Druga linia metra - dalsze plany rozbudowy
Moderator: JacekM
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Czyli na wiosnę otwarcie, jeżeli wszystko sprawnie pójdzie, jeśli spojrzeć na postępy na praskim brzegu.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
W Wyborczej można przeczytać, że pani Jadwiga, będąca właścicielką terenu koło skrzyżowania ul. Połczyńskiej i Sochaczewskiej nie chce się zgodzić na wydzielenie z jej działki miejsca pod dwa wyjścia ze stacji końcowej. No i generalnie nie ma kasy na węzły przesiadkowe przy stacjach Lazurowa i Karolin.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
-
- Posty: 5919
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
A jakby zadeptać słomę z butów...?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Braku pieniędzy na niezbędne inwestycje i ciągnących się latami problemów z ich realizacją? Ja to się boję, że miasto tych pieniędzy nie znajdzie i zostaniemy na lodzie ze zrobioną do połowy inwestycją, w końcu jakieś dziesięć lat temu na Piastów Śląskich były już koparki i drzewa wycinali...
Ale to "żaluzja" do słynnej rodziny Gmurków i posesji blokującej wszystko co się da przez ponad 20 lat przy Powstańców Śląskich.Yelonker pisze: ↑03 gru 2019, 19:18Braku pieniędzy na niezbędne inwestycje i ciągnących się latami problemów z ich realizacją? Ja to się boję, że miasto tych pieniędzy nie znajdzie i zostaniemy na lodzie ze zrobioną do połowy inwestycją, w końcu jakieś dziesięć lat temu na Piastów Śląskich były już koparki i drzewa wycinali...
O braku pieniędzy na zbudowanie węzła wiadomo już od jakiegoś czasu, kiedy to na Transporcie Publicznym pisano o projektach wykonania węzłów. Moim zdaniem jeżeli powstanie tam tylko metro i nic więcej to będziemy mieli absurd, że linie dowozowe z Ursusa/podmiejskie etc. będą kończyć na Karolinie i zostanie nam kilkusetmetrowy spacerek do stacji metra (do której nie będzie można logicznie się dostać z powodu ww.).
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Akurat Ursusy można puścić od Nowolazurowej, wówczas Mory są krańcem sensownym. Podmiejskie są całe dwie (może 716 przełoży się na Gierdziejewskiego jeszcze) i i tak powinny kończyć na Cmentarzu Wolskim, bo nie ma sensu odcinać ich od przesiadki przy Ciepłowni. Aczkolwiek to, ze nie ma to sensu nie znaczy, że nie zostanie zrobione oczywiście.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Oczywiście, że tak, co nie zmienia faktu, że nie należy przerzucać odpowiedzialności za obstrukcję w realizowaniu inwestycji na mieszkańców, bo jest to problem dalece podrzędny w stosunku do braku pieniędzy na węzły przy metrze.Szymon pisze: ↑06 gru 2019, 16:47Ale to "żaluzja" do słynnej rodziny Gmurków i posesji blokującej wszystko co się da przez ponad 20 lat przy Powstańców Śląskich.Yelonker pisze: ↑03 gru 2019, 19:18
Braku pieniędzy na niezbędne inwestycje i ciągnących się latami problemów z ich realizacją? Ja to się boję, że miasto tych pieniędzy nie znajdzie i zostaniemy na lodzie ze zrobioną do połowy inwestycją, w końcu jakieś dziesięć lat temu na Piastów Śląskich były już koparki i drzewa wycinali...
Zresztą jeśli chodzi o te węzły, to ich projektanci upadli na głowę, żeby budować ogromny węzeł przy Morach, gdzie z racji tego, że poza stacją metra nic tam nie ma, wiele linii tam nie pojedzie, za to OSG, gdzie obecnie na sześciu przystankach tłoczy się dziesięć linii, co spadnie maksymalnie do ośmiu, a dla dalekobieżnych z racji większego zróżnicowania dalszych środków komunikacji jest to bardziej atrakcyjna propozycja, niż Mory, a z pięciu stanowisk tramwajowych trzy dotychczas używane na pewno będą dalej używane, a w międzyczasie powstanie jeszcze trasa do Dworca Zachodniego, zostanie zmniejszone.
Stan budowy stacji Bemowo na dzień 10.04.2020:
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
NaTemat donosi, że na budowie II linii metra zginął pracownik:
https://natemat.pl/342275,warszawa-wypa ... smiertelna
https://natemat.pl/342275,warszawa-wypa ... smiertelna
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Transport-Publiczny o opóźnieniu metra na Karolin i problemach z finansami w tym projekcie:
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 70462.html
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 70462.html
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Które inwestycje tramwajowe polegną, by znaleźć pieniądze na metro?KwZ pisze: ↑16 wrz 2021, 12:21Transport-Publiczny o opóźnieniu metra na Karolin i problemach z finansami w tym projekcie:
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 70462.html
[/smutny]
Ja się zastanawiam, czy nie padnie przez to dofinansowanie unijne dla metra w ogóle.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!