Bastian pisze: ↑10 gru 2020, 16:26
fik pisze: ↑10 gru 2020, 13:27
Mam w sobie taką myśl, że niekoniecznie linia na moście musi być tą samą, która powinna połączyć Wilanów z Ursynowem. Ale to wszystko mgliste, kompleksowych idei nie mam na razie
No przecież nie chodzi o połączenie Wilanowa z Ursynowem, tylko o połączenie Wawra z Ursynowem.
No mi nie chodzi. Uważam jechanie spod CZD do metra, żeby pojechać do centrum, za bezsensowne, więc uważam, że linia powinna dać jak najwięcej możliwości podróży do istotnych celów zlokalizowanych na południowo-lewym brzegu, i uważam że pod tym kątem para punktów Wilanów + M Wilanowska daje znacznie szersze możliwości niż M Imielin.
I żeby uniknąć tego, że jak puści się linię do Wilanowa, to na Ursynów i do metra trzeba będzie puścić drugą...
Ale do metra trzeba puścić zero linii. Trzeba zapewnić jak najwięcej połączeń funkcjonalnych, aby można było dojechać na szeroko pojęty Dolny Mokotów,
do Mordoru, do Piaseczna, potencjalnie na lotnisko, a nie szukać nowych dróg dla połączeń docentrowych, które już są obsługiwane koleją i liniami przyspieszonymi. Strefa oddziaływania takiego 319 na prawym brzegu obejmuje wyłącznie miejsca, które mają już obecnie bardzo dobre połączenie z dzielnicami centralnymi, więc trzeba je uatrakcyjnić w inny sposób, a dwie przesiadki w relacji do Sadyby (która indywidualnie oczywiście nie jest istotnym punktem docelowym, ale suma tych wszystkich lokacji już istotna będzie) to nie jest ten sposób.