatowskiego - al.Jerozolimskie - Towarowa - Okopowa - Anielewicza - ESPERANTO
Dokładnie nie pamiętam, ale jakoś tak około 25 minut chyba (na wyjazd)
Coś się zmieniło w MZA? Teraz narzucają trasę? Bo ja to bym z Ostrobramskiej do Pominka Lotnika dojechał i dopiero skręcił w Raszyńską w stronę Esperanto.Solaris pisze: ↑10 wrz 2020, 18:39Co najwyżej po tej trasie to tylko zjazdy.Mateusz950 pisze: ↑09 wrz 2020, 21:01
ESPERANTO-Anielewicza-al. Jana Pawła II-Chałubińskiego-al. Niepodległości-al. Armii Ludowej-most Łazienkowski-al. Stanów Zjednoczonych-Ostrobramska-Rodziewiczówny-ZEA OSTROBRAMSKA.
Dojazd na Esperanto:
ZEA OSTROBRAMSKA - Ostrobramska - Grenadierów - Waszyngtona - most i wiadukt Poniatowskiego - al.Jerozolimskie - Towarowa - Okopowa - Anielewicza - ESPERANTO
Dokładnie nie pamiętam, ale jakoś tak około 25 minut chyba (na wyjazd)
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
I byś potem wylądował na Warszawa w pigułce jako kolejny zaklinowany pod wiaduktem na Przyczółku Grochowskim.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
U18e ma 3,3m wysokości, prześwit w tym momencie jest wg znaków 3,5m. Więc jednak nie.bartoni722 pisze: ↑14 wrz 2020, 17:46I byś potem wylądował na Warszawa w pigułce jako kolejny zaklinowany pod wiaduktem na Przyczółku Grochowskim.
Jest zakaz jazdy elektrykami przez Przyczółek Grochowski i TŁ.MJ pisze: ↑14 wrz 2020, 17:29Coś się zmieniło w MZA? Teraz narzucają trasę? Bo ja to bym z Ostrobramskiej do Pominka Lotnika dojechał i dopiero skręcił w Raszyńską w stronę Esperanto.Solaris pisze: ↑10 wrz 2020, 18:39
Co najwyżej po tej trasie to tylko zjazdy.
Dojazd na Esperanto:
ZEA OSTROBRAMSKA - Ostrobramska - Grenadierów - Waszyngtona - most i wiadukt Poniatowskiego - al.Jerozolimskie - Towarowa - Okopowa - Anielewicza - ESPERANTO
Dokładnie nie pamiętam, ale jakoś tak około 25 minut chyba (na wyjazd)
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Tego nie wiedziałem, ale w sumie to dziwne, bo gazowce MANa mają wysokość 3,4 i jakoś nikomu nie przeszkadza pakować ich w tunel pod Jana Pawła II, który służy za wjazd na pętlę przy Centralnym, który ma wysokość 3,3 m według znaków. Na szczęście sprawdziłem to w praktyce - z lekkim zawałem - i nad butlami jest prześwit ok 20-30 cm.
Co do poprzedniego tematu to ja nie wiem czy te wspomniane 28 min na przejazd R-3 Esperanto to jest w jakimś stopniu realne.
Boją się, że ktoś nie zamknie pantografu?
ŁK