Kolejny kabaret z ekologią
Elektrobusy
Znaczy tyle spala na 100 km jazdy elektrykiem czy na dobę"
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Bez żartów, to ile on ma mocy?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 4333
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
No właśnie tak słyszałem że webasto nie muszą spełniać norm i w ciągu zimy nasmrodzą więcej niż zwykły dieslowy autobus przez cały rok.
Ale że się nie znam, to zapytałem.
Ale że się nie znam, to zapytałem.
Jak wygląda sytuacja w przypadku temperatur około 0 stopni? W autobusach ze spalinowym silnikiem można jeździć na włączonej samej pompce obiegowej bez pieca wykorzystując ciepło z silnika. Są jakieś elektryczne nagrzewnice?konri pisze: ↑19 sty 2021, 14:06Nie do końca tak jest. W elektrykach jest owszem klasyczny piec na ropę, jak w każdym autobusie, który niestety przy takich temperaturach jest za mało wydajny. Pomimo ciągłej pracy nie jest w stanie nagrzać płynu pow. 60st. W dielsu piec tylko wspomaga silnik który jest głównym dawcą ciepła do ogrzewania.
Nie spełniają żadnej. Tam nawet nie ma gdzie umieścić katalizatora. Wylot spalin to pionowy kominek długości ok. 15-20 cm skierowany na jezdnię.
No to ekologia pełną gębą, ale w prasie pochwalić się można elektrykami, bo nikt tego smrodzenia nie sprawdzi.
Kiedyś zimą wszedłem do elektrycznego ursusa, i był taki smród spalinami w środku jak w starym H9 na tyle.
Ja czytałem średnio o 8l/100, no solo tyle nie spali. No i pytanie czy w innych wozach przypadkiem spalanie też nie nie wzrasta w zimę?
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Solbusy LNG, też mają piec na ropę i w środku śmierdzi jak w Ikarusie XD. Wychodzi na to, że najbardziej ekologiczne są wozy CNG które mają piec na gaz.
Najśmieszniej wyglądało to w testowym BYDzie. Na lewej bocznej ścianie napis "Autobus elektryczny" a kawałek obok wyraźnie oznaczony wlew ON.
-
- Posty: 3041
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
bartoni722 pisze: ↑17 sty 2021, 11:53Na 178 też ich nie ma. A chyba były też jakieś problemy rano na 705?
To ci dopiero bubla kupili. Z trolejbusami przed ponad 25 laty też były takie problemy jak były mrozy
-
- Posty: 12177
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Zajrzyj teraz w zakładkę komunikaty na stronie
BTW jak są rozliczane kilometry np. na 128 czy właśnie teraz na 511 i spółce gdy jeździ zwykły wóz i nie zjeżdża na ładowanie?
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Zjazdy na ładowanie są niepłatne. A diesle i tak nie zjeżdżają na zajezdnię? Na 511 i tak kończą na Metro Młociny 01.