Zmiany obsługowe - luty 2021
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Czy tylko ja zauważyłem, że ostatnio zaczęły znikać z linii poranne i wieczorne kursy? Są linie, które w szczególności w DS po 20 kursują co 30 min (sic!)
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
A, faktycznie, źle spojrzałem . Wciąż uważam to za lepszy rozkład od 146.bartoni722 pisze: ↑15 lut 2021, 10:52Na 168 ostatni w takcie 15' jest o 18:19 i od tego momentu jest 20.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- Piotrek_2274
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
- Lokalizacja: Nowe Górce
Tymczasem w ramach "rozkładów lepiej dopasowanych" i korekt czasów przejazdu zlikwidowano w DP dwa pierwsze kursy 138 z Saskiej w kierunku Mokotowa o 3:45 i 4:15. Pracownicy Mokotowa i Woronicza niech jeżdżą samochodami albo nocnym przez Centralny.
Też zauważyłem. Myślałem że nie było zapotrzebowania.Piotrek_2274 pisze: ↑15 lut 2021, 11:14Tymczasem w ramach "rozkładów lepiej dopasowanych" i korekt czasów przejazdu zlikwidowano w DP dwa pierwsze kursy 138 z Saskiej w kierunku Mokotowa o 3:45 i 4:15. Pracownicy Mokotowa i Woronicza niech jeżdżą samochodami albo nocnym przez Centralny.
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Teraz sobie zajrzałem w rozkład i zabrano tylko jedną brygadę, więc postoje są dość porządne (w końcu odpowiadają korkogenności tej linii). Najlepsza pod tym względem brygada ma np. postój 17:27-17:50 na Pralce (maksymalny możliwy ze względu na max dwa wozy przy krawędzi) a potem 18:51-19:30 na Witolinie i znowu 20:27-20:51 na Pralce. W końcu dodatki zapewniają przerwy kolacyjne a nie jak w poprzedniej wersji kończą o 17:30.
138 to był raczej przypadkowy bonus wynikający z układu wyjazdów i zjazdów niż celowe działanie.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
-
- Posty: 4114
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Mam wrażenie że od pewnego czasu, zamiast robić wyjazdy z zajezdni po trasie (patrz: wcześniej 504 i do niedawna 136 i 138), robi się je jako Przejazdy Techniczne. Nie umiem na to znaleźć innego wytłumaczenia niż oszczędności. Z tego powodu od sobotniej korekty rozkładu jazdy 136, z Ronda Unii Europejskiej w kierunku Ursynowa, między 6 a 7 zniknęły na 136 2 kursy które rozpoczynały się na Maklakiewicza.
Średnio 1 osoba w pojeździe przed przyst. Torwar, czasem 2, pojedyncze przypadki większej liczby, a maks. to 7 (w kursie o 4:17).
Na Wołoskiej w tych samych kursach po 3-4 osoby, ale równie często nikt.
(wg danych od od września 2020)
Jeśli WTP szuka oszczędności, to może Zajezdnia Woronicza powinna uruchomić jakąś ekstrówkę dla swoich pracowników?
Na Wołoskiej w tych samych kursach po 3-4 osoby, ale równie często nikt.
(wg danych od od września 2020)
Jeśli WTP szuka oszczędności, to może Zajezdnia Woronicza powinna uruchomić jakąś ekstrówkę dla swoich pracowników?
No, skoro na 141 wydłużono postoje wyrównawcze to brawo. W końcu wrócono do dobrych rozwiązań sprzed kilku lat, kiedy 141 miało w szczycie postoje po 20 - 26 min. Gorzej, że przy okazji pogorszono częstotliwość w szczycie B (na 172 też - to chyba jedyne linie, które przy obecnych zmianach dostały gorszą częstotliwość).bartoni722 pisze: ↑15 lut 2021, 11:58Teraz sobie zajrzałem w rozkład i zabrano tylko jedną brygadę, więc postoje są dość porządne (w końcu odpowiadają korkogenności tej linii). Najlepsza pod tym względem brygada ma np. postój 17:27-17:50 na Pralce (maksymalny możliwy ze względu na max dwa wozy przy krawędzi) a potem 18:51-19:30 na Witolinie i znowu 20:27-20:51 na Pralce. W końcu dodatki zapewniają przerwy kolacyjne a nie jak w poprzedniej wersji kończą o 17:30.
138 to był raczej przypadkowy bonus wynikający z układu wyjazdów i zjazdów niż celowe działanie.
A propos wczesnych i późnych kursów:
obcięto potrzebny, moim zdaniem, kurs o 23.30 z Pralki.
Zamiast tego mamy kurs zjazdowy na Woronicza o 23.34 z Witolina i kurs dojazdowy z Woronicza o 4.16 z Wołoskiej.
Wozy jeżdżą, paliwo płynie, tylko nikt się nie zastanowił, czy akurat na tych odcinkach i o tej porze są one potrzebne.
186 - dodatek 012 stał się całką i doszedł dodatek 018
Może w nowej umowie wieloletniej mza nie ma już limitu kilometrów niepłatnych?Autobus Czerwon pisze: ↑15 lut 2021, 12:08Mam wrażenie że od pewnego czasu, zamiast robić wyjazdy z zajezdni po trasie (patrz: wcześniej 504 i do niedawna 136 i 138), robi się je jako Przejazdy Techniczne. Nie umiem na to znaleźć innego wytłumaczenia niż oszczędności. Z tego powodu od sobotniej korekty rozkładu jazdy 136, z Ronda Unii Europejskiej w kierunku Ursynowa, między 6 a 7 zniknęły na 136 2 kursy które rozpoczynały się na Maklakiewicza.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Z tego co wiem od jednej osoby z MZA, zmienia się (albo już zostało zmienione) właśnie to, że od teraz już MZA nie ma płacone za dojazdy (jeśli czegoś nie przekręciłem, bo nie czuję się mocny w tych zagadnieniach finansowo-wozokilometrowych) i stąd możemy się spodziewać wielu długich rozkładowych wyjazdów i zjazdów na wzór ajentów.
Od kilku miesięcy można takie zaobserwować.reserved pisze: ↑15 lut 2021, 18:17Z tego co wiem od jednej osoby z MZA, zmienia się (albo już zostało zmienione) właśnie to, że od teraz już MZA nie ma płacone za dojazdy (jeśli czegoś nie przekręciłem, bo nie czuję się mocny w tych zagadnieniach finansowo-wozokilometrowych) i stąd możemy się spodziewać wielu długich rozkładowych wyjazdów i zjazdów na wzór ajentów.
Pierwsze z brzegu wyjazdy na 705 na pusto do Załubic i Rynii
O to to to.
- Piotrek_2274
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
- Lokalizacja: Nowe Górce
Skoro MZA nie ma płacone za dojazdy, to chyba lepiej żeby dojazd był kursem chociaż po części handlowym, za który będzie zapłacone, a nie wyjazdem na pusto? Czy źle rozumiem?reserved pisze: ↑15 lut 2021, 18:17Z tego co wiem od jednej osoby z MZA, zmienia się (albo już zostało zmienione) właśnie to, że od teraz już MZA nie ma płacone za dojazdy (jeśli czegoś nie przekręciłem, bo nie czuję się mocny w tych zagadnieniach finansowo-wozokilometrowych) i stąd możemy się spodziewać wielu długich rozkładowych wyjazdów i zjazdów na wzór ajentów.