Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
No cóż, zatem to powtarzająca się wada oprogramowania z którym Otokar się nie uporał mimo wprowadzania aktualizacji. Ciekawe ile czasu będą odstawione.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Rozumiem, że Arriva z własnej inicjatywy postanowiła uziemić Otokary, bo na producenta nałoży karę i zrekompensuje sobie straty z powodu niewykonanych kursów? To jest jednak ajent i nie wierzę w tą szczególną troskę o bezpieczeństwo pasażerów.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
A jednak, to troska o bezpieczeństwo.
Jednak nałożenie kary i wyciągnięcie pieniędzy od producenta to nie wydaje mi się takie proste
Wiecie no, przy tak porządnej awarii jak nieprawidłowe działanie oprogramowania układu hamowania jest ryzyko np. nieprzewidzianego "skoku z wiaduktu" czy po prostu zwykłego dzwona od niewyhamowania. Decyzja naprawdę nie dziwi. W sumie tym razem trzeba przyznać plus za trzeźwość. Jakieś wnioski po poprzednich przygodach wyciągnięte.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
O jakim Ty układzie hamowania wspominasz, to nie o to tam chodzizxcvbnm pisze: ↑25 maja 2021, 15:24Wiecie no, przy tak porządnej awarii jak nieprawidłowe działanie oprogramowania układu hamowania jest ryzyko np. nieprzewidzianego "skoku z wiaduktu" czy po prostu zwykłego dzwona od niewyhamowania. Decyzja naprawdę nie dziwi. W sumie tym razem trzeba przyznać plus za trzeźwość. Jakieś wnioski po poprzednich przygodach wyciągnięte.
-
- Posty: 2846
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
No jak się nie chce powiedzieć o co chodzi (skoro wykluczasz jedną z hipotez, to zakładam że wiesz), to nie ma co się dziwić spekulacjom.
Słyszałeś o czymś takim jak tajemnica zawodowa? Potwierdzam, że nie chodzi o hamulce.
Mówiąc szczerze, skoro pani rzecznik Arrivy udziela wypowiedzi mediom, to mogłaby się wyrażać bardziej precyzyjnie, bo usterka oprogramowania może się odnosić na przykład do informacji pasażerskiej, a wtedy argument o bezpieczeństwie pasażerów jest nieco dziwny. Dziwię się trochę, że w artykule nie dopytano, o jakie oprogramowanie chodzi.Jurand pisze: ↑25 maja 2021, 16:35O jakim Ty układzie hamowania wspominasz, to nie o to tam chodzizxcvbnm pisze: ↑25 maja 2021, 15:24Wiecie no, przy tak porządnej awarii jak nieprawidłowe działanie oprogramowania układu hamowania jest ryzyko np. nieprzewidzianego "skoku z wiaduktu" czy po prostu zwykłego dzwona od niewyhamowania. Decyzja naprawdę nie dziwi. W sumie tym razem trzeba przyznać plus za trzeźwość. Jakieś wnioski po poprzednich przygodach wyciągnięte.
Plotka głosi że drzwi się samoczynnie otwierały po zatrzymaniu pojazdu.
Nie takie proste, ale będzie konieczne. Skoro pojazdy są na gwarancji i z winy producenta są uziemione to z pewnością Arriva będzie się domagała odszkodowania. Ile tysięcy złotych dziennie tracą za nierealizowanie kontraktu? To nie jest instytucja charytatywna ani spółka miejska, żeby sobie pozwalać na takie asekuracyjne ruchy i straty finansowe.
Rzecznicy z reguły mówią ogólnie i wolą nie zdradzać szczegółów.fraktal pisze: ↑25 maja 2021, 16:52Mówiąc szczerze, skoro pani rzecznik Arrivy udziela wypowiedzi mediom, to mogłaby się wyrażać bardziej precyzyjnie, bo usterka oprogramowania może się odnosić na przykład do informacji pasażerskiej, a wtedy argument o bezpieczeństwie pasażerów jest nieco dziwny. Dziwię się trochę, że w artykule nie dopytano, o jakie oprogramowanie chodzi.
Byłem świadkiem takiego przypadku. Rzeczywiście sytuacja mogła być niebezpieczna, natomiast było to 1,5 tygodnia temu. Pytanie co się stało ostatniej nocy, że podjęto taką decyzję. Problem chyba nie pojawił się wczoraj?
A zdarzyło się tej nocy coś szczególnego, że natychmiast wycofano wszystkie pojazdy z ruchu? Jaki by to nie był problem to wczoraj jeszcze nie występował, że mogły jeździć normalnie? A może się nasilił albo doszło do jakiegoś poważnego incydentu?
-
- Posty: 157
- Rejestracja: 16 sty 2018, 18:27
To by w sumie się zgadzało, bo zdarzyło mi się jechać o 2:14 z Marysina N02 ostatnio i na Ostrobramskiej pomiędzy przystankami drzwi ot tak się otworzyły
Operacja się udała, pacjent zmarł.
Przyznaję, dałem się wciągnąć w spekulacje i połączyłem na zasadzie syntezy usterkę oprogramowania + spekulacje o problemach z układem hamowania = awaria oprogramowania układu hamowania.
To nieźle. Ciekawe czy będą stałe przydziały zastępstw czy każdego dnia co innego. Taki stan może potrwać nawet parę miesięcy.
To nieźle. Ciekawe czy będą stałe przydziały zastępstw czy każdego dnia co innego. Taki stan może potrwać nawet parę miesięcy.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2