Nowe trasy tramwajowe
Moderator: Wiliam
Ciekawe, czy da się jakoś rozsądnie spożytkować istniejący na północ od Płochocińskiej (a obecnie właściwie niewykorzystywany) przepust/przejście - czort wie, co to właściwie jest - pod torami WPB (bo większej przebudowy wiaduktów torów WPB nad Płochocińską to raczej nie widzę - biorąc pod uwagę ich wagę dla ruchu towarowego w WWK - no chyba, że tylko tego "najbardziej zachodniego" - o ile da się ruszyć jego przyczółek bez narażania wiaduktu pod drugą parą torów).
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No przez zachodni nasyp trzeba się będzie przebić jednak. Potem trochę dowolnosci jest, ale raczej bym na krańcu a'la Gagarina pozostał. Choć teoretycznie wewnątrz ślimaka Marywilskiej to i klasyczna łezka by się zmieściła..
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 4114
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Btw, nie sensowniej byłoby skończyć nową trasę tramwajową mniej więcej na wysokości wiaduktu drogowego nad bocznicą na Annopol żeby obsłużyć jeszcze osiedle, zamiast kończyć ją tuż przed? Swoją drogą nie znam tamtejszego MPZP, ale nie zdziwiłbym jakby do czasu pierwszego wbicia łopaty na placu budowy tamtejsze osiedla rozrosły się jeszcze dalej w kierunku północno-wschodnim.
-
- Posty: 2843
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Ta odnoga na Płochocińskiej powinna zostać przedłużona tak aby uzyskać połączenie z pętlą Żerań Wschodni, choćby po to żeby powstał drugi dojazd do zajezdni Annopol, na wypadek remontu lub zatrzymania gdzieś na Bródnie.
Tak też o tym miałem napisać, jakiś wypadek czy katastrofa budowlana nad trasą toruńską i bagno.michael112 pisze: ↑07 paź 2021, 20:44Ta odnoga na Płochocińskiej powinna zostać przedłużona tak aby uzyskać połączenie z pętlą Żerań Wschodni, choćby po to żeby powstał drugi dojazd do zajezdni Annopol, na wypadek remontu lub zatrzymania gdzieś na Bródnie.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
-
- Posty: 5831
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Oj tak teraz zapada się torowisko na świeżo oddanym fragmencie przy przyszłym nowym skrzyżowaniu z Kondratowicza. Było 30 km/h teraz już 20 km/h i widać że zapadnięcie powoli ale systematycznie się powiększa. Teraz czuć wyraźniej.Nordyk110 pisze: ↑07 paź 2021, 22:26Tak też o tym miałem napisać, jakiś wypadek czy katastrofa budowlana nad trasą toruńską i bagno.michael112 pisze: ↑07 paź 2021, 20:44Ta odnoga na Płochocińskiej powinna zostać przedłużona tak aby uzyskać połączenie z pętlą Żerań Wschodni, choćby po to żeby powstał drugi dojazd do zajezdni Annopol, na wypadek remontu lub zatrzymania gdzieś na Bródnie.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nie wszystko na raz. Póki co nie ma przesądzenia, czy tramwaj pójdzie na Żerań Wschodni po istniejącym moście kolejowym, czy po nowym na ciągu ul. Annopol, a to nie tylko duża decyzja urbanistyczna, lecz także spory koszt (trzeba wykupić teren na dojeździe od południa i prawdopodobnie podnieść niweletę istniejącej ulicy trochę, względnie przebudować most kolejowy).michael112 pisze: ↑07 paź 2021, 20:44Ta odnoga na Płochocińskiej powinna zostać przedłużona tak aby uzyskać połączenie z pętlą Żerań Wschodni, choćby po to żeby powstał drugi dojazd do zajezdni Annopol, na wypadek remontu lub zatrzymania gdzieś na Bródnie.
Natomiast lektura specyfikacji pozwala przeczytać, że analiza energetyczna ma zapewnić możliwość spięcia Płochocińskiej z Żeraniem Wschodnim bez konieczności budowy dodatkowych podstacji.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
A nawet dalej to by i z większym promieniem taka na tor z żeberkiem by weszła.
Cienko to widzę. Chyba, że dopuszczamy spadek do 530V jak na Kościelnym zasilanym z PT Obrazkowa.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nie no, jednak nowa podstacja jest planowana (PT Kanał Żerański roboczo). Chodzi o to, żeby wystarczyła także na powiązanie z Żeraniem Wsch.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Pewnie mniejsza częstotliwość kursowania albo zakaz puszczania niektórego rodzaju taboru, jeżeli byłby mocno prądożerny.
2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
W praktyce był limit częstotliwości. Z tym, że to było rozwiązanie tymczasowe, do otwarcia (a w zasadzie podłączenia) PT przy rossmanie (wyleciała mi nazwa, Ćmielowska?).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Przy uruchamianiu trasy na Tarchomin Kościelny okazało się, że RZP Henryków przy Ćmielowskiej nie jest w stanie dostarczyć 15kVAC do nowo wybudowanej podstacji przy ul. Botewa (nie było rezerwy mocy), stąd cały odcinek był zasilany jednostronnie przez podstację Obrazkowa stojącą przy Moście Północnym. Prawo Ohma na tak długim odcinku zrobiło swoje i tramwaje oprócz wożenia pasażerów powodowały grzanie sieci na jej rezystancji. Napięcie na pętli Tarchomin Kościelny utrzymywało się w okolicy 530V, a chwilowo spadało do 504V. Stąd był limit ilości tramwajów na odcinku i częstotliwość nie mniej niż 6 minut. Był też (ignorowany przez nauki jazdy) zakaz wjazdu tramwajami rozrusznikowymi. Po dołożeniu transformatora 110kV/15kV do RPZ Henryków przez RWE została włączona PT Botewa i temat zniknął.
Botewa.
Jeśli będzie to rozwiązane jak PT Zajęcza - kabel wzdłuż samego Kanału to może się i uda przy niewielkich spadkach. W tym, że wzdłuż kanału ciasno od różnej infrastruktury - 15kV, gaz, ciepłownicy i inne smaczki.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.