Warszawska Kolej Dojazdowa
Moderator: JacekM
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27029
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Skoro się myśli o przedłużenie do M.Centrum, to w studium wykonalności wypadałoby przeanalizować realne warianty alternatywne, tj. modernizację obecnego krańca na te 10-12 par tudzież właśnie propozycję fika.
Aczkolwiek rzetelne studium CPK wymagałoby oceny wariantu 0+ tj. modernizacji okęcia o trzecią DS, nowy terminal po południowej stronie z przedłużonym do niego tunelem kolejowym i trasą tramwajową - oraz oczywiście rozszerzoną strefą OOU - ale na to się nie zanosi przecież.
Aczkolwiek rzetelne studium CPK wymagałoby oceny wariantu 0+ tj. modernizacji okęcia o trzecią DS, nowy terminal po południowej stronie z przedłużonym do niego tunelem kolejowym i trasą tramwajową - oraz oczywiście rozszerzoną strefą OOU - ale na to się nie zanosi przecież.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 5991
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Pomyśleć, że kiedyś wukadka zaczynała bieg przy Marszałkowskiej.
miłośnik 13N
Ja pamięta Nowogrodzką. Potem był tam barak LOT
Nie daj się zepchnąć z twojej drogi nawet przez ludzi idących w tym samym kierunku.
S.J.Lec
S.J.Lec
- kulikowski
- Posty: 897
- Rejestracja: 29 sie 2007, 9:39
- Lokalizacja: Rakowiec
wracając do nowych biletów - czy zlikwidowano "przy okazji" karnety promocyjne?
7 9 15 128 136 154 172 175 188 208 504 S-2 S-3 RL R8 N32 N38 N88
https://wkd.com.pl/bilety/bilety-jednorazowe.htmlkulikowski pisze: ↑08 lut 2021, 21:51wracając do nowych biletów - czy zlikwidowano "przy okazji" karnety promocyjne?
- kulikowski
- Posty: 897
- Rejestracja: 29 sie 2007, 9:39
- Lokalizacja: Rakowiec
dziękuję. Ale to musieli później dodać, bo w pierwotnym komunikacie nie było żadnej wzmianki o cenniku i karnetach
7 9 15 128 136 154 172 175 188 208 504 S-2 S-3 RL R8 N32 N38 N88
https://www.transport-publiczny.pl/mobi ... 70068.html
WKD się rozbudowuje, ma być 2 tor z podkowy do Grodziska.
WKD się rozbudowuje, ma być 2 tor z podkowy do Grodziska.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Aż 14 ofert na drugi tor WKD
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 71218.html
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 71218.html
Jak myślicie, czy w ramach WKD powstaną kiedykolwiek nowe linie? Oprócz projektowanej kiedyś linii do PKP Pruszków i do Janek? Mam na myśli np. wydłużenie WKD ze Śródmieście WKD na prawą stronę Wisły i budowa nowego odcinka (za równo na ziemi jak i w tunelu) do Rembertowa czy Pragi, a może nawet gdzieś dalej.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
- Piotrek_2274
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
- Lokalizacja: Nowe Górce
Prędzej bym się spodziewał rozbudowy na zachód, niż jakiekolwiek przedłużanie w obrębie Warszawy na wschód. Niestety chyba wszystkie pozostawione dawno temu korytarze pod nowe linie (Nadarzyn, Mszczonów, Żyrardów) są zabudowane? Pomysł z lekkim metrem pod TŁ jest doskonały.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27029
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Postuluję to od lat.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Była propozycja przedłużenia choć do Centrum, by była dogodna przesiadka do M1. Ale nikt nie jest zainteresowany, a co gorsze postulowało to PKP bodajże.Piotrek_2274 pisze: ↑21 gru 2021, 15:31Prędzej bym się spodziewał rozbudowy na zachód, niż jakiekolwiek przedłużanie w obrębie Warszawy na wschód. Niestety chyba wszystkie pozostawione dawno temu korytarze pod nowe linie (Nadarzyn, Mszczonów, Żyrardów) są zabudowane? Pomysł z lekkim metrem pod TŁ jest doskonały.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.