ZTM od kulis
Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam
Hyundaiów w ogóle nie rozpatruję w tej dyskusji bo:
A: Nie wiadomo, kiedy przyjadą
B: Nie wiadomo, ile czasu będą je wprowadzać do ruchu
C: Nie wiadomo, gdzie będą jeździć - są głównie na nowe trasy.
Zbyt wiele niewiadomych.
A to, że teraz jest niskaczy tyle samo, co przed pandemią też niewiele pociesza, bo wszystko zależy od tego, jak będą ułożone rozkłady po przejściu na 4/8.
A: Nie wiadomo, kiedy przyjadą
B: Nie wiadomo, ile czasu będą je wprowadzać do ruchu
C: Nie wiadomo, gdzie będą jeździć - są głównie na nowe trasy.
Zbyt wiele niewiadomych.
A to, że teraz jest niskaczy tyle samo, co przed pandemią też niewiele pociesza, bo wszystko zależy od tego, jak będą ułożone rozkłady po przejściu na 4/8.
-
- Posty: 4344
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Może nie mamy harmonogramu, bo poprzedni się sypnął, ale to kwestia z dwóch lat* (pierwsze za pół roku), a siedzibę się wybiera na 10 albo więcej lat.
Przecież wiadomo, ile tramów pójdzie na nowe trasy (68), a ile na stare (55).
* - 2022-10-31 plus teraz ok. 5 miesięcy opóźnienia.
Przecież wiadomo, ile tramów pójdzie na nowe trasy (68), a ile na stare (55).
* - 2022-10-31 plus teraz ok. 5 miesięcy opóźnienia.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Do tej samej stacji metra też jedzie 135.michael112 pisze: ↑29 mar 2021, 14:20Jest jeszcze opcja podjechania 125 do drugiej linii metra, tylko nie orientuję się w tych rejonach, jaką toto ma częstotliwość...
-
- Posty: 3046
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Jadąc od ZTM zgoda, ale jadąc do ZTM te autobusy są z różnych przystanków i to już nie jest wygodne dla pasażera.
To prawda, równie dobrze można pojechać 3, 6 lub 26 z Dw. Wileńskiego.
Ja nie wierzę. Prędzej wydłużą 311.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Przeklikaj sobie ile metrów jest z ronda ONZ na Żelazną 61, a ile jest z Grochowskiej 316/320 do przystanku Bliska lub Grochowska.
Litości...
Litości...
Ja pamiętam, ale przed objazdami http://www.trasbus.com/liniabus378.htm
Hanoi, Pekin, Hong Kong, Polska: http://pl.youtube.com/65floyd65
Pamiętnik sprzed lat: http://blogsprzedlat.blogspot.com/
Życie na dalekim wschodzie: http://ssm2003.blogspot.com/
Zawodowo
Pamiętnik sprzed lat: http://blogsprzedlat.blogspot.com/
Życie na dalekim wschodzie: http://ssm2003.blogspot.com/
Zawodowo
Czytając dwie strony powyżej wydaje mi się, że jedynym akceptowalnym miejscem byłaby budowa biurowca ZTM naprzeciwko wejścia do d. Muzeum Techniki (obecnie już Narodowego), gdzieś pomiędzy PKiN i zachodnim budynkiem Dw. Śródmieście - tam każdy by dojechał czym chciał i droga dojścia byłaby mniej więcej sprawiedliwa dla wszystkich.
Coś mi mówi, że Grochowska to jednak tańsze rozwiązanie, a dostępność komunikacyjna znacznie większa od obecnej lokalizacji - dwie linie autobusowe, w tym każda wielokrotnie dłuższa od 902 i co najważniejsze TRAMWAJE - aż cztery, w tym dowożące do jeszcze ważniejszego metra (trzy do M2 i jeden do M1 - bezpośrednio). W ogóle nie wiem o co Wam chodzi...
W porównaniu do skrzyżowania Żelaznej i Grzybowskiej będzie na bogato - tam pod same drzwi tylko 157 z Gwiaździstej, ciut dalej ze Szczęśliwic, a 106 już wyraźnie niewygodne, że o metrze i tramwajach nie warto nawet wspominać - do jedynej 10-tki na Prostą będzie z pół kilometra +2x przejście przez jezdnię, a najbliższe schody ruchome do M2 w ogóle poza zasięgiem dojścia.
Coś mi mówi, że Grochowska to jednak tańsze rozwiązanie, a dostępność komunikacyjna znacznie większa od obecnej lokalizacji - dwie linie autobusowe, w tym każda wielokrotnie dłuższa od 902 i co najważniejsze TRAMWAJE - aż cztery, w tym dowożące do jeszcze ważniejszego metra (trzy do M2 i jeden do M1 - bezpośrednio). W ogóle nie wiem o co Wam chodzi...
W porównaniu do skrzyżowania Żelaznej i Grzybowskiej będzie na bogato - tam pod same drzwi tylko 157 z Gwiaździstej, ciut dalej ze Szczęśliwic, a 106 już wyraźnie niewygodne, że o metrze i tramwajach nie warto nawet wspominać - do jedynej 10-tki na Prostą będzie z pół kilometra +2x przejście przez jezdnię, a najbliższe schody ruchome do M2 w ogóle poza zasięgiem dojścia.
LINIĘ OBSŁUGUJE
ZAKŁAD "PIASECZNO"
R-12
ZAKŁAD "PIASECZNO"
R-12
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26948
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nie no, obiektywnie nowa siedziba będzie lepiej skomunikowana dla większości użytkowników. Niestety nie zalicza się do nich @fraktal , który straci dojazd bezpośredni, ale z całym do Niego szacunkiem - to nie jest kryterium optymalizacyjne przy takiej decyzji.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Solaris
- Posty: 534
- Rejestracja: 04 sie 2007, 11:08
- Lokalizacja: R-10 - Solaris Urbino 18 Electric IVG
Linia dedykowana dla pracowników ZTM, żeby mieli jak najłatwiejszy dojazd do nowej siedziby, o który tak się przekrzykujecie, to pikuś. Ciekaw jestem, czyj znajomy, będzie kończył remont tego budynku, a czyj przeprowadzi remont wnętrza. Do tego zakup wyposażenia.
Ktoś tu ma nadmiar kasy i chce ją wydać, nim ktoś się dopatrzy i będą musieli zwrócić ją do kasy miasta.
Ktoś tu ma nadmiar kasy i chce ją wydać, nim ktoś się dopatrzy i będą musieli zwrócić ją do kasy miasta.