Zapewne rozjazd dla dwukierunków jest pod 2, a klasyczna pętla dla 17.fraktal pisze: ↑12 mar 2021, 13:48Ja znalazłem coś takiego:
Czyli z powyższego wynika, że będzie jedno i drugie.Transport Publiczny pisze:Dopóki nie powstanie węzeł, tramwaje będą zawracać na wysokości ul. Dionizosa. W ramach budowanego właśnie przedłużenia trasy tramwajowej z Nowodworów powstaną rozjazdy dla tramwajów dwukierunkowych oraz jednotorowa (tymczasowa) pętla.
Tarchomin i Nowodwory (III)
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 4114
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Nie "będzie", ale już jest. Bardzo duża pętla i dwa tory krańcowe. Bardzo duża jest ta pętla. Można wejść na pusty (w weekendy?) plac budowy i samemu zobaczyć.
Układ torów całkiem nieźle rozrysowano na OSM: https://www.openstreetmap.org/#map=18/52.34070/20.94994
Układ torów całkiem nieźle rozrysowano na OSM: https://www.openstreetmap.org/#map=18/52.34070/20.94994
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
A do tej pętli będzie można dojechać jakimś autobusem od razu, tak od strony Modlińskiej, jak i Tarchodworów? Jak to etapowanie tam będzie wyglądać?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
ZTM nie wyrobił się z węzłem, więc od Legionowa nie będzie jak wjechać, heh. Wątpię, aby autobusy przejeżdżały ul. Winorośli i Dionizosa...
Nic dziwnego - coś musi obsługiwać ciąg Modlińskiej.
Tematem cykają 7xx z Legionowa.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
A legionowskie siedemsetki nie mają właśnie być w przyszłości skrócone do Winnicy?
coś musi obsługiwać rozbudowujące się osiedle dąbrówka wiślana. Nie wyobrażam sobie, aby zamiast 511 puścić tam jakąś dowozówkę typu 211 która dowoziłaby jedynie do pętli winnica. Dwie przesiadki w drodze do centrum najpierw na tramwaj potem na metro, brzmi troche iluzorycznie i znacznie wydłuża podróż mieszkańców z tamtych rejonów w drodze do centrum. 511 w tej formie powinno kursować. Kombinować można dopiero po dowiązaniu drogowym pętli Winnica do Modlińskiej. Wtedy zamiast 511 na DW można wydłużyć jedną z linii krańcujących na Winnicy np 186 czy 509, bo w przyszłości wszystkie linie autobusowe z nowodworów będą przesunięte do Winnicy. Tylko wtedy też byłby wrzask, że jadą naokrętkę przez nowodwory i światowida zamiast prosto modlińska. Ciężko będzie uwalić tą linię. Chociaż moim zdaniem powinno się odesłać do diabła 518. Linie 705 i 735 skrócone do żerania fso i powrót 511 do metra marymont. Obsługa jednej porządnej dowozówki dla całej modlińskiej do marymontu bez punktów stycznych z tramwajami na młociny ukróciałby zapędy do grzebania przy tej linii a jednocześnie sens istnienia linii dowozowej dla całej modlińskiej byłby bardziej racjonalny.fik pisze: ↑05 lut 2021, 11:58Dwójka kursuje zauważalnie częściej od 511 przez większość czasu, więc mogłoby to być jednak rozwiązanie lepsze od sprawdzania, czy przy kolejnej zmianie rozkładu nie wylosowało się 18 minut na przesiadkę w DS. No i nie wiadomo, jak długo 511 będzie dychać w obecnej formie, tramwaj z pewnością odbierze mu sporo klientów.
ta linia będzie kończyć na pętli Winnicy w przyszłości, a DW będzie dwa przystanki dalej od pętli winnica. mowa oczywiście o sytuacji kiedy pętla winnica będzie połączona drogowo z modlińską, kiedy to będzie nikt nie wie. Jeżeli by się likwidowało 511 to coś w zamian trzeba byłoby tam puścić, czy 509 akurat nie wiem. Bardziej coś co jedzie na drugą stronę wisły np 186 ale jak pisałem, to spotkałoby się z lamentem że nie ma już dojazdu do metra, trzeba się przesiadać po drodze a autobus jedzie naokolo przez światowida. Zatem raczej 511 jest trudne do likwidacji nawet w przyszłości.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Ja tam mam pewne wątpliwości, czy wszystkie tarchomińskie autobusy będą ciągnięte przez całą dzielnicę aż na Winnicę, bo sensu wiele to nie ma, to raz.
Dwa, sama Dąbrówka Wiślana nie utrzyma 511, chyba że jako śmiecia na poziomie 15/20//30. Tym bardziej nie ma sensu tam pchanie mocnego 509.
Czy, przebicie Światowida do Modlińskiej otworzy pole do manewrów z 211, bo wtemnagle się okaże, że linia łącząca Dąbrówkę Wiślaną z Tarchominem właściwym nie musi być obsługiwana knypkami i cisnąć się przez Aluzyjną.
Dwa, sama Dąbrówka Wiślana nie utrzyma 511, chyba że jako śmiecia na poziomie 15/20//30. Tym bardziej nie ma sensu tam pchanie mocnego 509.
Czy, przebicie Światowida do Modlińskiej otworzy pole do manewrów z 211, bo wtemnagle się okaże, że linia łącząca Dąbrówkę Wiślaną z Tarchominem właściwym nie musi być obsługiwana knypkami i cisnąć się przez Aluzyjną.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
też możliwe, 211 mogłoby cisnąć modlińską przez Winnice. Oczywiście 509 na DW to póki co science fiction ale czy wyborażałeś sobie kiedykolwiek w przeszłości 160 na Grodzisku? Tego chyba nikt nigy nie przewidział a jednak się stało.fik pisze: ↑14 mar 2021, 12:17Ja tam mam pewne wątpliwości, czy wszystkie tarchomińskie autobusy będą ciągnięte przez całą dzielnicę aż na Winnicę, bo sensu wiele to nie ma, to raz.
Dwa, sama Dąbrówka Wiślana nie utrzyma 511, chyba że jako śmiecia na poziomie 15/20//30. Tym bardziej nie ma sensu tam pchanie mocnego 509.
Czy, przebicie Światowida do Modlińskiej otworzy pole do manewrów z 211, bo wtemnagle się okaże, że linia łącząca Dąbrówkę Wiślaną z Tarchominem właściwym nie musi być obsługiwana knypkami i cisnąć się przez Aluzyjną.