Grochów/Kamionek
Moderator: Wiliam
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
102/202 puszczone oddzielnie przez Chrzanowskiego/Dwernickiego i jeszcze do tego pozostawienie 302, to solidnie zgniły kompromis jednakowoż...
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Taki kompromis ma tę zaletę, że przy pierwszej sposobności 302 się zawiesi, potem nie odwiesi i będzie po kłopocie.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Tak, gorzej zostawiać ważne odcinki trasy na odrębnych "dowozówkach" co 15/20//20. Tam na dobrą sprawę powinno być mocne 202 z wjazdem kieszeniowym na PKP OG plus coś mocnego na osi (Gocław?) - Wiatraczna - MSN przez Wschodni, zastępujące 123 i 173. Wtedy na Dwernickiego jest jedna mocna linia, na Chrzanowskiego druga mocna linia, nie ma specjalnej potrzeby ich zgrywać ze sobą wtedy też.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Nie ma to jak budować sporą pętlę, żeby potem zakrańcować tam jedną jedyną linię co 30 min (311) i tylko w dni powszednie.
Poza tym co to za zmiana na korzyść, skoro z linii co 10 min. do metra (202) i co 20 min. do centrum (102) robi się dwie co 15 min. kursujące tylko do metra i o różnych przebiegach, a do centrum daje się kolejny badziew (302) co 30 min. i tylko w dni powszednie, więc tylko patrzeć jak ta linia zupełnie zniknie. Szkoda, że u nas poziom dziennikarstwa jest na tak niskim poziomie, że wszystkie portale bez żadnej refleksji i analizy tylko przedrukowują bzdury, że tak się tam wszystko poprawi i w ogóle, a tak naprawdę jest padaka. Jak to jest możliwe, że powstają nowe bloki, a nic tam nie przybyło do obsługi tego rejonu, tylko dzieli się skórę na niedźwiedziu. Na co idą podatki od nowych mieszkańców, skoro nic się nie zmienia? Ale oczywiście PR-owa zakrywka o nowej linii poszła w eter...
PS Ciekawe, czy nadal w weekendy 123, 173 i 202, a teraz jeszcze 102 w kierunku Dw. Wschodniego i z powrotem będą kursować w odstępach minutowych, a potem luka 30 min. oczekiwania na kolejny autobus? Tamtejsza synchronizacja to mistrzostwo świata!
Poza tym co to za zmiana na korzyść, skoro z linii co 10 min. do metra (202) i co 20 min. do centrum (102) robi się dwie co 15 min. kursujące tylko do metra i o różnych przebiegach, a do centrum daje się kolejny badziew (302) co 30 min. i tylko w dni powszednie, więc tylko patrzeć jak ta linia zupełnie zniknie. Szkoda, że u nas poziom dziennikarstwa jest na tak niskim poziomie, że wszystkie portale bez żadnej refleksji i analizy tylko przedrukowują bzdury, że tak się tam wszystko poprawi i w ogóle, a tak naprawdę jest padaka. Jak to jest możliwe, że powstają nowe bloki, a nic tam nie przybyło do obsługi tego rejonu, tylko dzieli się skórę na niedźwiedziu. Na co idą podatki od nowych mieszkańców, skoro nic się nie zmienia? Ale oczywiście PR-owa zakrywka o nowej linii poszła w eter...
PS Ciekawe, czy nadal w weekendy 123, 173 i 202, a teraz jeszcze 102 w kierunku Dw. Wschodniego i z powrotem będą kursować w odstępach minutowych, a potem luka 30 min. oczekiwania na kolejny autobus? Tamtejsza synchronizacja to mistrzostwo świata!
-
- Posty: 2117
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
Zapewne tak będzie bo to jest specjalność speców od układania rozkładów. Gdzie nie spojrzeć wszedzie parami lub trójkamikangoo2 pisze: ↑31 sie 2021, 11:37Nie ma to jak budować sporą pętlę, żeby potem zakrańcować tam jedną jedyną linię co 30 min (311) i tylko w dni powszednie.
Poza tym co to za zmiana na korzyść, skoro z linii co 10 min. do metra (202) i co 20 min. do centrum (102) robi się dwie co 15 min. kursujące tylko do metra i o różnych przebiegach, a do centrum daje się kolejny badziew (302) co 30 min. i tylko w dni powszednie, więc tylko patrzeć jak ta linia zupełnie zniknie. Szkoda, że u nas poziom dziennikarstwa jest na tak niskim poziomie, że wszystkie portale bez żadnej refleksji i analizy tylko przedrukowują bzdury, że tak się tam wszystko poprawi i w ogóle, a tak naprawdę jest padaka. Jak to jest możliwe, że powstają nowe bloki, a nic tam nie przybyło do obsługi tego rejonu, tylko dzieli się skórę na niedźwiedziu. Na co idą podatki od nowych mieszkańców, skoro nic się nie zmienia? Ale oczywiście PR-owa zakrywka o nowej linii poszła w eter...
PS Ciekawe, czy nadal w weekendy 123, 173 i 202, a teraz jeszcze 102 w kierunku Dw. Wschodniego i z powrotem będą kursować w odstępach minutowych, a potem luka 30 min. oczekiwania na kolejny autobus? Tamtejsza synchronizacja to mistrzostwo świata!
Co do 102 to zwracam uwagę, że ono w perspektywie remontu linii kolejowej Wschodnia - Otwock ma prawdopodobnie robić dodatkowo za KKZ Wschodnia - Olszynka.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36653
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Z tą sporością pętli nie przesadzajmy, tam jest jeden peron.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
W ogóle argument "musi coś jeździć, bo jest pętla" jest merytorycznie średni, choć nie wątpię w jego siłę polityczną .
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Z 311 na razie cisza, bo odbiory??? A podobno taka mała pętla?
Jeśli chodzi o 102 i 202, to wyjątkowo się udało zrobić dobrze, że będą co 7/8 minut w szczycie, poza co 10 minut a ostatnie kursy co 15 minut. Brawa się należą . 302 zostaje takie jak w wakacje było 102, czyli jedynie zmiana numeru. Osoby które musiały zmienić nawyki w wakacje, będą nadal inaczej musiały się dostać w rejony bez tej linii w weekendy.Robert 514 pisze: ↑31 sie 2021, 20:28Zapewne tak będzie bo to jest specjalność speców od układania rozkładów. Gdzie nie spojrzeć wszedzie parami lub trójkamikangoo2 pisze: ↑31 sie 2021, 11:37Nie ma to jak budować sporą pętlę, żeby potem zakrańcować tam jedną jedyną linię co 30 min (311) i tylko w dni powszednie.
Poza tym co to za zmiana na korzyść, skoro z linii co 10 min. do metra (202) i co 20 min. do centrum (102) robi się dwie co 15 min. kursujące tylko do metra i o różnych przebiegach, a do centrum daje się kolejny badziew (302) co 30 min. i tylko w dni powszednie, więc tylko patrzeć jak ta linia zupełnie zniknie. Szkoda, że u nas poziom dziennikarstwa jest na tak niskim poziomie, że wszystkie portale bez żadnej refleksji i analizy tylko przedrukowują bzdury, że tak się tam wszystko poprawi i w ogóle, a tak naprawdę jest padaka. Jak to jest możliwe, że powstają nowe bloki, a nic tam nie przybyło do obsługi tego rejonu, tylko dzieli się skórę na niedźwiedziu. Na co idą podatki od nowych mieszkańców, skoro nic się nie zmienia? Ale oczywiście PR-owa zakrywka o nowej linii poszła w eter...
PS Ciekawe, czy nadal w weekendy 123, 173 i 202, a teraz jeszcze 102 w kierunku Dw. Wschodniego i z powrotem będą kursować w odstępach minutowych, a potem luka 30 min. oczekiwania na kolejny autobus? Tamtejsza synchronizacja to mistrzostwo świata!
Edit 6.09.2021 13:05. Jednak 302 ma okrojone godziny kursowania, w obu kierunkach zaczyna kursowanie po godzinie 6, w Kierunku Emilii Plater ostatni kurs po 19, a w kierunku PKP Olszynka Grochowska ostatni kurs o 20. Zamiast poprawy dojazdu, to pogorszenie. Dawniej dobra linia a dziś jedna z socjalnych linii, którymi zachwyca się pani dyrektor ZTM. Ja po tej linii i tak nie płaczę, ponieważ z niej nie korzystam, chyba że akurat podjedzie.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
A patrzyłeś na koordynację 102 i 123 na przystanku Przeworska (do którego 102 zostało wygięte, więc chyba komuś na dodatkowej obsłudze zależało)? Szczególnie w DS, 5-15 to mistrzostwo świata.
Myślę, że jeżeli koniecznie potrzebna była nowa linia na Chrzanowskiego, to raczej bym się zastanowił nad puszczeniem tam zgranych 102 i 202, a 123 wyprostowane puścić prosto Dwernickiego - przynajmniej obsługa byłaby równomierna, a nie dość stadna.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Jak na razie to te 102 jedynie gdzie dobrze pracuje to właśnie na tym wygięciu, zarówno do wschodniego, jak i ze wschodniegoWolfchen pisze: ↑07 wrz 2021, 18:14A patrzyłeś na koordynację 102 i 123 na przystanku Przeworska (do którego 102 zostało wygięte, więc chyba komuś na dodatkowej obsłudze zależało)? Szczególnie w DS, 5-15 to mistrzostwo świata.
Myślę, że jeżeli koniecznie potrzebna była nowa linia na Chrzanowskiego, to raczej bym się zastanowił nad puszczeniem tam zgranych 102 i 202, a 123 wyprostowane puścić prosto Dwernickiego - przynajmniej obsługa byłaby równomierna, a nie dość stadna.
W weekend nie wyszła koordynacja. Znowu coś nie zadziałało. Sprawdzałem 102/202, zapomniałem o 123.Wolfchen pisze: ↑07 wrz 2021, 18:14A patrzyłeś na koordynację 102 i 123 na przystanku Przeworska (do którego 102 zostało wygięte, więc chyba komuś na dodatkowej obsłudze zależało)? Szczególnie w DS, 5-15 to mistrzostwo świata.
Myślę, że jeżeli koniecznie potrzebna była nowa linia na Chrzanowskiego, to raczej bym się zastanowił nad puszczeniem tam zgranych 102 i 202, a 123 wyprostowane puścić prosto Dwernickiego - przynajmniej obsługa byłaby równomierna, a nie dość stadna.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
W DP też można by było ją poprawić, ale jakiejś tragedii w szczycie nie ma (o ile 123 jedzie punktualnie). Gorzej pod wieczór.
Patrząc na to, ile tam wybudowano nowych bloków, to mnie to absolutnie nie dziwi...
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43