A dlaczego akurat na tych liniach i dlaczego w weekendy?konri pisze: ↑11 sty 2021, 22:05Często, zwłaszcza w weekendy na 169 i 269. Czasami nie ma dnia, żeby któryś nie padł.cezari pisze: ↑10 sty 2021, 18:25Wczoraj, a w zasadzie już dziś tuż po północy jechałem N02. Zaobserwowałem, że dwa elektryki nie zdołały dociągnąć do zajezdni na Stalowej. Jeden padł na lewym pasie Al. Solidarności. Reanimowało go pogotowie techniczne. Drugi (5988) zdołał dotoczyć się na Szwecką i tam padł. Często się to zdarza?
Elektrobusy
Kolejka do ładowarek? W weekendy dochodzi jeszcze 162 do ładowania
Ogon macha psem, MZA robi co chce. Nikomu to jak widać nie przeszkadza. Ciszej nad tą trumną.michael112 pisze: ↑13 sty 2021, 19:24W ogóle opieszałość w temacie montażu i podłączeń ładowarek mnie zastanawia. Gdzie są władze ZTM i MZA? Gdzie jest prezydent Warszawy? Czy nie powinien zabrać w sprawie głosu?
Tylko w sobotęperson pisze: ↑14 sty 2021, 9:46Ogon macha psem, MZA robi co chce. Nikomu to jak widać nie przeszkadza. Ciszej nad tą trumną.michael112 pisze: ↑13 sty 2021, 19:24W ogóle opieszałość w temacie montażu i podłączeń ładowarek mnie zastanawia. Gdzie są władze ZTM i MZA? Gdzie jest prezydent Warszawy? Czy nie powinien zabrać w sprawie głosu?
- wypadły dwa kursy pod rząd na 178 z Konwiktorskiej tworząc 1,5-godzinną dziurę przez problemy z Ursusami
- nie zostało zrealizowanych około 20 kursów lub ich części przez konieczność ładowania
- kilka razy opóźniane były odjazdy - jak wyżej
Ale mamy najwięcej elektryków w kraju, JEST SUPER!
-
- Posty: 12177
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
#zamocne, nie chcę nawet pytać o 705/35 z dziurami w takich Nowych Załubicach...
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Akurat na tym nic się nie działo, problemem jest tak jak pisał Konri - 162, 169 i 269.
Kolejny argument za skróceniem 178 do Daszyniaka!marcus pisze: ↑14 sty 2021, 14:46Tylko w sobotę
- wypadły dwa kursy pod rząd na 178 z Konwiktorskiej tworząc 1,5-godzinną dziurę przez problemy z Ursusami
- nie zostało zrealizowanych około 20 kursów lub ich części przez konieczność ładowania
- kilka razy opóźniane były odjazdy - jak wyżej
Ale mamy najwięcej elektryków w kraju, JEST SUPER!
...i za przekierowaniem 222 na Konwiktorską.
-
- Posty: 4333
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Nie chciałbym wyjść na pana marudę, ale kiedyś istniała pętla autobusowa przy dworcu Gdańskim, ale miasto od 16 lat nie może sobie poradzić z odbudową kolektora pod Bonifraterską, a zresztą i tak miejsca jest dosyć sporo żeby zrobić nową, bo stara była dosyć ciasna.
Moim zdaniem lepiej byłoby zrobić przy dworcu porządną, zintegrowaną z innymi środkami transportu pętlę autobusową, z ładowarkami i punktem socjalnym dla prowadzących, zamiast obecnego rozdrobnienia na 3 krańce (Bielańska, pl.Piłsudskiego, Konwiktorska) które obecnie mamy.
Moim zdaniem lepiej byłoby zrobić przy dworcu porządną, zintegrowaną z innymi środkami transportu pętlę autobusową, z ładowarkami i punktem socjalnym dla prowadzących, zamiast obecnego rozdrobnienia na 3 krańce (Bielańska, pl.Piłsudskiego, Konwiktorska) które obecnie mamy.
A ogródki działkowe w centrum miasta aż się proszą o spychacz i zrobienie tam pętli z prawdziwego zdarzenia i nawet nazwę bym zostawił taka samą co ROD, a mianowicie dw.gdańskiAutobus Czerwon pisze: ↑15 sty 2021, 14:23Nie chciałbym wyjść na pana marudę, ale kiedyś istniała pętla autobusowa przy dworcu Gdańskim, ale miasto od 16 lat nie może sobie poradzić z odbudową kolektora pod Bonifraterską, a zresztą i tak miejsca jest dosyć sporo żeby zrobić nową, bo stara była dosyć ciasna.
Moim zdaniem lepiej byłoby zrobić przy dworcu porządną, zintegrowaną z innymi środkami transportu pętlę autobusową, z ładowarkami i punktem socjalnym dla prowadzących, zamiast obecnego rozdrobnienia na 3 krańce (Bielańska, pl.Piłsudskiego, Konwiktorska) które obecnie mamy.
Generalnie tak, tylko że przesiadki na Gdańskim to mają znaczenie przede wszystkim dla linii wschód-zachód (500+tramwaje), dla linii jeżdżących mniej więcej równolegle do M1 (222, 503, 175) to ma raczej mniejsze znaczenie. Natomiast to że większość pętli pod względem socjalnym tak wygląda, tzn. mało gdzie jest domek z porządnym kiblem czy pokojem z czajnikiem itp. to jest granda i dziwię się, że nie ma większych nacisków żeby to się zmieniło.Autobus Czerwon pisze: ↑15 sty 2021, 14:23Nie chciałbym wyjść na pana marudę, ale kiedyś istniała pętla autobusowa przy dworcu Gdańskim, ale miasto od 16 lat nie może sobie poradzić z odbudową kolektora pod Bonifraterską, a zresztą i tak miejsca jest dosyć sporo żeby zrobić nową, bo stara była dosyć ciasna.
Moim zdaniem lepiej byłoby zrobić przy dworcu porządną, zintegrowaną z innymi środkami transportu pętlę autobusową, z ładowarkami i punktem socjalnym dla prowadzących, zamiast obecnego rozdrobnienia na 3 krańce (Bielańska, pl.Piłsudskiego, Konwiktorska) które obecnie mamy.
A ogródki w centrum miasta to akurat jest duża wartość pod względem środowiskowym, którą zresztą ostatnio coraz bardziej się docenia, jak już takich miejsc zostało coraz mniej. Jasne, że to nie powinny być jakieś chaszcze i rozlatujące się domki, ale akurat te legalne ROD to przeważnie coraz porządniej wyglądają, te przy Gdańskim również. Oczywiście, część z nich powinna być bardziej otwarta dla ludzi (ogólnodostępne główne alejki, przynajmniej w ciągu dnia), ale i też wielu miejscach coraz częściej tak jest, np. po wschodniej stronie ROD Rakowiec jest bardzo fajna alejka otwarta dla wszystkich w ciągu dnia, łącząca Pole Mokotowskie z parkiem wokół Mauzoleum Żołnierzy Radzieckich.
-
- Posty: 3040
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Jakby jeszcze tego było mało, to w biuletynie ZTM nr 12/2020 sugerują że ładowarka na Bielańskiej ma być dla linii... 175 . Mielibyśmy rozdzielenie wspólnej trasy ze 128, a poza tym - co wtedy z 222?Autobus Czerwon pisze: ↑15 sty 2021, 14:23zamiast obecnego rozdrobnienia na 3 krańce (Bielańska, pl.Piłsudskiego, Konwiktorska) które obecnie mamy
Sądzę, że po uruchomieniu ładowarki na Nowodworach problem się rozwiąże - te ze 169 zostaną przeniesione na 518.
Już chyba nie... wczoraj i dziś na tym elektryki już nie jeżdżą.
Podobnie jak dziś na 503
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.