A po co zmieniać tablice? Mamy już CT i nawet PO - tak więc WPR to i tak jest "za miedzą". A co do taborówek to 19xx należą do elektryków.
Autobusy hybrydowe
-
- Posty: 1231
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
- TranslatorPS
- Posty: 652
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
Bo tablice zależą od siedziby właściciela - jeśli wóz faktycznie przechodzi na własność MZA, to powinien być przerejstrowany na Warszawę, czyż nie? Arriva ma siedzibę w Toruniu więc CT przeszło.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57AKŁ-1044 > ROJ 41212, 25.11.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57AKŁ-1044 > ROJ 41212, 25.11.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Samochody osobowe z instalacją gazową zazwyczaj mają zwykłe silniki spalające gaz lub benzynę. Czy silniki autobusowe na CNG też mają olej na rozruch, czy pracują już na samym gazie?ashir pisze: ↑23 lis 2018, 18:305xCNG, 5xhybryda gazowo-elektryczna, 5xhybryda spalinowo-elektryczna (takie pojazdy już MPK posiada w swojej flocie, tyle że Solarisy).
http://www.infobus.pl/mercedes-wraca-do ... 10144.html
Jeśli mają też olej, to czy hybrydy gazowo-elektryczne także?
Gaz będzie mieć inne własności spalania ("liczbę oktanową"), więc pewnie optymalny silnik powinien być dostosowany do tego paliwa. Czy to się praktykuje w autobusach? Oidw gaz ma równiejszy i szybszy front spalania, więc mógłby mieć wyższy stopień sprężania, więc można byłoby nieco wydłużyć tłok.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Patryk2222
- Posty: 1305
- Rejestracja: 10 lut 2007, 22:52
- Lokalizacja: Legionowo
Silniki gazowe nie mogą być zasilane olejem napędowym ponieważ posiadają świece zapłonowe a nie żarowe (można stosować jedynie gaz jako dodatek do oleju napędowego w zależności od rodzaju instalacji obniżając ilość spalanego oleju napędowego).KwZ pisze: ↑23 gru 2018, 11:57Samochody osobowe z instalacją gazową zazwyczaj mają zwykłe silniki spalające gaz lub benzynę. Czy silniki autobusowe na CNG też mają olej na rozruch, czy pracują już na samym gazie?ashir pisze: ↑23 lis 2018, 18:305xCNG, 5xhybryda gazowo-elektryczna, 5xhybryda spalinowo-elektryczna (takie pojazdy już MPK posiada w swojej flocie, tyle że Solarisy).
http://www.infobus.pl/mercedes-wraca-do ... 10144.html
Jeśli mają też olej, to czy hybrydy gazowo-elektryczne także?
Gaz będzie mieć inne własności spalania ("liczbę oktanową"), więc pewnie optymalny silnik powinien być dostosowany do tego paliwa. Czy to się praktykuje w autobusach? Oidw gaz ma równiejszy i szybszy front spalania, więc mógłby mieć wyższy stopień sprężania, więc można byłoby nieco wydłużyć tłok.
A415>>3911>>3916>>3905>>4796>>4938 >>5457>>1804
D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg
D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg
W 9504 tak skrzypiało i waliło w zawieszeniu jak w starych jelczańskich gniotach, ale w tylnej części było w miarę normalnie.