ashir pisze: ↑27 kwie 2021, 17:10
Autobus Czerwon pisze: ↑27 kwie 2021, 17:06
I to jeszcze na wyjątkowo bezsensownej trasie, gdzie wagony wożą głównie powietrze z Żoliborza na Ochotę.
No ale dzięki takiemu zabiegowi pewnie zawieszą 14 na wakacje, więc ostatecznie i tak finansowo wyjdzie na plus.
Wolałbym, żeby za te pieniądze dołożono trzecią brygadę do
100 i zwiększono częstotliwość z 45 do 30 minut. Przy tak bogatej kolekcji autobusów w MZA i KMKM to aż się prosi, żeby wysyłać na miasto więcej niż 2 pojazdy. A najlepiej, jakby po prostu wróciło
400.
Czy linia turystyczna KMKM musi występować pod jakimś jednym numerem? Jaki odsetek pasażerów autobusowej linii turystycznej stanowią turyści, a jaki osoby, które chcą się po prostu przejechać, tak jak za dawnych lat? Z pewnością jakąś atrakcją jest linia objazdowa, z której pomocą można w krótkim czasie zobaczyć wiele miejsc w Warszawie, tak jak jest teraz. Ale jeżeli turysta ośmieli się wysiąść, by na coś dłużej popatrzeć, to będzie miał na to następne 45 minut, albo da sobie spokój i skorzysta ze zwyczajnych linii, które będą jechały, tam gdzie teraz chce dojechać.
Dlaczego nie rozważa się urozmaicenia oferty linii turystycznych o inne kierunki? Teraz jest linia
100 po szeroko rozumianym centrum miasta, ewentualnie
400 do Powsina. A gdyby był z wyprzedzeniem publikowany byłby grafik, zgodnie z którym tego dnia autobusy będą jeździły po tym szeroko rozumianym centrum miasta, innego dnia gdzieś do Puszczy Kampinoskiej, innego nad Zalew Zegrzyński, do Radzymina, Mazowieckiego Parku Krajobrazowego, Powsina, a nawet Konstancina-Jeziornej i jeszcze gdzieś indziej, gdzie być może jest coś atrakcyjnego, a w tej chwili nie przyszło mi do głowy?