Trochę to na około opisałem, ale ogólnie sprowadza się to do dwóch wariantów:
> jest przewidziany RJ. Są wyznaczone kursy które są zawsze wykonywane wg RJ, pozostałe trzeba zamówić (269, 297, 298);
> jest przewidziany RJ. Jest odcinek trasy który jest zawsze wykonywany wg RJ. Jest przedłużenie które jest w określonych godzinach zawsze wykonywane wg RJ, w pozostałych trzeba sobie to przedłużenie zamówić (65/A, 157/A).
Ba! Szczeciński telebus (linie 904 i 908) funkcjonuje na zasadzie przewidzianego RJ gdzie wszystkie kursy trzeba zamawiać.
Najważniejszy jest fakt, że czysty telebus, gdzie kurs jest tworzony na bieżąco względem zamówień jest w Polsce po prostu niezgodny z prawem - natomiast wszystkie powyższe rozwiązania można jak najbardziej zgodnie z literą prawa w Polsce wdrożyć
Budapeszteńskich rozwiązań ciąg dalszy - poza numerem telefonu mają też stronę internetową. Do jednego czy drugiego w końcu będzie chyba się miało dostęp.R-9 Chełmska pisze: ↑09 sie 2021, 12:21Gorzej jak ktoś z zagranicy będzie chciał zamówić busa... Niezłe z tym przejścia miałem chcąc przetestować to swego czasu w Berlinie...