9/9 ujdzie, jeśli już założyć, że dziewiątka co 20 minut jest spoko. W takie dni można się przesiąść na Zawiszy do 22/24, a piętnastka może w ogóle powinna być skrócona do Narutowicza, skoro jest niekoordynowalna.Glonojad pisze:Zgadza się, pogoda mało rowerowa, tymczasem ZTM osiągnął nowe dno rozkładami na Grójeckiej. Koordynacja 7/9/15 typu 9-9-2, w środku "2" wciśnięte 1, żeby KAŻDA przesiadka na nią była albo długa, albo niepewna. Skandal!
Rozkłady tramwajowe - 2021
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
ŁK
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Tylko 1 jest ustawiona antyprzesiadkowo, a 22/24 mi na nic, mi potrzebne jest 1 (25 zawieszone, przesiadka na 4 rownie zla jak na 1). w tym układzie skrócenie 15 na peeno utrudni konuś dodatkowo życie, bo ZTM w koordynację pod kątem przesiadek po prostu nie chce. Bo wiem, że umie, tylko chodzi o wygaszenie popytu z Ochoty na 1.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Nie wiem, czy potok Okęcie - Bródno jest tym, który należy optymalizować w niedzielę wielkanocną, ale domyślam się, że 9+24+M2+3 wymaga ogromnego samozaparcia.
I tak naprawdę najbardziej dysfunkcyjna jest przesiadka ogólnie do M2, bo naturalnym punktem istotnym w podróży na Bródno jest albo Dw.Wileński, albo któreś metro Targówek, do którego należałoby dojechać.
Ale samo metro też jeździ co 10 minut, jak dobrze pamietam.
I tak naprawdę najbardziej dysfunkcyjna jest przesiadka ogólnie do M2, bo naturalnym punktem istotnym w podróży na Bródno jest albo Dw.Wileński, albo któreś metro Targówek, do którego należałoby dojechać.
Ale samo metro też jeździ co 10 minut, jak dobrze pamietam.
ŁK
Tak, przesiadanie się na Metro Targówek Mieszkaniowy czy Metro Trocka w drodze na Bródno jest bardzo sensowne w Wielkanoc, kiedy zawieszone jest 156, 256, 269 i 527.
Nie, jeździ co 6-7 minut.
Bródno-Ochota/Okęcie to w zależności od części Bródna będzie prawie zawsze najszybciej w DŚ 186+112/132/134+tramwaj, ew. jak jest dobry czas na przesiadkę to 7+3.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Akurat mnie potrzebny dojazd na Pragę Pn, nie Bródno. Opcji wiele, wszystkie słabe.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
To z siódemki można się do wszystkiego przesiąść. Z dziewiątki też, jak się uprzeć.Glonojad pisze:Akurat mnie potrzebny dojazd na Pragę Pn, nie Bródno. Opcji wiele, wszystkie słabe.
ŁK
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
I sterczeć kwadrans albo 20 minut. NIe, to jest spartolone i tyle. Tu się nie ma co upierać, tu trzeba poprawić.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Wyjść na rozkład? Sprawdzić dojazd wyszukiwarką połączeń? W Święta wymiata pasażerów ze zbiorkomu i ludzi z miasta (i nie, nie jest to winą świątecznych rozkładów). Chyba raz/dwa razy w roku można zagryźć zęby i sprawdzić połączenie przed wyjściem z domu..? (choć apele o poprawne koordynacje powinny być nieustanne).
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
A czy konieczne były te poranne przejścia taktu? Przesiadka z 7 na 1 była dobra o godzinie o której Glon pisał (7:40-7:45), potem 7 się cofa a jedynka ma 24 minuty dziury i się robi 8:00-8:09, 8:18-8:29 (a 9 ma też przyjazd 8:29). Te przejścia z tego co pamiętam są spowodowane koordynacją z silnymi liniami albo tymi które startują później. Skoro ich nie było, to zmiana taktu nie jest niezbędna tylko wszędzie można było trzymać jednolity takt do przejścia na 15. Dobrze rozumuję?
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Moje uwagi powstały właśnie jako skutek wyszukiwania wyszukiwarką. Która ma swoje wady swoją drogą, w związku z czym wszystkie potrzebne operacje (wyłącz pociągi, włącz autobusy, sprawdź jeden przystanek, sprawdź drugi przystanek - bo wyszukiwanie po adresie daje dziwne optymalizacje) trwały prawie tyle, co podróż.
Niestety, auto trzeba póki co w Warszawie mieć i tyle, kto go nie ma jest skazany na ofertę socjalną (jak wielkanocna) i komentarze j.w.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6936
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Ja wypowiem się niepopularnie: samochód nie tylko mam, ale też jeżdżę nim do roboty i nie wyobrażam sobie, żeby coś mnie zmusiło do zmiany tego nawyku. Oferta jest tak badziewna, że nawet w normalnych warunkach ruchu z Grochowa na Ochotę jadę szybciej, niż dziewiątką.
W jakim mieście (polskim lub zagranicznym) zbiorkom staje na wysokości zadania w dni typu Wielkanoc?
Biorąc pod uwagę twój styl życia, to chyba tylko oferta taksówek w ramach WKM nie byłaby "badziewną" propozycją...
-
- Posty: 5831
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Jeżeli w I dzień świąt na głównym ciągu komunikacyjnym wiozę max 10 osób, to chyba oferta jest dobrze dostosowana do potrzeb i więcej tramów nie potrzeba?
miłośnik 13N
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Równie dobrze może świadczyć dokładnie odwrotnie. Przy czym pewnie nie potrzeba więcej, tylko mądrzej.Stary Pingwin pisze: ↑06 kwie 2021, 12:21Jeżeli w I dzień świąt na głównym ciągu komunikacyjnym wiozę max 10 osób, to chyba oferta jest dobrze dostosowana do potrzeb i więcej tramów nie potrzeba?
Osobiście uważam przesiadki rzędu 10 minut w trzy dni roku o najniższym popycie za akceptowalnawe, ale skoro można było zrobić mądrzej bez większego kosztu, to czemu nie?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?