Zmiany obsługowe - październik 2021
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Zmiany obsługowe - październik 2021
106: spada Mobilis
114: skrócone 2c+1d bierze Arriva
121: Mobilis wchodzi na dwa dodatki hybrydami
122: wchodzi Grodzisk na 4 dodatki (jeden z nich tylko w B).
123: spada Grodzisk
154: spada Mobilis
184: jak wyżej
190: dodatkowe 5 całek w sobotę z Mobilisu na przeguby
305: wchodzi R10
339: spada Mobilis
707: przegub zostaje już tylko na kursie o 5:30 z Pralki
719: spada Arriva
984 w sobotę: po 2 brygady z R11 i Mobilisu
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
114: skrócone 2c+1d bierze Arriva
121: Mobilis wchodzi na dwa dodatki hybrydami
122: wchodzi Grodzisk na 4 dodatki (jeden z nich tylko w B).
123: spada Grodzisk
154: spada Mobilis
184: jak wyżej
190: dodatkowe 5 całek w sobotę z Mobilisu na przeguby
305: wchodzi R10
339: spada Mobilis
707: przegub zostaje już tylko na kursie o 5:30 z Pralki
719: spada Arriva
984 w sobotę: po 2 brygady z R11 i Mobilisu
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
A propos 114:
I zupełnie na marginesie to w przypadku kursów w stronę UKSW opis trasy powinien być odwrotny.
Fajny pomysł w tych niepewnych czasachkurs na trasie MOCINY UKSW - METRO MŁOCINY kursuje w dni zajęć dydaktycznych na UKSW.
I zupełnie na marginesie to w przypadku kursów w stronę UKSW opis trasy powinien być odwrotny.
Celny strzał Brakuje słowa "stacjonarnych". Na UKSW będzie system mieszany, więc.... Ale tego się rozkładowo nie ogarnie.
Grodzisk na 122? Hmm... Co w zamian na 123? MZA R10 na SU12?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
A ile całek dodatkowo na 523 w weekendy?
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Tam już jest R10+R13 obdzielone po równo całkami, teraz R13 weźmie dwa dodatki (07 i 08) a R10 09.
523 +5 całek, z 9 na 14.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
523 +5 całek, z 9 na 14.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Od października, jak widać, wzrasta plan brygadowy. Ciekawe, skąd się znajdą na to kierowcy, skoro już teraz R-1 i R-3 dostają zadyszki i R-2 oraz R-4 muszą wystawiać zastępstwa.
Mój znajomy z R-3 bez przerwy jest atakowany przez swój zakład propozycjami pracy z wolnego. A jeszcze 2 lata temu jak chciał dodatkowo popracować w weekend to nie było szans...
Mój znajomy z R-3 bez przerwy jest atakowany przez swój zakład propozycjami pracy z wolnego. A jeszcze 2 lata temu jak chciał dodatkowo popracować w weekend to nie było szans...
Jak ludzie nie będzie brakować, jak tabor się nie rozleci (w sensie 18xx z którymi są problemy)
Raczej wiedzą co robią i są to w stanie obsłużyć, inaczej nie zdecydowali by się na taki ruch.
Raczej wiedzą co robią i są to w stanie obsłużyć, inaczej nie zdecydowali by się na taki ruch.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
-
- Posty: 2843
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Trzeba było kupić więcej solówek, a nie naładowali przegubów ile wlezie...
A jeszcze 20 lat temu to paaaanie, kiedyś to było. Teraz to nie ma. 2 lata to trochę przed naszą erą, już pomijając to, że 2 lata to okres dość długi na zmianę struktury pracowników i bez pandemii (choć może rzeczywiście nie w mza, tam to trzeba miliarda lat ).man1956 pisze: Mój znajomy z R-3 bez przerwy jest atakowany przez swój zakład propozycjami pracy z wolnego. A jeszcze 2 lata temu jak chciał dodatkowo popracować w weekend to nie było szans...
Studenci będą zasilać? A te dni dydaktyczne na uksw to jak się będzie ogłaszać? Bo formalnie to nie jest żadna wartość opisana w niczym urzędowym.zxcvbnm pisze:Jak ludzie nie będzie brakować, jak tabor się nie rozleci (w sensie 18xx z którymi są problemy)
Raczej wiedzą co robią i są to w stanie obsłużyć, inaczej nie zdecydowali by się na taki ruch.
ŁK
Zmiana struktury pracowników? Możesz napisać szerzej, w jakim kierunku te zmiany poszły?
Jest w Zarządzeniu Rektora. Ale autorowi pewnie chodziło o covid-owe ograniczenia które być może nadejdą. Oczywiście dla pasażera nie-studenta to wiedza tajemna.
Ogólnie mówię, że po 2 latach są często już inni pracownicy, wiec nie ma tego co porównywać.man1956 pisze:Zmiana struktury pracowników? Możesz napisać szerzej, w jakim kierunku te zmiany poszły?
ŁK