Ze względu na ruch samochodowy, a nie tramwaj.
Tarchomin i Nowodwory (III)
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Ja tam nie mam problemów ambicjonalno-mentalnych z przyklepaniem łącznika na słupku. Jak ktoś ma, to jego problem.
Kierowcy wcale tak słodko nie mają, bo muszą umieć podjeżdżać do linii zatrzymania jak zamierzają gdzieś skręcić. Ani przed, ani za, bo inaczej 20 min stania.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Zasadniczo i tak się sukcesywnie montuje detektory automatyczne pieszych i rowerzystów. O ile pamiętam na Winnicy już są.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
A ja mam problem, gdy np. w ścisłym centrum nie klepiąc (bo nie wiedząc lub myśląc o czymś innym), muszę odstać cały cykl, mimo że równoległe auta miały zielone. Ty nazwiesz to ambicjami, a ja nazwę to równym traktowaniem lub logiką. Ale to do innego wątku...
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Światowida nie ma nic wspólnego ze ścisłym centrum. No, może poza cenami mieszkań.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
My tu o Światowida, a nie ścisłym centrum... Poza tym część sygnalizacji ma detektory pieszych i rowerzystów jak zauważył Glonojad (które działają).
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Część". Jest jakaś mapa z pokazanymi detektorami, czy mam rzucać monetą? Serio, słaba riposta.
Ale te detektory to widać i widać też jak podejdziesz blisko do przejścia to się same przyciski włączają.
Ja to w ogóle mam wrażenie że są sygnalizacje gdzie detektory pojawiły się tylko na rok i zniknęły wraz z covidowym zaklejeniem przycisków.
Ok, koniec z detektorami dla pieszych.
Czy detektory dla tramwajów na przeplotce już działają? Jest priorytet, czy tramwaje wciąż czekają na zielone?
Czy detektory dla tramwajów na przeplotce już działają? Jest priorytet, czy tramwaje wciąż czekają na zielone?
Przy Grzymalitów, jak podjeżdża tramwaj na przystanek, to zapala się lewoskręt w Dzierzgońską. Po obsłudze przystanku zaraz odjazd. Na przeplotce zdarza się jeszcze czekać na zielone.
Na wysokości pętli autobusowej Nowodwory wyprofilowanie torów nie jest idealnie proste i nie można się rozpędzić na 100%.
Na wysokości pętli autobusowej Nowodwory wyprofilowanie torów nie jest idealnie proste i nie można się rozpędzić na 100%.
Ogólnie od przeplotki do Winnicy jest stały cykl, różniący się jedynie drobnymi szczegółami w szczycie i poza nim. Przeplotka jadąc od strony Nowodworów nie jest przewidywalna (czasami trafimy od razu na zmianę świateł a czasami trzeba poczekać) ale jadąc od Grzymalitów wiadomo kiedy się zmieni światło i jest tak ustawione by albo się nie zatrzymywać albo zatrzymać się na kilka sekund (zależy jak kto szybko jedzie).
Jak najbardziej można się tam rozpędzić do prędkości maksymalnej i wcale to nie jest niekomfortowe. Nawet w Jazzie.
Dają radę.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Co to za mania, że linie do nowych pętli ostatnio są uruchamiane jako okresowe? Niby nie jest tam jakoś szczególnie gęsto od zabudowy, jednak wypadałoby dać tam coś normalnego moim zdaniem - linia-widmo średnio zachęci do przesiadki do komunikacji
Następna nowa linia na komunikacyjnej mapie Warszawy będzie miała numer 333. Połączy Kępę Tarchomińską z liniami tramwajowymi oraz autobusowymi kursującymi z Winnicy i Nowodworów, a także ze Szkołą Podstawową Nr 342 przy ulicy Strumykowej. Autobusy linii 333 będą kursowały w dni powszednie w godzinach 6:00-20:00 na trasie:
333: ĆWIKLIŃSKIEJ – rondo płk. Cieplińskiego – H. Ordonówny – Światowida – Dzierzgońska – Sprawna – Aluzyjna – Modlińska – Przyrzecze – Bukowska – Kępa Tarchomińska – KĘPA TARCHOMIŃSKA.
W godzinach szczytu podjadą na przystanki co 20 minut, a poza nim – co 30. Dodatkowo na wspólnym odcinku trasy rozkłady linii 211 i 333 zostaną skoordynowane. Rozpoczęcie kursowania autobusów linii 333 planowane jest w drugiej połowie stycznia.
Źródło: UM Warszawa
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Na razie nie podają konkretnego terminu, tylko „planują" uruchomienie 333 na drugą połowę stycznia.
Nie chcę straszyć, ale korektę 311 też podobnie „planowali“, tyle że na wrzesień, i nawet to u siebie na stronie ogłaszali. Mamy już styczeń i w aktualnościach do tej pory nie było nawet słowa wyjaśnienia. Tylko gdzieniegdzie w prasie padały jakieś kuriozalne wyjaśnienia, że tak duża obsuwa wynika z braku wiat na pętli. Jakby brak wiaty miał uniemożliwiać korzystanie z przystanku lub pętli.
Jak trzeba było przedwyborczo uruchomić 198 w Wesołej, to w ciągu 1 dnia w weekend postawili tymczasowe słupki z rozkładami na do tej pory nieobsługiwanym odcinku i linia ruszyła. A na Podskarbińskiej NIEDASIE.
Nie chcę straszyć, ale korektę 311 też podobnie „planowali“, tyle że na wrzesień, i nawet to u siebie na stronie ogłaszali. Mamy już styczeń i w aktualnościach do tej pory nie było nawet słowa wyjaśnienia. Tylko gdzieniegdzie w prasie padały jakieś kuriozalne wyjaśnienia, że tak duża obsuwa wynika z braku wiat na pętli. Jakby brak wiaty miał uniemożliwiać korzystanie z przystanku lub pętli.
Jak trzeba było przedwyborczo uruchomić 198 w Wesołej, to w ciągu 1 dnia w weekend postawili tymczasowe słupki z rozkładami na do tej pory nieobsługiwanym odcinku i linia ruszyła. A na Podskarbińskiej NIEDASIE.