Objazdy i inne okresowe zmiany tras autobusów - 2020
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 2843
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Co się stało że w ten weekend autobusy jeżdżą Nowym Światem? Tym bardziej że na tej trasie jest zgłoszony protest służby zdrowia. Niektóre objazdy (zwłaszcza 128 i 175) będą na zasadzie: w ten weekend nie ma objazdu weekendowego; zonk! a jednak jest!
- Daniel_FCB
- (kaczofob)
- Posty: 1599
- Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
- Lokalizacja: Natolin
ZM1. Kto wymyślił, że pociąg co 5 minut można zastąpić autobusem co 5 minut?
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
Jeszcze na tej trasie dodatkowo kursuje 710, 724 i 742.
-
- Posty: 4114
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Co daje łącznie dodatkowe 3 autobusy na godzinę.
Ktoś u najlepszego organizatora transportu w Europie Środkowo-Wschodniej bardzo, ale to bardzo nie umie liczyć. 15 kurów autobusu na godzinę zapewnia podaż na poziomie 2250* miejsc. To tyle ile zapewniają mniej więcej...2 składy metra Nietrudno policzyć że podaż miejsc spadła o ok. 600%.
Podobnie jest zresztą z remontem na Puławskiej. 20 kursów tramwaju w ciągu godziny zapewniało tam zazwyczaj ok. 4500 miejsc. 8 kursów autobusu zastępczego zapewnia tych miejsc około 1200*, a więc "tylko" około czterokrotnie mniej.
*Zakładając pojemność autobusu przegubowego na 150 osób.
Nie wiem jak metro na Ursynowie, ale tramwaje na Puławskiej na pewno nie jeżdżą z takim zapełnieniem, żeby musiały być zastępowane w 100% podaży miejsc.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 4114
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
To by z kolei znaczyło że w sytuacji normalnej na Puławskiej jest bardzo duża nadpodaż, a na M1 na Ursynowie niemal ogromna. O ile w przypadku M1 można to jeszcze jakoś zrozumieć, bo spora część pasażerów wsiada na Mokotowie, to raczej Śródmieście Południowe aż tak bardzo tramwajów nie zapełnia.
Tak, 5 slotów na Puławskiej to zbytek łaski ale to w dużej mierze pochodna układu sieci tortowej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 2843
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Dzięki czemu chociaż przez 2 dni jakieś dzienne autobusy obsługują przystanki "Bacha". Notabene, ktoś powinien coś zrobić w tej sprawie, bo ta patologia trwa już 8 lat.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Podaż miejsc nie może spaść o więcej niż 100%.Autobus Czerwon pisze: ↑16 paź 2021, 19:03Ktoś u najlepszego organizatora transportu w Europie Środkowo-Wschodniej bardzo, ale to bardzo nie umie liczyć. 15 kurów autobusu na godzinę zapewnia podaż na poziomie 2250* miejsc. To tyle ile zapewniają mniej więcej...2 składy metra Nietrudno policzyć że podaż miejsc spadła o ok. 600%.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Weź pod uwagę, że to wcale nie jest tak, że 100% ludzi z metra wybierze ZM1. Część osób np. zmieni zupełnie swoją trasę wiedząc o skróceniu metra, część wybierze np. Ubera, część może wsiąść do 192 np., jeszcze część może np. zrezygnować z podróży na Ursynów w celu w jakim miała jechać uznając, że lepiej pojechać np. gdy już będzie metro. A jeszcze część pójdzie na piechotę wykorzystując piękną złotą jesień.Daniel_FCB pisze: ↑16 paź 2021, 18:11ZM1. Kto wymyślił, że pociąg co 5 minut można zastąpić autobusem co 5 minut?
Ale jaka znowu patologia? Okolice ZP Bacha są w strefie dojścia do metra. Nie ma sensu by coś jeździło między Służewem a Ursynowem.michael112 pisze: ↑16 paź 2021, 22:54Dzięki czemu chociaż przez 2 dni jakieś dzienne autobusy obsługują przystanki "Bacha". Notabene, ktoś powinien coś zrobić w tej sprawie, bo ta patologia trwa już 8 lat.
Jechałem wczoraj i Z-4 i ZM1 i tragedii nie ma...
Tłoki to panują nadal na samolotach i na takim 509 w kierunku Tarchomina i to nawet w niedzielę... tam by się przydało dołożyć brygad.
Tłoki to panują nadal na samolotach i na takim 509 w kierunku Tarchomina i to nawet w niedzielę... tam by się przydało dołożyć brygad.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Chyba sobie żartujesz z tym ZM1. Jechałeś o 5 rano?
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Jechałem dzisiaj po 9 w dwie strony i potwierdzam, bez tragedii. Wczoraj też widziałem na wpół puste wozy.
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
To ciekawe, bo wczoraj ok. 13 występowała niezabieralność, a potem ok. 16:30 tzw. "glonojad" w przegubach. Mam świadomość że na takiej linii wystarczy jedno światło na Natolinie by występowała duża dysproporcja we frekwencji między kolejnymi brygadami. Albo "niezłapanie" pociągu metra na starcie z Wilanowskiej. Ale moim zdaniem wczoraj powinno dorzucić się dwa maratony żeby w godzinach ~10-19 jeździło co 4.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.