Prawie jak ZIUtki kiedyś po Puławskiej szalały, a w bloku przy Centrum Onkologii słyszałem ich wycie
Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie
Moderator: Wiliam
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6936
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
@Łukaszu, tramwaj jest nieralny tak długo, jak długo funkcjonują urzędnicy upierający się przy takich założeniach. Nie wyobrażam sobie celowego przesadzania na PTK pełnego autobusu z Mokotowa do pustego autobusu na Krakowskie. Takiego samego, tylko elektrycznego. To by dopiero było antypasażerskie.
-
- Posty: 2843
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Na ciągu Sobieskiego to wszystkie czerwone nadają się do uzwyklenia. Może z wyjątkiem 503...
A w przypadku konkretnie Kostrzewskiego to ja bym niezależnie od powyższego uruchomił ten przystanek dla wszystkich czerwońców, bo podobno tam tramwaj ma się zatrzymywać. Może czas przyzwyczajać mieszkańców.
A w przypadku konkretnie Kostrzewskiego to ja bym niezależnie od powyższego uruchomił ten przystanek dla wszystkich czerwońców, bo podobno tam tramwaj ma się zatrzymywać. Może czas przyzwyczajać mieszkańców.
-
- Posty: 4114
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Jak podaje ZDM na Idzikowskiego przygotowywanych jest 6 przystanków autobusowych, w związku z planami uruchomienia komunikacji publicznej na tej ulicy w "niedalekiej przyszłości".
108? 119? 130?Autobus Czerwon pisze: ↑02 lis 2021, 13:16Jak podaje ZDM na Idzikowskiego przygotowywanych jest 6 przystanków autobusowych, w związku z planami uruchomienia komunikacji publicznej na tej ulicy w "niedalekiej przyszłości".
A gdyby zrobić jakąś taką linię:
Wilanów - Al. Wilanowska - Sobieskiego - Św. Bonifacego - Gołkowska - Idzikowskiego - Puławska - Woronicza - Metro Wierzbno
i w zamian wyciąć zarówno 130, jak i 164 skrócić do Wilanowa ?
Ewentualnie jeśli jest potrzeba przywrócenia przy okazji komunikacji na Kazimierzowskiej i Krasickiego to można przy pokombinować jakoś dalej od Metra Wierzbno.
119 czy 108 moim zdaniem nie ma sensu, bo to by było za bardzo uzależnianie się od opóźnień z innych miejsc, te linie są wystarczająco długie i pokręcone.
Wilanów - Al. Wilanowska - Sobieskiego - Św. Bonifacego - Gołkowska - Idzikowskiego - Puławska - Woronicza - Metro Wierzbno
i w zamian wyciąć zarówno 130, jak i 164 skrócić do Wilanowa ?
Ewentualnie jeśli jest potrzeba przywrócenia przy okazji komunikacji na Kazimierzowskiej i Krasickiego to można przy pokombinować jakoś dalej od Metra Wierzbno.
119 czy 108 moim zdaniem nie ma sensu, bo to by było za bardzo uzależnianie się od opóźnień z innych miejsc, te linie są wystarczająco długie i pokręcone.
Są nowe osiedla na dole. Jest bezsensowne 222 na Puławskiej. Jest czekające na wydłużenie 228. I są korki na Idzikowskiego.
ŁK
Tylko że 130 największe zainteresowanie ma na odcinku Dolna, Konduktorska - Puławska. A 119 raczej tam nie przerzucą bo to niepoważne tak ciągle zmieniać pomiędzy Dolną a Spacerową. Na Dolnej już było.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
To jest dobry pomysł, przy okazji można ją pociągnąć na Spartańską i skrócić 168 do MPM.
Z drugiej strony można ją przez Branickiego na Ursynów zresztą, będzie to oczywiście pracować odcinkowo, ale bez znaczących utrudnień na całości trasy raczej.
[edit] ale jaka znów Gołkowska:) osobiście uważam, że jak coś zjedzie z Idzikowskiego z góry, to powinno jechać przez ZP Mangalia jednak, Tor Stegny ma taki potencjał na dobry węzeł przesiadkowy, jak ja na łyżwiarza.
Myślę, że największe zainteresowanie w przypadku 130 i tak jest pomijalne. Tak dla mnie, jak i dla ZTMu akurat:)
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
To jest niezłe. A 108 to wiadomo, że jak już to po podziale na dwie linie.mb112 pisze: ↑02 lis 2021, 21:53A gdyby zrobić jakąś taką linię:
Wilanów - Al. Wilanowska - Sobieskiego - Św. Bonifacego - Gołkowska - Idzikowskiego - Puławska - Woronicza - Metro Wierzbno
i w zamian wyciąć zarówno 130, jak i 164 skrócić do Wilanowa ?
Ewentualnie jeśli jest potrzeba przywrócenia przy okazji komunikacji na Kazimierzowskiej i Krasickiego to można przy pokombinować jakoś dalej od Metra Wierzbno.
119 czy 108 moim zdaniem nie ma sensu, bo to by było za bardzo uzależnianie się od opóźnień z innych miejsc, te linie są wystarczająco długie i pokręcone.
-
- Posty: 4114
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Taka "dobra" oferta w połączeniu z korkami na Idzikowskiego? To tak jakby jej w ogóle nie było. Np. na Dolnej jest w szczycie 12 par kursów co powinno być niezłą ofertą, a w praktyce niejednokrotnie byłem zmuszony odbyć przymusowy 15 minutowy spacer od Puławskiej do Sobieskiego podczas którego nie widziałem żadnego autobusu w moim kierunku.
- R-9 Chełmska
- Posty: 7767
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
228?
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Tak by było fajnie, tylko postój na dole w szczycie musiałby być z 40-minutowy.R-9 Chełmska pisze:228?
ŁK
Kończą już modernizację Idzikowskiego. W niedzielę na części kładli asfalt, ostatnią warstwę, a na części szykowali się do malowania pasów. Za Imielińską w stronę Dolnego jest już nawet przystankowy zyg-zak. Kolejny przystanek tuż za fortem. Nie wiem czy będzie coś bliżej Puławskiej. Tam remontu nie widać.