Rozkłady tramwajowe - 2021
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6936
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Żadnego wydzielania... 41 do piachu, 1 i 17 wzmocnić. Jeśli brakuje brygad, to zlikwidować szczyty na 6 i 27 (wiem, że inny tabor, ale stopiątki w krzakach chyba się znajdą, chodzi bardziej o motorowych).
Nie znajdą. Z taborem jest gorzej niż z motorniczymi. Człowiek z wolnego pojedzie, wagonu nie wyczarujesz.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 5831
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Ech, zajechać stozłomką 1122-3 na Winnicę, zebrać pasażerów i wrócić na PDPS. Skład zabiera więcej pasażerów niż świnka, rzucić składy na 17. Zakaz wysokich? Można też potrójniakiem, co go ostatnio widziano na mieście.
miłośnik 13N
Nie ma zakazu i spodziewam się od 27 września wysokich dodatków na 17 na Winnicę, skoro do tej pory jeździły stopiątki na Tarchomin Kościelny.Stary Pingwin pisze: ↑16 wrz 2021, 14:16Ech, zajechać stozłomką 1122-3 na Winnicę, zebrać pasażerów i wrócić na PDPS. Skład zabiera więcej pasażerów niż świnka, rzucić składy na 17. Zakaz wysokich? Można też potrójniakiem, co go ostatnio widziano na mieście.
Będą.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Ale co ci dadzą BWL-e? O 7:45 wszystko, co może, (dla uproszczenia) jest na mieście. Chcesz wzmocnić punkt A, musisz zabrać punktowi B.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
4 na Banacha, 18 na Wyścigi, 14 do piachu, kilka brygad zostanie, żeby dogęscić szczyt, nawet jeśli coś trzeba będzie dorzucić na 31. Krótkie z długimi da się na pewno gdzieś podmienić.
Ale 31 było co 3-4 minuty przed pandemią.
Jeśli relacja 14 jest turbo istotna, to zrobić autobus, wydłużyć na Ochotę 130 albo coś. W ten sposób 130 by wróciło na Ochotę
Ale 31 było co 3-4 minuty przed pandemią.
Jeśli relacja 14 jest turbo istotna, to zrobić autobus, wydłużyć na Ochotę 130 albo coś. W ten sposób 130 by wróciło na Ochotę
ŁK
A zanim nowe rozkłady będą dostępne dla publiki:
1. Dało się może zrobić sensowną koordynację 17/33 późnym wieczorem na JPII?
2. Dało się może sensownie skoordynować 2/17 późnym wieczorem?
3. 14 już nie pałęta się po rondzie ONZ w drodze na Wolę?
4. 1 ma zjazdy na Mokotów przez Okopową a nie przez JPII, robiąc popołudniowe dziury w rozkładzie na Okopowej?
1. Dało się może zrobić sensowną koordynację 17/33 późnym wieczorem na JPII?
2. Dało się może sensownie skoordynować 2/17 późnym wieczorem?
3. 14 już nie pałęta się po rondzie ONZ w drodze na Wolę?
4. 1 ma zjazdy na Mokotów przez Okopową a nie przez JPII, robiąc popołudniowe dziury w rozkładzie na Okopowej?
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6936
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Skoro nie ma wozów, to chyba ostateczny argument, że matryca 4-8 jest o kant dupy potłuc. Nie może byc tak, że 6, 14, 22, 25 i 27 jeżdżą co 8, kiedy brakuje wozów na linie co 4 i trzeba kombinować odstępstwami co 6 lub łączeniem 1 i 17. No heloł.
Może znajdą się linie które mogą w szczycie jeździć co 12 dając pewne oszczędności?
Połączenie 1 z 17 nosi numer 41
Połączenie 1 z 17 nosi numer 41
Ile mniej więcej składów jest w naprawie/remoncie? Był okres, że prawie wszystkie Jazzy były odstawione - naprawili je?
Dalej postuluje.
41 w piach.
1 Annopol -Banacha
41 Żerań Wsch - Pl. Narutowicza
Częstotliwość co 10 minut z pętli w szczycie zaś na wspólnym odcinku co 5 minut.
17 PKP Służewiec - Winnica
47 Tarchomin Kościelny - Woronicza
Częstotliwość jak wyżej.
Z czego linie 41 i 47 jak miasto szuka kasy to w godzinach 4:30 - 9:00 i 14:00 - 20:00.
Można to zrobić ale nie da się bo zaraz będzie trylion powodów. Plus do 17 i 47 ładnie wpasować 33. Bo obecne koordynacje to jakaś kpina na nie których ciągach. I poszli stadem a potem głucha przerwa.
A zapomniałem o świętej 20 pod którą układa się wszystko inne jak kiedyś tu pisano. Stąd pewnie na Obozowej wróci trzech muszkieterów stojących pod śluzą 20, 23 i 24. A potem czekaj pan na kolejny. ZTM chyba wyznaje zasadę tramwajem w kupie. Z tym że pierwszy opóźnia bo zbiera wszystko zaś pozostałe wiozą dobitki.
41 w piach.
1 Annopol -Banacha
41 Żerań Wsch - Pl. Narutowicza
Częstotliwość co 10 minut z pętli w szczycie zaś na wspólnym odcinku co 5 minut.
17 PKP Służewiec - Winnica
47 Tarchomin Kościelny - Woronicza
Częstotliwość jak wyżej.
Z czego linie 41 i 47 jak miasto szuka kasy to w godzinach 4:30 - 9:00 i 14:00 - 20:00.
Można to zrobić ale nie da się bo zaraz będzie trylion powodów. Plus do 17 i 47 ładnie wpasować 33. Bo obecne koordynacje to jakaś kpina na nie których ciągach. I poszli stadem a potem głucha przerwa.
A zapomniałem o świętej 20 pod którą układa się wszystko inne jak kiedyś tu pisano. Stąd pewnie na Obozowej wróci trzech muszkieterów stojących pod śluzą 20, 23 i 24. A potem czekaj pan na kolejny. ZTM chyba wyznaje zasadę tramwajem w kupie. Z tym że pierwszy opóźnia bo zbiera wszystko zaś pozostałe wiozą dobitki.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Przyspieszasz odjazd stałych brygad 17 o 4 minuty, zagęszczając kursy, a po godzinach szczytu dziury są łatane dodatkami z linii 2, które robią jedno kółko na 17. Oczywiście brakuje mi danych, które pokazałyby czy jest bufor czasowy w postojach 17 na Winnicy, żeby taki ruch w ogóle wykonać.
Jazzy czy to krótkie czy długie są wszystkie w ruchu, poza niesprawnym SIL i SIP jeżdżą. Nawet 3601 ożył.
Swingi też w komplecie minus te co mają NG 3152, 3172, 3184, 3196, 3208, 3230 i 3197 który po wykolejeniu na Wyścigach ugrzązł na dłużej w T3.
Stare Pesy prócz 3107 dawno go nie widziałem widuje wszystkie nawet 3108 ożył.
116Nx oprócz jednej 3002 co co jakiś czas grzeje tory postojowe reszta śmiga.
Z wysokich kilka składów odstawionych czy to w NG czy to na stałe kilka składów czeka na części.
Gorzej z tym że przez mniejszą ilość kasy z racji obcięcia wzkm i stawki nie ma części nie których stąd kilka wozów stoi bo zakupy były okrojone. Ale znając TW to stanie na głowie a plan wyjdzie o to jestem spokojny.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.