Komunikacja po M2 do Księcia Janusza

Moderator: Wiliam

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 23 paź 2020, 9:10

Autobus Czerwon pisze:
23 paź 2020, 8:25
ashir pisze:
23 paź 2020, 8:10
Na Gocławku jest dogodna przesiadka.
Na Gocławku nie ma 26 i połowy 9. Zresztą, w przypadku przesiadki w stronę Wawra, nie trzeba iść przez kładkę?
Akurat w szczycie jest całe 9 z Gocławka. A samą przesiadkę na Wiatracznej z/na pętlę tramwajową uważam za niezłą.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27424
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 23 paź 2020, 9:23

Bastian pisze:
23 paź 2020, 1:49
Przypomnę, że ZTM już chyba dwukrotnie próbował zamachu na 521.
Ostatni raz zdaje się w 2008, gdy przez chwilę jeździło po TŁ, nie określiłbym tych prób jako szczególnie intensywne.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 23 paź 2020, 9:28

Były też próby przy cięciach budżetu w 2013r.

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 23 paź 2020, 9:40

Skoro linia, która jeździ co 30 minut, nie umarła śmiercią naturalną, to znaczy, że jest potrzebna!

Ogólnie jedyna szansa na uśmiercenie jej to chyba puszczenie czegoś jej śladem.

Najlogiczniejsze wydaje się 167 skrócone na Szczęśliwice i wydłużone do Banacha 184.

Ale ta dyskusja już też była.

Btw to czy oni wreszcie nie zakażą skrętów z BW1920 w lewo w Białobrzeską? Przecinka 3 pasów jest mocno średnia. Może to jest droga do zabicia 521!
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 23 paź 2020, 10:01

Łukasz pisze:
23 paź 2020, 9:40
Skoro linia, która jeździ co 30 minut, nie umarła śmiercią naturalną, to znaczy, że jest potrzebna!
Medycyna zna jeszcze pojęcie uporczywej terapii.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 23 paź 2020, 10:19

Łukasz pisze:
23 paź 2020, 9:40
Skoro linia, która jeździ co 30 minut, nie umarła śmiercią naturalną, to znaczy, że jest potrzebna!

Ogólnie jedyna szansa na uśmiercenie jej to chyba puszczenie czegoś jej śladem.

Najlogiczniejsze wydaje się 167 skrócone na Szczęśliwice i wydłużone do Banacha 184.

Ale ta dyskusja już też była.
Lepiej jej nie wszczynajmy na nowo, a jeśli już, to w odpowiednim wątku.
Btw to czy oni wreszcie nie zakażą skrętów z BW1920 w lewo w Białobrzeską? Przecinka 3 pasów jest mocno średnia. Może to jest droga do zabicia 521!
A co w tym złego, że 3 pasy (plus piesi)? Działa? Działa. Btw, tam już jest po nowemu chroniona faza lewoskrętu?
Obstawiam, że zmiany to dopiero przy budowie tramwaju tam.
A nawet jeśli, to prędzej 521 pojedzie Opaczewską lub Dickensa niż je ukatrupią.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27424
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 23 paź 2020, 10:29

KwZ pisze:
23 paź 2020, 10:19
Lepiej jej nie wszczynajmy na nowo, a jeśli już, to w odpowiednim wątku.
Prościej będzie zmienić nazwę tego wątku na "Komunikacja wszędzie" :kekeke:
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 23 paź 2020, 10:31

Przecież już jest :kekeke: - określony jest tylko czas, od kwietnia 2020 do nieograniczonej przyszłości.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

wincenty
Posty: 1360
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 23 paź 2020, 12:19

pietia pisze:
16 paź 2020, 20:15
Zrobił się tu niezły OT, ale jeszcze odpowiem. Wydaje mi się, że likwidacja 125 mogła być związana z jakimiś porządkami na Trakcie Królewskim oraz Konwiktorskiej. Pamiętam, że równocześnie ze 125 zlikwidowano też wtedy 193, kierując do Wilanowa 122 (kilka lat później zmienione przez 116). A zarówno 125, jak 193 krańcowały w ostatnich latach istnienia właśnie na Konwiktorskiej.
Tak, było to na fali redukcji liczby linii na Nowym Świecie. Ofiarą padło najpierw 125, potem 114, następnie 112, potem były jescze kombinacje ze 107, aż w końcu te części Mokotowa utraciły bezpośrednie połączenie z TK :(
To tak w ramach kontynuacji wątku "Komunikacja wszędzie". Podoba się :D
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6942
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 23 paź 2020, 12:25

Może by tam zmienić temat na "Hydepark: Komunikacja wszędzie".

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36658
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 23 paź 2020, 15:56

fik pisze:
23 paź 2020, 9:23
Bastian pisze:
23 paź 2020, 1:49
Przypomnę, że ZTM już chyba dwukrotnie próbował zamachu na 521.
Ostatni raz zdaje się w 2008, gdy przez chwilę jeździło po TŁ, nie określiłbym tych prób jako szczególnie intensywne.
A czy ja twierdzę, że intensywne? Po porażce przekierowania 521 na stałe na TŁ była stanowcza odgórna niechęć do jakiegokolwiek gmerania przy tej linii.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27424
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 23 paź 2020, 16:05

No więc przypominać nie należy, że ZTM coś próbował, tylko że ZTM przestał próbować, bo jest instytucją niezdolną do wypełniania swoich statutowych celów.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

wincenty
Posty: 1360
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 23 paź 2020, 17:01

Emyl pisze:
23 paź 2020, 12:25
Może by tam zmienić temat na "Hydepark: Komunikacja wszędzie".
Generalnie jednak intensywność wymiany myśli na tym forum opadła, więc jak już jest aktywny jeden temat, to pojawia się w nim wiele wątków.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 23 paź 2020, 18:23

wincenty pisze:
23 paź 2020, 12:19
pietia pisze:
16 paź 2020, 20:15
Zrobił się tu niezły OT, ale jeszcze odpowiem. Wydaje mi się, że likwidacja 125 mogła być związana z jakimiś porządkami na Trakcie Królewskim oraz Konwiktorskiej. Pamiętam, że równocześnie ze 125 zlikwidowano też wtedy 193, kierując do Wilanowa 122 (kilka lat później zmienione przez 116). A zarówno 125, jak 193 krańcowały w ostatnich latach istnienia właśnie na Konwiktorskiej.
Tak, było to na fali redukcji liczby linii na Nowym Świecie. Ofiarą padło najpierw 125, potem 114, następnie 112, potem były jescze kombinacje ze 107, aż w końcu te części Mokotowa utraciły bezpośrednie połączenie z TK :(
Przy czym frekwencja w pozostałym na Mokotowie (górnym) połączeniu z Traktem, tj. 222, udowadnia, że niestety Mokotów na trakt to chce jeździć tak średnio. Ciekawe, czy tramwaj na Trakt przez Bagatelę czy Szucha też by tak słabo pracował.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Konied Makevski
Posty: 161
Rejestracja: 24 mar 2013, 15:06

Post autor: Konied Makevski » 23 paź 2020, 18:36

Ciężko, żeby chciał jeździć mając do dyspozycji linię co 15/20/20.

ODPOWIEDZ