Tramwaje Hyundai Rotem
Bo nie 37xx
Czemu tak ważne jest aby miało taką, a inną numerację? W czym gorsze/lepsze 40xx od 42xx od 37xx czy od 66xx? To tylko numery...
Idealista. W grę wchodzą pozaenergetyczne powody, więc #niedasię.
Swego czasu powstała spójna i czytelna polityka jakie zakresy są dla jakich rodzajów tramwajów.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Jaka to polityka? Czy nadal obowiązuje?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Oczywiście, można też dać losowo wybrane znaki z palety ISO. W końcu to tylko znaki.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Dla mnie też jest nielogiczne, że pominięto 33xx, 34xx, 37xx. Ale może chciano otworzyć nową pulę od 35xx.
Przychodzi nowa generacja tramwajów, więc 40xx byłoby dla mnie pasujące.
Przychodzi nowa generacja tramwajów, więc 40xx byłoby dla mnie pasujące.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
- Posty: 5831
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Długie Hultaj, a krótkie Urwis.
miłośnik 13N
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
33xx dla krótkich (trzywózkowych) koreańczyków byłoby właśnie jak znalazł. 35/36 dla dwukierunków było właśnie po to, żeby ewentualne dostawy jednokierunkowych niskaczy miały gdzie wskoczyć. Zakres 4xxx dla czterowózkowców jest właśnie jak znalazł.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Ale ładne!
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
- Piotrek_2274
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
- Lokalizacja: Nowe Górce
Krótkie mogłyby po prostu kontynuować numerację 116N czyli od 3031 w górę, długie jednokierunkowe dalsze numery Swingów czyli od 3296, a długie dwukierunkowe albo za Swingami duo 35xx albo Jazzami 36xx.
Może prezentowany wagon rozpoczyna numerację 42xx, bo 40xx będzie dla wagonów jednokierunkowych?
Ciekawe kiedy TW ogarną, jak wiele przystanków nie jest przystosowanych wciąż do obsługi przez 2 Swingi (i nie mówię tu o przystankach gdzieś na peryferiach albo po prostu przystosowanych do jednego składu), a tu mamy dłuższe wagony.
Może prezentowany wagon rozpoczyna numerację 42xx, bo 40xx będzie dla wagonów jednokierunkowych?
Ciekawe kiedy TW ogarną, jak wiele przystanków nie jest przystosowanych wciąż do obsługi przez 2 Swingi (i nie mówię tu o przystankach gdzieś na peryferiach albo po prostu przystosowanych do jednego składu), a tu mamy dłuższe wagony.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Długich dwukierunków, uwzględniając opcję, może być nawet 130 sztuk w związku z czym musi być to zakres dłuższy. Nie ma też raczej sensu wypełniać zakresu już istniejącego - z tego co słyszałem, numerowanie swingów od 3116 w górę (zamiast od 32xx) okazało się niepraktyczne.
Długość krawędzi potrzebna dla hyundaia nie jest dłuższa, niż dla Swinga - hyundai nie ma drzwi pasażerskich na zwisach (bo i samych zwisów nie ma).
Długość krawędzi potrzebna dla hyundaia nie jest dłuższa, niż dla Swinga - hyundai nie ma drzwi pasażerskich na zwisach (bo i samych zwisów nie ma).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 5831
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Jeśli na przystanek podjadą kolejno Swing i Hyundai to na pewno będzie ok, ale czy w przypadku dwóch tramwajów Hyundai się zmieszczą mimo innego rozstawu drzwi to mam wątpliwości, zważywszy, że już teraz są miejsca gdzie jak się podjeżdża na drugiego to ostatnie drzwi w Swingu mam poza platformą przystankową.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Piszę "niedłuższa", nie "krótsza". Perony <60 m będą kłopotem.
Z drugiej strony Hyundaiów będzie stosunkowo mało, do tego połowa związana z projektami unijnymi, więc 2 na raz zdarzyć się będą mogły głównie na Tarchomine czy na Wilanowie, gdzie przystanki są (będą) wyłącznie nowe.
Z drugiej strony Hyundaiów będzie stosunkowo mało, do tego połowa związana z projektami unijnymi, więc 2 na raz zdarzyć się będą mogły głównie na Tarchomine czy na Wilanowie, gdzie przystanki są (będą) wyłącznie nowe.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.