Dziwadła autobusowe - 2019-2022
Moderator: vernalisadonis
8360/06/202
8853/07/202
8853/07/202
Zm.B
2219/03/121
7237/08/122
5875/08/168
8444/02/411 R13 za R10
8574/06/117
2219/03/121
7237/08/122
5875/08/168
8444/02/411 R13 za R10
8574/06/117
7328/04/202
8396/08/162 R10 za R7
8569/1/168
2213/03/121
7724/07/122
7725/08/122
8530/08/168
8396/08/162 R10 za R7
8569/1/168
2213/03/121
7724/07/122
7725/08/122
8530/08/168
zm.B
3434/03/196 R13 za R10
5991/06/106
5997/07/106
7713/08/122
3434/03/196 R13 za R10
5991/06/106
5997/07/106
7713/08/122
5993 > 4/156 (do 9:35)
5990 > 4/156 (do 12:05)
5969 > 4/156 (do 14:35)
5982 > 4/156 (do 17:05)
5995 > 4/156 (do 19:35)
5998 > 4/156 (do końca)
5998 > 1/156 (do 8:05)
5982 > 1/156 (do 10:05)
5990 > 4/156 (do 12:05)
5969 > 4/156 (do 14:35)
5982 > 4/156 (do 17:05)
5995 > 4/156 (do 19:35)
5998 > 4/156 (do końca)
5998 > 1/156 (do 8:05)
5982 > 1/156 (do 10:05)
Elektryki dziś także na 738.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
9324/1/702 PKS GM za R10
Spokojnie, na szóste (ostatnie) kółko wyjeżdża kolejny.
-
- Posty: 2120
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
Na 514 nowe 7704 i 7706 ale ten drugi zmieniony na 8355 bo padł w Wesołej
Mógłby ktoś to dzisiejsze 156 wytłumaczyć? Testy? Bo granice dobrego smaku przekroczone...
Ja bym testami tego nie nazwał. Wszak podmiany wozów były już ćwiczone na 162, 169 i 269. Podmiany wozów na 156 wyszły do dupy. Śledząc dzisiejsze poczynania na GPS, miałem wrażenie że kierowcy to zjeżdżali, odstawiali wóz w grzędę i brali następny, naładowany. Bo kursy po podmianach to ze Wschodniego nie odjeżdżały o czasie. 5-10 minut na start to coś nie tak. Jeden to wystartował nawet 20 minut po czasie.
Jak już odstawiono taką szopkę z podmianami wozów i ich zjazdem na zakład to powinni chociaż przygotować drugi do wyjazdu. Kierowca przekłada papiery i swoje rzeczy, i w drogę. Ostatnia podmiana 4/156 właśnie była z przygotowaniem wozu w celu zamiany... Z 1/156 dość szybko zarzucono, bo przy trzeciej próbie już wyjechał 4419 do końca dnia. Postój 156 na Wschodnim to ok. 30 minut, tak więc gdyby wozy przygotowano na zakładzie do szybkiej podmiany to by spokojnie starczyło czasu z wyjazdem i zjazdem.
ZTM nałoży kary za niepunktualne odjazdy z krańca z winy przewoźnika?
Autobusy jak autobusy. Ponoć elektryki są tańsze w eksploatacji, to chyba powinny jeździć jak najczęściej.karmat pisze:Mógłby ktoś to dzisiejsze 156 wytłumaczyć? Testy? Bo granice dobrego smaku przekroczone...
ŁK