Rozdysponowanie taboru
A tak spytam?
Czy Ostra jest przygotowana jakby cudem te Autosany przybyły. Czy Ostra jest przygotowana na nie? Czy tak jak kleszcze na nowe podłączenia CNG, albo elektrobusy na ładowarki.Czy hultaje na R-5.
Czy Ostra jest przygotowana jakby cudem te Autosany przybyły. Czy Ostra jest przygotowana na nie? Czy tak jak kleszcze na nowe podłączenia CNG, albo elektrobusy na ładowarki.Czy hultaje na R-5.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Cóż, obecnie codziennie masz spalinówki na 128/175, 116 i 180. Ostrobramska za to się stara i puszcza gazowce na 116 w zamian. Tak więc już masz przyznanie się że pieniądze na zakup elektrobusów wyrzucono w błoto. Na 160, 162, 190 czy 269 często na szczytówce takiego spotkasz. Do tego elektryki jeżdżą na podmiejskich 705/735.michael112 pisze: ↑20 wrz 2021, 22:39Przyznam że odbieram te przewidywania z zażenowaniem. Nie wiem, gdzie by miały te elektrobusy jeździć jak nie na liniach po TK?
Obsada mieszana to przyznanie się wprost że pieniądze na zakup elektrobusów wyrzucono w błoto. I tak jest więcej autobusów niż brygad do obsadzenia, bo w międzyczasie skrócono trasę 105 na rzecz solówkowego 106.
A jeżeli autobusy zimą nie będą w stanie jeździć, to będzie kompromitacja miasta.
Po prostu kupiono je bez pomyślunku, na tzw. odpierdol, że ładnie PR-owo będzie wyglądać, że unia dofinansuje... A dalej "jakoś to będzie" czyli po polsku.
Gdyby MZA uruchomiło ładowarki przed/równocześnie z przyjściem elektryków, to nie byłoby takich cyrków. Pozostaje mieć nadzieję, że wyciągną z tego wnioski na przyszłość i następne elektryki będą miały gdzie się ładować na krańcach...
Nawiasem mówiąc, od połowy grudnia "Innogy zmienia się w E.ON". Ciekawe, czy ta zmiana właściciela przyspieszy uruchamianie nowych ładowarek. W Warszawie ma powrócić dawna marka: Stoen.
Jak liczysz na jakieś zmiany, to w mojej ocenie zapomnij. To tylko zmiana nazwy
Ja mam nadzieję, że jednak na razie sobie odpuszczą elektryki i najwyżej będą inwestowali w paliwa alternatywne. Ale też powinni jednak kupić wozy spalinowe... Autobusy coraz starsze, a pakowanie się tylko w paliwa alternatywne jednak powoduje mniejsze zakupy (w koncu taki pojazd jest droższ od standardowego).
A już jutro wozy o numerach 1833, 1839, 1844, 1846 i 1856 z Ostrobramskiej przechodzą na Stalową. Prawie wszystkie, bo prócz 1856, praktycznie wracają do swojego pierwszego miejsca garażowania.
A na bramie na Stalowej ktoś takie trupy w ogóle wpuści ?
To nie lepiej byłoby 1531-1535?
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Czy seria 18xx przechodzi jakieś przeglądy na R4?
Widizalem np. 18xx na zdjęciach na R4, a na R3 dziś żaden 18xx nie wyjechał.
Widizalem np. 18xx na zdjęciach na R4, a na R3 dziś żaden 18xx nie wyjechał.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Miałem na myśli inne sztuki niż te 5. Ale z twojej odpowiedzi wynika że nie. Choć dziś też Ostrobramskie 18xx nie wyjechały.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Po ponad dwóch tygodniach po alokacji, na miasto wyjechał zaledwie jeden, 1833 i to tylko na dodatki...
Tyle jest przy nich roboty
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
W związku z przyjazdem na R-3 "Ostrobramska" wozów od 7730 wzwyż, kilka 43xx ma przejść na R-2 "Kleszczowa".
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
To już logiczniej byłoby dać te przeguby na Kleszczową niż przenosić krótkie wozy. I tak dla tych wozów na obu zakładach nie ma wolnych miejsc na wolne tankowanie i będą musiały być na szybko tankowane.
A przecież one miały przyjść na Kleszczową chyba
I po co Kleszczowej solówki?
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.