Poczekajmy na potwierdzone info. Ogólnie działania MZA wyglądają na dziecko zagubione we mgle.
Rozdysponowanie taboru
Co ty gadasz? 0 w tym logiki.
Zresztą R3 oddało ostatnio 5 18xx, teraz 5-10 SU12CNG? To się kupy nie trzyma.
Mam nadzieję, że to tylko plotki.
Zgadzam się tutaj z Flash, to o czym mówi Walas jest kompletnie nielogiczne. Po co dodatkowe solówki na R2?
Zresztą R3 oddało ostatnio 5 18xx, teraz 5-10 SU12CNG? To się kupy nie trzyma.
Mam nadzieję, że to tylko plotki.
Zgadzam się tutaj z Flash, to o czym mówi Walas jest kompletnie nielogiczne. Po co dodatkowe solówki na R2?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
A 30 nowych 18m na Kleszczową w zamian za?
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Od początku liczyłem na taki ruch:
Solówki CNG na R3 w zamian za 18xx
Przeguby CNG na R2 w zamian za 52xx wykupione i wysłane na R1 tam kasacja 81xx
LNG na R3 w zamian za kasacje SU18 z 2005 resztka plus 88xx utylizacja i 83xx z 2010r na R1 za 81xx
No ale MZA widzę pomiesza lepiej.
Solówki CNG na R3 w zamian za 18xx
Przeguby CNG na R2 w zamian za 52xx wykupione i wysłane na R1 tam kasacja 81xx
LNG na R3 w zamian za kasacje SU18 z 2005 resztka plus 88xx utylizacja i 83xx z 2010r na R1 za 81xx
No ale MZA widzę pomiesza lepiej.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Niech ręka boska broni od wysyłania czegoś nowszego na Woronicza. Tam obecnie jedynie trzeba wysyłać starsze pojazdy (np. 85xx lub 88xx). Na status "graciarni" długo pracowali. Skoro nie dba się o tabor...beni pisze: ↑16 lis 2021, 21:27Od początku liczyłem na taki ruch:
Solówki CNG na R3 w zamian za 18xx
Przeguby CNG na R2 w zamian za 52xx wykupione i wysłane na R1 tam kasacja 81xx
LNG na R3 w zamian za kasacje SU18 z 2005 resztka plus 88xx utylizacja i 83xx z 2010r na R1 za 81xx
No ale MZA widzę pomiesza lepiej.
Chciałbym zauważyć, że zawsze jak coś było na linii produkcyjnej dla nas to chudym informował na forum o tym.
On tu ostatnio rzadko zagląda. A jak wrzucisz wszystkie wozy w ruchu na mapie w realbusie i przejedziesz na Bolechowo, pojawiają się nowe wozy... Ja widziałem już 7741 i 7744.
Też spodziewałem się że po przejściu tych 30 gazowców z opcji na Kleszczową, a potem po dostawie Autosanów, wozy 7700-7709 z Ostrobramskiej przejdą na Kleszczową, a ta odda kebaby 6200-44 na Stalową. A ta 8441-8465 i 8580-8585 na Woronicza, a ta skasuje kolejne 81xx.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Akurat ta informacja jest od zaufanej osoby, więc raczej pewne info.
Jak wpiszesz w waszą aplikację LiveBusDriver wozy od 7730 wzwyż to pokażą się Tobie.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Powiedzmy, że tymczasowe ulokowanie gazowych Solarisów na Ostrej do czasu aż BTSy nie będą należeć do MZA ma sens. Wtedy można dać je na Woronicza, wszystkie przegubowe gazowe Solarisy na Kleszczowej, Ostra i tak dostaje 90 Autosanów, ale przerzucenie solówek gazowych na Kleszczową w ogóle sensu nie ma. Jako jedyny zakład Kleszczowa ma wręcz nadwyżkę solówek.
-
- Posty: 2843
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Więc bardziej tam pasują 83xx niż 52xx.
88xx wszystkich wg mnie się nie da skasować za Autosany LNG i Solarki CNG. Tak samo jak nie da się skasować wszystkich solówek z lat 2007-08 (łącznie szarpaki i 18xx). Może nawet ponad połowa zostanie.beni pisze: ↑16 lis 2021, 21:27Od początku liczyłem na taki ruch:
Solówki CNG na R3 w zamian za 18xx
Przeguby CNG na R2 w zamian za 52xx wykupione i wysłane na R1 tam kasacja 81xx
LNG na R3 w zamian za kasacje SU18 z 2005 resztka plus 88xx utylizacja i 83xx z 2010r na R1 za 81xx
No ale MZA widzę pomiesza lepiej.
Pisałem o utylizacji 88xx tylko z R3.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
W sumie to faktycznie niepotrzebne zamieszanie.
R11 ma za dużo 12m to fakt, więc kolejne nie potrzebne.
Najprościej chyba kolejne 18xx lub 15xx na R13 przenieść i problem z głowy.
R11 ma za dużo 12m to fakt, więc kolejne nie potrzebne.
Najprościej chyba kolejne 18xx lub 15xx na R13 przenieść i problem z głowy.
A wiadomo kiedy BTSy przechodzą na stan MZA?Flash8222 pisze: ↑17 lis 2021, 11:56Powiedzmy, że tymczasowe ulokowanie gazowych Solarisów na Ostrej do czasu aż BTSy nie będą należeć do MZA ma sens. Wtedy można dać je na Woronicza, wszystkie przegubowe gazowe Solarisy na Kleszczowej, Ostra i tak dostaje 90 Autosanów, ale przerzucenie solówek gazowych na Kleszczową w ogóle sensu nie ma. Jako jedyny zakład Kleszczowa ma wręcz nadwyżkę solówek.
Ale wtedy i tak 30 nowych plus 10 ostrobramskich przegubów serii 77xx nie umożliwi przejścia wszystkich 60 wozów 52xx na Woronicza.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.