Elektrobusy
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
A na Szczęśliwcach jak się do ładowarki nie podłączały, tak się nie podłączają.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Czekają na przyłącze, czas oczekiwania na nie to 18 miesięcy od zgłoszenia.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ogólnie tak, ale pytanie, kiedy o to wystąpiono (wystąpienie po wybudowaniu byłoby idiotyczne) a także można spróbować wykorzystać istniejące przyłącze i zapłacić za linię zasilającą po swojej stronie. Choć nie wiem, z czego ładowarki są zasilane - jak z 15kV to generalnie słabo.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Jechałem elektrykami na 503 w czerwcu i zapowiedzi były głośniejsze (przynajmniej było coś było słychać), natomiast jadąc kilkakrotnie 111 zauważyłem, że w wielu wozach ich nie słychać prawie wcale. Nawet jeśli jest to błąd systemowy tak jak piszesz, to czemu żaden z kierowców tego nie odpisze? Gdy mój znajomy odpisał kiedyś awarię zapowiedzi w swoim wozie - zapowiedzi się urywały - to na zajezdni zdziwili się , że w ogóle odpisuje takie rzeczy, nie sądzę zatem żeby wielu kierowców szło jego śladem.Solaris pisze: ↑07 paź 2020, 16:27Może to nie jest zbyt eleganckie i sprawiedliwe, ale jak to czytam, to mam wrażenie, że gdzieś dzwoni, tylko nie bardzo wiecie, w którym kościele.
Oświecę was. Głośność jest ustawiona systemowo, na poziomie głośności 70 lub 72. Jeżeli nawet się przestawić głośność na poziom 90, to postawieniu elektryka na noc pod ładowarkę i wyłączy hebel, to system przywraca pierwotne ustawieniu po włączeniu hebla przez zmianę A. Dodatkowo niewielu kierowców wie, jak to przestawić. Dlatego w jednych wozach zapowiedzi są głośniejsze, a innych cichsze.
-
- Posty: 2846
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Kierowcy nie odpisują takich rzeczy, bo wiąże się to z wyśmianiem przez pana mechanika "Janusza" na OC, lub pytaniem czy to aż tak istotny problem. Skoro warsztat ma wywalone to kierowcy też mają. Kółko się zamyka.fraktal pisze: ↑09 paź 2020, 10:50Jechałem elektrykami na 503 w czerwcu i zapowiedzi były głośniejsze (przynajmniej było coś było słychać), natomiast jadąc kilkakrotnie 111 zauważyłem, że w wielu wozach ich nie słychać prawie wcale. Nawet jeśli jest to błąd systemowy tak jak piszesz, to czemu żaden z kierowców tego nie odpisze? Gdy mój znajomy odpisał kiedyś awarię zapowiedzi w swoim wozie - zapowiedzi się urywały - to na zajezdni zdziwili się , że w ogóle odpisuje takie rzeczy, nie sądzę zatem żeby wielu kierowców szło jego śladem.Solaris pisze: ↑07 paź 2020, 16:27
Może to nie jest zbyt eleganckie i sprawiedliwe, ale jak to czytam, to mam wrażenie, że gdzieś dzwoni, tylko nie bardzo wiecie, w którym kościele.
Oświecę was. Głośność jest ustawiona systemowo, na poziomie głośności 70 lub 72. Jeżeli nawet się przestawić głośność na poziom 90, to postawieniu elektryka na noc pod ładowarkę i wyłączy hebel, to system przywraca pierwotne ustawieniu po włączeniu hebla przez zmianę A. Dodatkowo niewielu kierowców wie, jak to przestawić. Dlatego w jednych wozach zapowiedzi są głośniejsze, a innych cichsze.
Terminy były. Ale też "swoje" dokłada miasto. Oczekiwanie ponad 3 miesiące na zgodę na budowę ładowarek to też coś nie halo. Najpierw ładnie w mediach było, że kupujemy nowe ekologiczne autobusy, a po fanfarach rzucamy kłody pod nogi. Dobrze, że już Chomiczówka zaczęła się budować (następna pętla chyba Wilanów...), więc część elektryków będzie można posłać na 116 i 180. Same elektryki już są w komplecie zrobione, tylko po co mają przyjeżdżać skoro nie mają gdzie się ładować...michael112 pisze: ↑09 paź 2020, 10:56A zgłoszenie było w chwili montażu? 18 miesięcy od sierpnia? Czy oni sobie jaja robią?
P.S. A co na to warunki przetargu? Nie było jakichś terminów w jakich mają być uruchomione?
Jak się niemcom sprzedaje całą infrastrukturę w Warszawie to nie ma co się dziwić.
-
- Posty: 2846
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Patrząc na historię z ładowarką szczęśliwicką, nie cieszmy się przedwcześnie, bo sama ładowarka stojąca na pętli to jeszcze nie wszystko.
Dlatego to powinien kontrolować ZTM. Ale ponieważ trudno to sprawdzić z radiowozu z zewnątrz w przeciwieństwie do braku krawata u kierowcy, to jak widać każdy sobie zapowiedzi olewa.konri pisze: ↑09 paź 2020, 23:58Kierowcy nie odpisują takich rzeczy, bo wiąże się to z wyśmianiem przez pana mechanika "Janusza" na OC, lub pytaniem czy to aż tak istotny problem. Skoro warsztat ma wywalone to kierowcy też mają. Kółko się zamyka.fraktal pisze: ↑09 paź 2020, 10:50Jechałem elektrykami na 503 w czerwcu i zapowiedzi były głośniejsze (przynajmniej było coś było słychać), natomiast jadąc kilkakrotnie 111 zauważyłem, że w wielu wozach ich nie słychać prawie wcale. Nawet jeśli jest to błąd systemowy tak jak piszesz, to czemu żaden z kierowców tego nie odpisze? Gdy mój znajomy odpisał kiedyś awarię zapowiedzi w swoim wozie - zapowiedzi się urywały - to na zajezdni zdziwili się , że w ogóle odpisuje takie rzeczy, nie sądzę zatem żeby wielu kierowców szło jego śladem.
Z tym, że u znajomego na Ostrobramskiej usterkę zapowiedzi naprawili, może gdyby więcej kierowców ospisywało nie byłoby już to takie niecodzienne dla warsztatu.
"Reklamacje" do SLD bo to za ich czasów sprzedano Stoen.
Tu się zgodzę. Na Szczęśliwicach na razie robi za pomnik, bo nie działa... W takim tempie to te ładowarki to może do końca 2021 zrobią...michael112 pisze: ↑10 paź 2020, 19:06Patrząc na historię z ładowarką szczęśliwicką, nie cieszmy się przedwcześnie, bo sama ładowarka stojąca na pętli to jeszcze nie wszystko.
Elektryki jeździły na wszystkich brygadach. Natomiast nie wiem jak w praktyce ma wyglądać ładowanie wozów na R-4, gdy 162 na Pl. Hallera stoi zaledwie 15 minut? Kierowcy zmieniają autobusy?
-
- Posty: 12142
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk