Organizacja transportu publicznego w trakcie epidemii COVID-19
Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam
-
- Posty: 2843
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Z moich obserwacji - nie.
- vernalisadonis
- Posty: 3091
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Ja jeżdżę po Wrocławiu. Owszem była zmniejszona strefa dla kierowcy, a dzięki zmniejszeniu pasażerowie mogli w końcu usiąść na pierwszych siedzeniach. Taśma była przesunięta tak, że dalej nie było możliwości wejścia pierwszymi drzwiami.michael112 pisze: ↑27 sty 2021, 9:56No właśnie. Przypomniał mi się Wrocław który w pewnym momencie zniósł strefy wydzielone. Trzeba by się tamtejszych włodarzy i kierowców zapytać czy mogli jeździć bez zasłaniania twarzy.
Jedni zakładają inni nie.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Ja bym się poważnie zastanowił nad zniesieniem tej strefy w tramwajach, gdzie kabiny są szczelne do sufitu. Poza tym jednak obsługa przystanku się wydłuża przez nieczynne pierwsze drzwi, a opóźnienie jednego tramwaju wpływa na opóźnienie pozostałych.. Ale oczywiście nikt tego nie zrobi - zobaczcie ile zajęło organizatorowi przywrócenie ciepłego guzika. Poza tym zaraz byłyby obawy, że kierowcy zaczną brać zwolnienia, czy coś w tym guście.
Przyzwyczajajmy się, Hyundai fabrycznie pierwsze drzwi dla pasażerów będzie mieć w miejscu gdzie Swingi czy Jazzy mają drugie drzwi.
-
- Posty: 2843
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Dobrze by było przywrócić chociaż od tegorocznego lata.fraktal pisze: ↑27 sty 2021, 13:41Ja bym się poważnie zastanowił nad zniesieniem tej strefy w tramwajach, gdzie kabiny są szczelne do sufitu. Poza tym jednak obsługa przystanku się wydłuża przez nieczynne pierwsze drzwi, a opóźnienie jednego tramwaju wpływa na opóźnienie pozostałych.. Ale oczywiście nikt tego nie zrobi - zobaczcie ile zajęło organizatorowi przywrócenie ciepłego guzika. Poza tym zaraz byłyby obawy, że kierowcy zaczną brać zwolnienia, czy coś w tym guście.
Czy ja wiem.... Obsługa przystanków wcale dużo dłuższa nie jest bo pasażerów jest mniej, nie generuje to opóźnień. I zdecydowanie większa część motorniczych jednak jest za tą strefą.
-
- Posty: 2843
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
OK, ale jak długo ma to trwać? Aż kierowcy / motorniczowie się poszczepią? (nie wiemy, jak wielu zechce) Bo mam nadzieję że nie na stałe? Ostatecznie, te tasiemki wyglądają prowizorycznie.
Pasażerów jest rzeczywiście mniej, ale jak trafisz na osobę, która idzie wolniej, to i tak musisz czekać, aż ta osoba do Ciebie przyjdzie do drzwi drugich. A tramwaje są przecież dłuższe niż autobusy, to i dłużej się idzie do tramwaju drugiego.
Aż tak to chyba nie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 5831
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Za I wózkiem, to chyba tak.
miłośnik 13N
Teoretycznie te wózki będą bliżej końców, także ta odległość powinna być mniejsza.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Czy ciepły guzik będzie odłączony od I drzwi, żeby pasażerowie nie byli w stanie otworzyć drzwi?